counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,452,495,288,111
حجم معاملات 121,349,940,513
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $68,013.94
بیت کوین آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگر: آلت‌کوین‌ها با تضعیف بیت‌کوین قدرت می‌گیرند

تحلیلگر: آلت‌کوین‌ها با تضعیف بیت‌کوین قدرت می‌گیرند

یک تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال به نام پارابولیک پامپ (ParabolicPump)، احتمال تغییر قریب الوقوع در شاخص دامیننس بیت کوین را پیش بینی کرده است که می تواند نشان دهنده آغاز فصل آلت کوین در سال ۲۰۲۴ باشد.

کانال تلگرام مارکت فلو

این پیش بینی بر اساس واگرایی نزولی مشاهده شده در نمودار دامیننس بیت کوین (BTC) است که نشان دهنده کاهش احتمالی تأثیرگذاری بیت کوین بر بازار نسبت به آلت کوین ها است.

رمزگشایی سیگنال های بازار برای سرمایه گذاری استراتژیک

با کاهش دامیننس بیت کوین، به نظر می رسد شرایط برای رشد آلت کوین ها مساعدتر می شود. تحلیل پارابولیک پامپ نشان می دهد که احساسات فعلی بازار که تحت سلطه ترس، عدم اطمینان و تردید است، به طور متناقضی زمینه را برای بازگشت قدرت آلت کوین ها فراهم می کند. این تحلیلگر به سرمایه گذاران توصیه می کند که این را یک فرصت خرید عالی در نظر بگیرند، زیرا آلت کوین ها در حال حاضر در نمودار روزانه در پایین ترین سطح تاریخی خود قرار دارند.

راهنمای پارابولیک پامپ بر اهمیت استراتژیک سرمایه گذاری در آلت کوین هایی که به روایت های قوی مانند هوش مصنوعی، دارایی های واقعی و بازی مرتبط هستند، تاکید می کند. او پیش بینی می کند که این بخش ها در طول فصل آلت کوین آینده محرک رشد خواهند بود. این تحلیلگر یک هدف محافظه کارانه ۳۵ تا ۴۰ درصدی برای دامیننس بیت کوین با پتانسیل پایین آمدن های جدید پیش بینی می کند، که این امر بر رالی مورد انتظار آلت کوین تاکید می کند.

آماده شدن برای سودهای بالقوه در بازار کریپتو

پارابولیک پامپ به سرمایه گذاران توصیه می کند که صبور بمانند و با ریزش های اخیر قیمت در آلتکوین ها دلسرد نشوند. علاوه بر این، ماه های آینده می تواند شاهد یک تغییر چشمگیر باشد، به طوری که انتظار می رود همه آلتکوین های باکیفیت افزایش یابند. این دوره همچنین فرصتی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند تا سبد سهام خود را مجدداً ارزیابی کنند و روی آلتکوین های امیدوارکننده با قیمت های تخفیف یافته سرمایه گذاری مضاعف کنند.

همچنین بخوانید: بیت‌کوین در مسیر ۲۰۱۶؛ قیمت تا ۳۵۰ هزار دلار صعود می‌کند؟

بنابراین، کاهش قریب الوقوع دامیننس بیت کوین، نویدبخش عصری هیجان انگیز برای آلتکوین ها است که فرصت های سودآوری را برای سرمایه گذاران باهوش نوید می دهد. علاوه بر این، با همسو شدن با روایت های رمزنگاری مناسب و حفظ یک ذهنیت سرمایه گذاری مثبت، مشارکت کنندگان در بازار رمزنگاری می توانند به طور بالقوه چشم انداز مالی خود را در روند صعودی آینده تغییر دهند. بنابراین، این تغییر بر پتانسیل تحول آفرین آلتکوین ها و اقدامات استراتژیکی که برای سرمایه گذاری بر روی شرایط آتی بازار لازم است، تاکید می کند.

منبع: CaptainAltcoin

همچنین بخوانید: ETF های بیت‌کوین؛ عاملی بازدارنده برای صعود قیمت؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.