counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,450,600,625,365
حجم معاملات 129,398,811,359
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,853.97
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 12 زمان مطالعه: 4 دقیقه

آیا زمستان ارزهای دیجیتال رو به پایان است؟ ETF های بیت کوین در حال افزایش!

آیا زمستان ارزهای دیجیتال رو به پایان است؟ ETF های بیت کوین در حال افزایش!

صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین فیوچرز ایالات متحده پس از تجربه خروجی برای چهار هفته متوالی، نشانه قابل توجهی از تغییر در روند را نشان داده‌اند و بار دیگر شاهد ورودی خالص هستند.

کانال تلگرام مارکت فلو

طبق داده های اخیر از کوین شرز (CoinShares)، محصولات سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال برای اولین بار در پنج هفته گذشته شاهد ورودی به ارزش ۱۳۰ میلیون دلار بوده اند. این تغییر نشان دهنده علاقه مجدد سرمایه گذاران به محصولات سرمایه گذاری مبتنی بر ارزهای دیجیتال، به ویژه در ایالات متحده است که بیشتر این ورودی ها به ارزش بیش از ۱۳۰ میلیون دلار در آنجا رخ داده است.

مجموعه ای از جریان های سرمایه گذاری جهانی

گری اسکیل، یک بازیگر اصلی در فضای دارایی های دیجیتال، کاهش قابل توجهی در خروجی های هفتگی را گزارش کرد که با رقم ۱۷۱ میلیون دلار، پایین ترین میزان از ژانویه به ثبت رسید. این روند نشان دهنده ثبات بالقوه در بازار پس از دوره نوسانات و کاهش علاقه است. در همین حال، تعامل بین تنظیم کننده های ایالات متحده و صادرکنندگان ETF های اسپات در حد کم باقی مانده است، به ویژه برای درخواست های ETF اتریوم اسپات.

این عدم تعامل باعث افزایش گمانه زنی هایی شده است که ممکن است تأیید این صندوق های قابل معامله در بورس نزدیک نباشد، همانطور که با خروج از محصولات مبتنی بر اتریوم که در مجموع ۱۴ میلیون دلار در هفته گذشته بوده است، منعکس شده است. جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات در کوین شیرز، به طور خاص اشاره کرد:

کمبود تعامل تنظیم کننده های ایالات متحده با درخواست های صدور ETF برای یک ETF اتریوم اسپات، گمانه زنی ها را در مورد اینکه تأیید ETF قریب الوقع نیست، افزایش داده است. این موضوع در خروجی هایی که هفته گذشته به ۱۴ میلیون دلار آمریکا رسیدند، منعکس شده است.

در مقیاس جهانی، چشم انداز سرمایه گذاری سیگنال های متفاوتی را نشان داد. هنگ کنگ پس از یک هفته ورودی رکورد که به احتمال زیاد توسط «سرمایه اولیه» پس از راه اندازی ETF بیت کوین هدایت می شود، همانطور که توسط باترفیل برجسته شده است، شاهد کاهش قابل توجهی به ۱۹ میلیون دلار در ورودی ها بود.

برعکس، سوئیس شاهد ورودی هایی به ارزش ۱۴ میلیون دلار بود. کانادا و آلمان همچنان شاهد خروج سرمایه بودند و رقم آنها از ابتدای سال تاکنون به ۶۶۰ میلیون دلار رسید که نشان دهنده تداوم احساسات نزولی در این بازارها است.

همچنین بخوانید: آیا بیت کوین سطح ۶۰ هزار دلاری را از دست می‌دهد؟

بیت کوین با ۱۴۴ میلیون دلار ورودی بهبود یافته است و با یک «ماه عموما ضعیف» مقابله می کند. در مقابل، محصولات قابل معامله در بورس (ETP) بیت کوین کوتاه، خروجی هایی به ارزش ۵.۱ میلیون دلار را ثبت کردند که در هشت هفته گذشته به ۱۸ میلیون دلار رسیده است. این ارقام پویایی ناپایدار در بازار ارزهای دیجیتال را برجسته می کند، جایی که بیت کوین در حال حاضر عملکرد قوی تری نسبت به اتریوم نشان می دهد.

عملکرد بازار بیت کوین و اتریوم

در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین تقریباً ۳٪ افزایش یافت، در حالی که اتریوم تنها ۱.۲٪ افزایش یافت. با وجود این افزایش، هر دو دارایی در طول هفته گذشته به ترتیب ۲.۳٪ و ۶٪ کاهش داشته اند.

در میان این تحرکات بازار، علی، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، به مسیرهای بالقوه بیت کوین اشاره کرد. طبق گفته علی، بیت کوین می تواند تا ۷۶۰۰۰ دلار افزایش یابد اگر ۶۴۲۹۰ دلار را به عنوان سطح حمایتی پس بگیرد. عدم دستیابی به این امر می تواند باعث شود تا رمزنگاری پرچمدار با توجه به باندهای قیمتی انحراف شدید Market Value To Realized Value (MVRV) که این رقم را به عنوان میانگین تمام دوران شناسایی می کند، به سطح حمایتی در ۵۱۹۷۰ دلار برسد.

اگر #Bitcoin بتواند ۶۴۲۹۰ دلار را به عنوان حمایت پس بگیرد، به احتمال زیاد به سمت ۷۶۶۱۰ دلار افزایش خواهد یافت. با این حال، اگر نتواند از ۶۴۲۹۰ دلار عبور کند.
— علی (@ali_charts) ۱۲ مه ۲۰۲۴

همچنین بخوانید: تحلیلگر: آلت‌کوین‌ها با تضعیف بیت‌کوین قدرت می‌گیرند

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.