ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,478,679,244,401
حجم معاملات 191,384,195,884
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $65,863.51
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 10 زمان مطالعه: 3 دقیقه

احتمال اصلاح بیت کوین؛ فرصتی برای خرید؟

احتمال اصلاح بیت کوین؛ فرصتی برای خرید؟

قیمت بیت کوین بالای سطح مقاومت ۶۸,۵۰۰ دلار نشانه های مثبتی را نشان می دهد. برای ادامه روند صعودی در کوتاه مدت، بیت کوین باید بالاتر از مقاومت ۷۰,۰۰۰ دلار تثبیت شود.

بیت کوین (BTC) در حال افزایش قیمت به بالای سطوح ۶۹,۵۰۰ و ۷۰,۰۰۰ دلار است. قیمت بالاتر از ۶۸,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت نزدیک به ۶۸,۸۰۰ دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD (داده ها از صرافی کراکن) در حال شکل گیری است. اگر این جفت همچنان بالای منطقه حمایتی ۶۸,۰۰۰ دلار باقی بماند، می تواند افزایش دیگری را آغاز کند.

قیمت بیت کوین از حمایت حفظ می شود

قیمت بیت کوین افزایش قابل توجهی را از بالای منطقه مقاومتی ۶۷,۵۰۰ دلار آغاز کرد. بیت کوین سطوح مقاومتی ۶۸,۵۰۰ و ۶۸,۸۰۰ دلار را پشت سر گذاشت تا وارد منطقه مثبت شود.

قیمت حتی بالاتر از سطح مقاومت ۷۰,۰۰۰ دلار جهش کرد. حداکثر قیمت در نزدیکی سطح ۷۰,۳۰۰ دلار شکل گرفت و اکنون قیمت در حال اصلاح سود است. کاهشی زیر سطح ۷۰,۰۰۰ دلار اتفاق افتاد. همچنین کاهشی زیر سطح اصلاحی ۲۳.۶% فیبوناچی از حرکت صعودی از کف ۶۵,۱۱۶ دلار به سقف ۷۰,۳۰۰ دلار وجود داشت.

در حال حاضر، بیت کوین بالاتر از ۶۸,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. مقاومت مستقیم نزدیک به سطح ۶۹,۸۰۰ دلار است. اولین مقاومت اصلی می تواند ۷۰,۰۰۰ دلار باشد.

مقاومت بعدی اکنون در ۷۰,۳۰۰ دلار قرار دارد. در صورت عبور واضح از منطقه مقاومتی ۷۰,۳۰۰ دلار، قیمت می تواند افزایش جدیدی را آغاز کند. در صورت ذکر شده، قیمت می تواند به سمت ۷۱,۲۰۰ دلار افزایش یابد. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۷۲,۰۰۰ دلار است. هر گونه افزایش بیشتر ممکن است بیت کوین را در کوتاه مدت به سمت منطقه مقاومتی ۷۳,۵۰۰ دلار سوق دهد.

همچنین بخوانید: هاوینگ بیت کوین، طلسم «دوره ضعیف» را می‌شکند؟

آیا افت ها در بیت کوین محدود هستند؟

اگر بیت کوین نتواند از منطقه مقاومتی ۷۰,۰۰۰ دلار عبور کند، ممکن است اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت مستقیم در نزول نزدیک سطح ۶۹,۰۰۰ دلار یا خط روند است.

اولین حمایت اصلی ۶۷,۸۰۰ دلار یا سطح اصلاحی ۵۰% فیبوناچی از حرکت صعودی از کف ۶۵,۱۱۶ دلار به سقف ۷۰,۳۰۰ دلار است. حمایت بعدی در ۶۶,۵۰۰ دلار قرار دارد. در صورت بسته شدن قیمت پایین تر از ۶۶,۵۰۰ دلار، قیمت ممکن است کاهش به سمت سطح ۶۵,۳۵۰ دلار را آغاز کند. هرگونه ضرر بیشتر ممکن است قیمت را در کوتاه مدت به سمت منطقه حمایتی ۶۲,۵۰۰ دلار سوق دهد.

شاخص های فنی

  • MACD ساعتی – MACD اکنون در حال از دست دادن سرعت در منطقه صعودی است.
  • RSI ساعتی (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای BTC/USD اکنون در نزدیکی سطح ۵۰ است.
  • سطوح حمایتی اصلی – ۶۸,۸۰۰ دلار و سپس ۶۷,۸۰۰ دلار.
  • سطوح مقاومت اصلی – ۶۹,۸۰۰ دلار، ۷۰,۰۰۰ دلار و ۷۱,۲۰۰ دلار. 

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: ۵۰ هزار دلار، کف قیمتی جدید بیت کوین؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.