ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,044.75
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ورود سرمایه به ETF بیت کوین به بالاترین سطح ۵ هفته اخیر رسید!

ورود سرمایه به ETF بیت کوین به بالاترین سطح ۵ هفته اخیر رسید!

این ورود سرمایه ۳۱۰ میلیون دلاری عمدتا توسط صندوق های ETF بیت کوین بلک راک و فیدلیتی هدایت می شد، در حالی که گریسکیل شاهد یک روز نادر با ورود سرمایه ۲۳ میلیون دلاری بود.

کانال تلگرام مارکت فلو

صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین در ایالات متحده در تاریخ ۱۲ جولای بیش از ۳۱۰ میلیون دلار ورودی را ثبت کردند که این بهترین عملکرد روزانه آنها از ۵ ژوئن به بعد است. طبق داده های فارساید اینوستورز (Farside Investors)، بخش اعظم این ورودی ها به صندوق های iShares بیت کوین تراست (IBIT) از بلاک راک و فیدلیتی (FBTC) اختصاص یافته است که به ترتیب ۱۲۰ میلیون دلار و ۱۱۵.۱ میلیون دلار بوده اند.

صندوق ETF بیت کوین بیت وایز با ۲۸.۴ میلیون دلار در رتبه سوم قرار گرفت، در حالی که گری اسکیل (GBTC) روز ورودی کمیاب دیگری را با ۲۳ میلیون دلار تجربه کرد. صندوق های ETF بیت کوین ون اک و اینوسکو گلکسی نیز به ترتیب ۶ میلیون دلار و ۴ میلیون دلار ورودی داشته اند.

در همین حال، صندوق های ETF بیت کوین تحت نظارت هشتکس، فرانکلین تمپلتون و ویزدم تری در آن روز ورودی ای ثبت نکردند.

ورودی روزانه به ETF های بیت کوین

این بزرگترین روز ورودی از زمان ۵ ژوئن بود که در آن صادرکنندگان صندوق های ETF ایستاد بیت کوین، ۴۸۸.۱ میلیون دلار ورودی را به ثبت رساندند. مجموع ورودی های روز جمعه به این معنی است که صادرکنندگان صندوق های ETF ایستاد بیت کوین در مجموع ۱.۰۴ میلیارد دلار در این هفته جذب کرده اند.

ورودی نقدی به ETF های بیت کوین

همچنین بخوانید: بیت کوین های آلمان؛ آیا فروش به پایان رسیده است؟

صندوق های ETF ایستاد بیت کوین اکنون از زمان عرضه این محصولات کمی بیش از ۶ ماه پیش، ۱۵.۸ میلیارد دلار ورودی خالص را جذب کرده اند. این رقم شامل بیش از ۱۸.۶ میلیارد دلار خروجی از محصول اصلی بیت کوین گری اسکیل می شود که پس از تأییدیه تنظیم کننده اوراق بهادار ایالات متحده در ژانویه به شکل ایستاد تبدیل شد.

صندوق ETF بیت کوین هشتدکس (DEFI) تنها صندوق ETF ایستاد بیت کوین دیگر است که خروجی خالص داشته است - اگرچه این رقم با ۲ میلیون دلار نسبتاً کم است. طبق داده های کوین گکو، بیت کوین (BTC) طی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت ۵۷۸۵۸ دلار معامله می شود.

با این حال، در ماه گذشته تقریباً ۱۵ درصد کاهش یافته است و اکنون بیش از ۲۱ درصد با بالاترین قیمت تاریخی خود فاصله دارد. بر اساس گفته های نیت گراچی، رئیس The ETF Store، برخی از این صادرکنندگان صندوق های ETF بیت کوین اکنون در حال آماده شدن برای عرضه صندوق های ETF اتریوم (ETH) هستند که ممکن است زودتر از هفته آینده راه اندازی شوند.

این صادرکنندگان اکنون منتظر هستند تا تنظیم کننده اوراق بهادار ایالات متحده پس از دریافت بازخورد اولیه در اواخر ماه گذشته، بیانیه های ثبت S-1 اصلاح شده آنها را تأیید کند.

همچنین بخوانید: ذخایر بیت کوین آلمان رو به پایان؛ کمتر از یک میلیارد دلار باقی مانده

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.