ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,239,967,343,283
حجم معاملات 170,947,228,386
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $63,792.82
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 16 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت کوین برای غلبه بر نقره باید به ۹۳ هزار دلار برسد

بیت کوین برای غلبه بر نقره باید به ۹۳ هزار دلار برسد

ارزش بازار نقره با وجود اینکه بیت کوین فقط دو ماه پیش از این فلز گرانبها پیشی گرفت، اکنون بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار از بیت کوین بیشتر شده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

نقره در سال جاری بازگشت چشمگیری نسبت به بیت کوین (BTC) داشته است و پس از از دست دادن جایگاه خود در ماه مارس، از این ارز دیجیتال به عنوان هشتمین دارایی بزرگ از نظر ارزش بازار سبقت گرفته است. با توجه به کوین گکو، از زمانی که بیت کوین در ۱۴ مارس به رکورد ۷۳,۷۳۷ دلار رسید، دومین فلز با ارزش جهان ۳۳.۴ درصد افزایش یافته است، در حالی که بیت کوین ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

در نتیجه، ارزش بازار نقره طبق Companies Market Cap در حال حاضر ۱.۸۳ تریلیون دلار است که ۵۰۰ میلیارد دلار بیشتر از بیت کوین است که در حال حاضر ۱.۳۱ تریلیون دلار است، به این معنی که بیت کوین برای اینکه بتواند از ارزش بازار فعلی نقره (در صورتی که همه چیز یکسان باقی بماند) پیشی بگیرد، باید ۴۰ درصد افزایش یابد و به قیمت ۹۳۰۰۰ دلار برسد.

بیت کوین در حال حاضر نهمین دارایی بزرگ جهان است و پس از طلا، مایکروسافت (MSFT)، اپل (AAPL)، انویدیا (NVDA)، گوگل (GOOG)، آرامکو سعودی (2222.SR)، آمازون (AMZN) و نقره قرار دارد.

همچنین طلا نیز با افزایش ۲۲.۴ درصدی از ۱۳ فوریه، خود را متمایز کرده است، طبق تریدینگ اکونومیکس. در حال حاضر ارزش بازار آن ۱۶.۴ تریلیون دلار است. کارشناسان این حوزه در مورد اینکه قیمت بیت کوین پس از ثبت یک رکورد تاریخی جدید در ماه مارس چگونه حرکت خواهد کرد، نظرات متفاوتی داشتند.

دیلن لکلر، تحلیلگر بیت کوین، پیش از این اشاره کرده بود که بیت کوین تمایل دارد ظرف چند ماه پس از رسیدن به رکوردهای جدید، به ویژه در رویدادهای هاوینگ، دو برابر شود. با این حال، ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر به طور قابل توجهی بالاتر از مقادیر آن در سال های ۲۰۲۰، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۲ است و انجام چنین کاری را دشوارتر می کند.

همچنین بخوانید: آینده بیت کوین و تلاش برای رسیدن به ۷۰ هزار دلار

مایک نووگراتز، بنیانگذار و مدیرعامل گلکسی دیجیتال، می گوید که بیت کوین در یک ماه آینده در فاز «تثبیت» بین ۵۵,۰۰۰ تا ۷۵,۰۰۰ دلار باقی خواهد ماند و به طور بالقوه تا پایان سه ماهه دوم افزایش خواهد یافت. تحلیلگران پلتفرم معاملات ارز دیجیتال بیت فینکس (Bitfinex) پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین می‌تواند طی ۱۲ ماه آینده به ۱۵۰,۰۰۰ دلار برسد.

بسیاری از کارشناسان این حوزه، صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) و تأثیر پس از هاوینگ را به عنوان محرک‌های اصلی پشت این پیش‌بینی‌های بالا ذکر کرده‌اند. در حال حاضر امتیاز احساس بازار بیت کوین بر اساس شاخص ترس و طمع کریپتو، ۷۰ از ۱۰۰ است که معادل «حرص» است.

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: رشد چشمگیر سهام آیریس انرژی با انتشار گزارش درآمدی

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.