ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,059,916,115,230
حجم معاملات 139,555,377,255
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,757.90
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت کوین های آلمان؛ آیا فروش به پایان رسیده است؟

بیت کوین های آلمان؛ آیا فروش به پایان رسیده است؟

طبق داده های بلاکچین، به نظر می رسد دولت آلمان با تکمیل فروش تقریباً سه هفته ای، آخرین موجودی بیت کوین خود را منتقل کرده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

بر اساس داده های بلاکچین از آرکام اینتلیجنس Arkham Intelligence، تا روز جمعه، ۱۲ ژوئیه، کیف پول های مرتبط با مقامات آلمان هیچ بیت کوینی (BTC) باقی نمانده است.

دولت آلمان آخرین دارایی ۳۸۴۶.۰۵ BTC خود را به فلو تریدرز (Flow Traders) و 139Po ارسال کرد.

آلمان دیگر بیت کوین ندارد.
- ویل (@WClementeIII) ۱۲ ژوئیه ۲۰۲۴

سه هفته پیش، دولت آلمان ۵۰۰۰۰ بیت کوین به ارزش تقریباً ۳ میلیارد دلار در اختیار داشت. سپس آنها شروع به فروش این دارایی کردند و قیمت بیت کوین حدود ۱۸ درصد اصلاح شد.

همانطور که کریپتو دات نیوز (crypto.news) در اوایل ژوئن گزارش داد، اداره پلیس جنایی فدرال آلمان (BKA) در سال ۲۰۱۳ حدود ۵۰۰۰۰ بیت کوین را از گردانندگان وب سایت محبوب فیلم های دزدی اینترنتی Movie2k.to توقیف کرد. BKA بیت کوین ها را در اواسط ژانویه پس از دریافت یک «انتقال داوطلبانه» از مظنونین به دست آورد. BKA بیت کوین ها را در اواسط ژانویه پس از انتقال داوطلبانه مظنونین دریافت کرد.

همچنین بخوانید: ذخایر بیت کوین آلمان رو به پایان؛ کمتر از یک میلیارد دلار باقی مانده

ویلیام کلمنت سوم، یکی از بنیانگذاران Reflexivity Research، در پستی نوشت: «ممکن است تخلیه کامل بیت کوین های توقیف شده توسط آلمان به عنوان یکی از بزرگترین اشتباهات استراتژیک تاریخ در چند دهه آینده شناخته شود.»

فوری: 🇩🇪 دولت آلمان تمام دارایی های #بیت کوین خود را به ارزش ۲.۹ میلیارد دلار فروخت.
- Watcher.Guru (@WatcherGuru) ۱۲ ژوئیه ۲۰۲۴

به نظر می رسد فروش آلمان در حال پایان است، اما Mt. Gox و Genesis Trading همچنان مقادیر قابل توجهی از BTC را می فروشند که به کاهش اخیر قیمت کمک می کند. Mt. Gox در حال بازپرداخت طلبکاران خود با بیش از ۱۴۰۰۰۰ BTC، ۱۴۳۰۰۰ بیت کوین کش و ۶۹ میلیارد ین ژاپن است، در حالی که Genesis Trading به طور فعال دارایی ها را نقد می کند و فشار فروش را افزایش می دهد.

همچنین بخوانید: بازگشت بیت کوین به سمت ۶۰ هزار دلار؛ نوسانات ادامه دارد؟

منبع: کریپتو دات نیوز
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.