ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,530,877,396,688
حجم معاملات 90,387,272,292
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $67,036.83
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت‌کوین به ۶۴ هزار دلار رسید، تحلیلگر: فرصت خرید!

بیت‌کوین به ۶۴ هزار دلار رسید، تحلیلگر: فرصت خرید!

بیت کوین (BTC/USD) به ۶۴ هزار دلار افزایش یافته است، اما طبق گفته یک تحلیلگر برجسته ارز دیجیتال، یک معیار کلیدی نشان می دهد که هنوز در «منطقه خرید عالی» قرار دارد.

چه اتفاقی افتاد: علی مارتینز، تحلیلگر شناخته شده ارزهای دیجیتال، اشاره کرد که با وجود افزایش قیمت اخیر بیت کوین (BTC)، نسبت MVRV 90 روزه نشان می دهد که این ارز دیجیتال هنوز در موقعیت خرید مطلوبی قرار دارد. مارتینز نوشت: «با وجود افزایش اخیر بیت کوین از ۵۷ هزار دلار به ۶۴ هزار دلار، نسبت MVRV 90 روزه نشان می دهد که BTC همچنان در منطقه خرید عالی باقی مانده است!»

به گفته مارتینز، نسبت MVRV که ارزش بازار یک دارایی را بر اساس ارزش تحقق یافته آن تقسیم می کند، یک معیار حیاتی در فضای ارزهای دیجیتال است. نسبت MVRV بالاتر به طور معمول نشان دهنده پتانسیل سود بیشتر است که به طور بالقوه منجر به فشار فروش بیشتر می شود.

چرا مهم است: این خبر در پی رویدادهای مهم در فضای ارزهای دیجیتال منتشر می شود. روز شنبه، شرکت تسلا به طور رسمی دوج کوین (DOGE/USD) را به عنوان گزینه پرداخت پذیرفت که منجر به افزایش ۲۱ درصدی ارزش این میم کوین شد.

علاوه بر این، روز یکشنبه، در پی داده‌های ناامیدکننده اقتصادی ایالات متحده، مایکل ون پوپ، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی یک رالی قابل توجه در بازار آلت‌کوین‌ها را کرد. ون پوپ معتقد است که این شاخص‌های اقتصادی فدرال رزرو را مجبور می‌کند تا چاپ پول را برای تقویت بازار کار فعال کند که منجر به افزایش قیمت دارایی‌های پرریسک می‌شود.

همچنین بخوانید: رکوردشکنی بیت‌کوین: یک میلیارد تراکنش!

در همین حال، SEC تصمیم خود را در مورد یک صندوق قابل معامله در بورس که بر روی قراردادهای آتی اعتبار کربن و بیت کوین متمرکز است، به تعویق انداخته است، که نشان دهنده عدم قطعیت نظارتی است که همچنان بر بازار ارزهای دیجیتال سایه افکنده است.

قیمت بیت کوین در حال حاضر ۶۴,۲۳۴ دلار است که نشان دهنده افزایش ۰.۳۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. قابل توجه است که عملکرد آن از ابتدای سال تاکنون، طبق داده‌های بنزینگا پرو، افزایش قابل توجه ۴۵.۴۲ درصدی ارزش را نشان می دهد.

منبع: Benzinga

همچنین بخوانید: امید به افزایش بیت کوین با تأیید الگوی معاملاتی

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.