counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,452,495,288,111
حجم معاملات 121,349,940,513
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,991.06
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 26 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ریزش بیت کوین! بازگشت به کانال ۶۲ هزار دلار؟

ریزش بیت کوین! بازگشت به کانال ۶۲ هزار دلار؟

قیمت بیت کوین از مقاومت ۶۸ هزار دلاری عبور نکرد و حالا شاخص‌ها سطوح پایین‌تر را نشان می‌دهند. قیمت بیت کوین ممکن است به محدوده حمایتی ۶۲ هزار دلار سقوط کند.

کانال تلگرام مارکت فلو

قیمت بیت کوین پس از یک افزایش مناسب، در نزدیکی سطح ۶۸ هزار دلار با مشکل مواجه شد. قیمت در حال حاضر پایین‌تر از ۶۶ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD یک کانال نزولی کوتاه‌مدت یا یک پرچم صعودی با مقاومت در ۶۶ هزار و ۲۰۰ دلار تشکیل شده است. برای شروع یک افزایش جدید، این جفت ارز باید از مقاومت ۶۶ هزار و ۲۰۰ دلار عبور کند.

قیمت بیت کوین با موانعی روبرو است

قیمت بیت کوین تلاش کرد تا از سطح مقاومت ۶۵ هزار دلاری عبور کند. بیت کوین بالاتر از سطوح ۶۶ هزار دلار و ۶۷ هزار دلار صعود کرد. با این حال، فروشندگان نزدیک سطح ۶۸ هزار دلار فعال بودند. قیمتی در حدود ۶۸ هزار و ۱۳۷ دلار ثبت شد و حالا قیمت در حال کاهش است. قیمت از سطح حمایتی ۶۶ هزار دلار عبور کرد. قیمت از سطح ۲۳.۶٪ فیبو روند صعودی اصلاحی از کف ۶۰ هزار و ۷۷۸ دلار تا سقف ۶۸ هزار و ۱۳۷ دلار پایین‌تر آمد.

بیت کوین در حال حاضر پایین‌تر از ۶۶ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. خریداران اکنون در تلاش هستند تا از سطح ۵۰٪ فیبو روند صعودی اصلاحی از کف ۶۰ هزار و ۷۷۸ دلار تا سقف ۶۸ هزار و ۱۳۷ دلار در ۶۴ هزار و ۵۰۰ دلار محافظت کنند. نزدیک‌ترین مقاومت در حدود سطح ۶۶ هزار دلار است. همچنین یک کانال نزولی کوتاه‌مدت یا یک پرچم صعودی با مقاومت در ۶۶ هزار و ۲۰۰ دلار در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD تشکیل شده است. اولین مقاومت اصلی می‌تواند ۶۷ هزار دلار باشد.

اگر حرکتی واضح بالاتر از سطح مقاومت ۶۷ هزار دلاری وجود داشته باشد، قیمت می‌تواند همچنان به قدرت خود بیافزاید. در این صورت، قیمت حتی ممکن است در کوتاه مدت از مقاومت ۶۸ هزار دلاری عبور کند. مقاومت کلیدی بعدی در ۷۰ هزار دلار قرار دارد.

کاهش بیشتر قیمت بیت کوین؟

اگر بیت کوین نتواند از مقاومت ۶۶ هزار دلاری عبور کند، ممکن است همچنان به سمت پایین حرکت کند. نزدیک‌ترین حمایت در سمت نزولی در حدود سطح ۶۴ هزار و ۵۰۰ دلار است. اولین حمایت اصلی ۶۳ هزار و ۵۰۰ دلار است. حمایت بعدی در ۶۲ هزار دلار قرار دارد. اگر قیمت به زیر ۶۲ هزار دلار برسد، قیمت می‌تواند به سمت سطح ۶۱ هزار و ۲۰۰ دلار سقوط کند. هر ریزش بیشتری ممکن است قیمت را به سمت محدوده حمایتی ۶۰ هزار و ۵۰۰ دلار در کوتاه‌مدت سوق دهد.

شاخص‌های تکنیکال

مکدی ساعتی (MACD): مکدی در حال حاضر در محدوده نزولی در حال افزایش است.

همچنین بخوانید: هاوینگ بیت کوین: چه چیزی در انتظار است؟

شاخص قدرت نسبی ساعتی (RSI) برای جفت ارز BTC/USD اکنون پایین‌تر از سطح ۶۰ است.

سطوح حمایتی اصلی: ۶۴ هزار و ۵۰۰ دلار و سپس ۶۳ هزار و ۵۰۰ دلار.

سطوح مقاومت اصلی: ۶۶ هزار دلار، ۶۷ هزار دلار و ۶۸ هزار دلار.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: کاهش عرضه بیت کوین در صرافی ها: علت ریزش قیمت چیست؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.