counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,447,239,661,063
حجم معاملات 117,390,019,873
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,835.47
بیت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 2 دقیقه

رشد چشمگیر سهام آیریس انرژی با انتشار گزارش درآمدی

رشد چشمگیر سهام آیریس انرژی با انتشار گزارش درآمدی

سهام شرکت Iris Energy Limited با نماد IREN، پس از انتشار گزارش مالی بهتر از حد انتظار برای سه ماهه سوم، روز پنجشنبه با افزایش قیمت روبرو شد.

کانال تلگرام مارکت فلو

درآمد سه ماهه شرکت ۵۴.۳۴۹ میلیون دلار بوده که از برآورد تحلیلگران که ۵۱.۴۹۶ میلیون دلار بود، ۵.۵۴ درصد بیشتر است و نسبت به درآمد دوره مشابه سال گذشته ۲۳۱.۷۶ درصد افزایش یافته است. شرکت آیریس انرژی درآمد سه ماهه ۸ سنت به ازای هر سهم را گزارش کرد که از برآورد تحلیلگران که ۷ سنت بود، ۱۰ درصد بیشتر است.

درآمد استخراج بیت کوین (BTC/USD) ۵۳.۴ میلیون دلار بوده است، در مقایسه با ۴۲ میلیون دلار در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۴، که ناشی از رشد هش ریت عملیاتی و قیمت بالاتر بیت کوین است. این شرکت ۱,۰۱۳ بیت کوین استخراج کرد، در مقایسه با ۱,۱۴۴ بیت کوین در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۴. آیریس انرژی گفت که کاهش تولید بیت کوین عمدتا به دلیل افزایش نرخ هش ریت جهانی در طول دوره بوده است.

این شرکت همچنین اعلام کرد که به هدف هش ریت عملیاتی خود یعنی ۱۰ اگزاهش در ثانیه زودتر از موعد مقرر دست یافته است و برنامه‌های توسعه ۲۰۲۴ آن به ۳۰ اگزاهش در ثانیه افزایش یافته است. آیریس انرژی قصد دارد توسعه به ۳۰ اگزاهش در ثانیه را از طریق وجوه نقد موجود و سایر منابع تأمین کند. تا تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۲۴، این شرکت ۳۲۱.۵ میلیون دلار وجه نقد و بدون بدهی تسهیلاتی داشت.

دنیل رابرتز، مدیرعامل مشترک IREN، گفت: «ما از گزارش نتایج سه ماهه سوم سال مالی ۲۴ خوشحالیم، جایی که به درآمد و سود تعدیل شده بدون احتساب بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک (EBITDA) رکورد زدیم. علاوه بر این، ما تاکنون در این سال مالی، ۴۷.۹ میلیون دلار جریان نقدی عملیاتی ایجاد کرده‌ایم که نشان‌دهنده کیفیت عملیات‌های زیربنایی ما است.»

همچنین بخوانید: محبوبیت پروتکل رونز بیت‌کوین در حال افول

«تیم ما همچنان به اجرا ادامه می‌دهد و به نقطه عطف ۱۰ اگزاهش در ثانیه زودتر از موعد مقرر دست می‌یابد و اکنون برنامه‌های توسعه ۲۰۲۴ خود را از ۲۰ اگزاهش در ثانیه به ۳۰ اگزاهش در ثانیه افزایش می‌دهد. ما بر این باوریم که سرمایه‌گذاری‌های استراتژیکی که در زمین، برق و زیرساخت انجام داده‌ایم، مسیر روشنی را برای رهبری در صنعت فراهم می‌کند.»

قیمت سهام IREN: طبق بنزینگا پرو، سهام آیریس انرژی در زمان انتشار روز پنجشنبه ۹.۳۳ درصد افزایش یافته و به ۵.۶۸ دلار رسیده است.

منبع: Benzinga

همچنین بخوانید: آیا زمستان ارزهای دیجیتال رو به پایان است؟ ETF های بیت کوین در حال افزایش!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.