counter statistics
ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,453,253,052,727
حجم معاملات 130,619,922,097
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,896.88
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 10 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت‌کوین در مسیر ۲۰۱۶؛ قیمت تا ۳۵۰ هزار دلار صعود می‌کند؟

بیت‌کوین در مسیر ۲۰۱۶؛ قیمت تا ۳۵۰ هزار دلار صعود می‌کند؟

طبق گفته معامله گران رمز ارز، نمودار قیمت بیت کوین شبیه نمودار چند هفته پس از نصف شدن (هاوینگ) ۲۰۱۶ است، زیرا در حال حاضر در نزدیکی کف محلی قرار دارد.

کانال تلگرام مارکت فلو

به گفته معامله گران رمز ارز، بیت کوین (BTC) همان مسیر را که پس از رویداد نصف شدن بیت کوین در سال ۲۰۱۶ طی کرد را تکرار می کند، به طوری که یک اندیکاتور نشان می دهد که ممکن است به کف محلی خود نزدیک شود و دیگری نشان می دهد که در «اوج» این چرخه به ۳۵۰ هزار دلار برسد.

یک معامله گر رمز ارز با نام مستعار رکت کپیتال (Rekt Capital) در ۱۱ مه در پستی اعلام کرد: «بیت کوین تاریخ ۲۰۱۶ را کاملا تکرار کرده است و یک فیتیله نزولی را در زیر کف محدوده تجمع مجدد فعلی خود در یک پنجره سه هفته ای پس از نصف شدن ارائه می دهد.»

رکت نشان می دهد که محدوده تجمع مجدد در این مقطع از چرخه هر قیمتی زیر ۶۱,۰۸۱ دلار است - که طبق داده های کوین مارکت کپ، بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۶۰,۹۰۱ دلار در حال معامله است، یعنی پایین تر از آن.

تحلیل بیت کوین رکت کپیتال

منبع تصویر: رکت کپیتال

علاوه بر این، رکت تاکید کرد که بیت کوین در حال حاضر در مرحله «آخرین اصلاح قبل از نصف شدن» قرار دارد، که پس از گذراندن آن در سال ۲۰۱۶، تنها شش ماه بعد در ۳۰ دسامبر شاهد افزایش ۴۸ درصدی به ۹۷۳ دلار بود.

با این حال، نمودار کاهش قیمت از بالاترین قیمت تاریخ (ATH) - که نشان دهنده کاهش از اوج بیت کوین به پایین ترین نقطه آن در یک دوره زمانی خاص است - طبق گفته تیموتی پترسون، بنیانگذار و مدیر سرمایه گذاری در Cane Island Alternative Advisors، قیمت بسیار بلندپروازانه تری را نشان می دهد.

پترسون با اشاره به این نمودار، تخمین می زند که قیمت فعلی بیت کوین ممکن است تا ابتدای سال ۲۰۲۵ تقریباً شش برابر شود.

همچنین بخوانید: ETF های بیت‌کوین؛ عاملی بازدارنده برای صعود قیمت؟

وی در ۱۱ مه در پستی در X توضیح داد: «بر اساس پذیرش و افت های قبلی، می توانیم حدس بزنیم که ارزش اوج این چرخه بین ۱۷۵,۰۰۰ تا ۳۵۰,۰۰۰ دلار در ۹ ماه آینده باشد.»

پترسون افزود: «با توجه به تاریخ، می توانیم بگوییم که این بازار گاوی در ژانویه ۲۰۲۵ به پایان می رسد.»

تحلیل بیت کوین تیمونی پیترسون

منبع تصویر: تیموتی پیترسون

در همین حال، طبق گفته معامله گر رمز ارز با نام مستعار Daan Crypto، میانگین متحرک ۱۰۰ روزه روزانه - یک اندیکاتور تکنیکال کلیدی برای پیش بینی روندهای قیمت بلندمدت بیت کوین که با جمع زدن ۱۰۰ روز گذشته و تقسیم کل بر ۱۰۰ اندازه گیری می شود - نشان می دهد که قیمت بیت کوین ممکن است «در حال نوسان در اطراف» کف محلی خود باشد.

آنها در ۱۱ مه در پستی با ترسیم خطوط موازی با شکل گیری قابل مقایسه ای که پس از تایید ۱۱ صندوق قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر بیت کوین در ژانویه مشاهده شد، بر منطقه کلیدی تاکید کردند. تنها یک ماه بعد، قیمت آن در ۲۵ فوریه ۳۲ درصد افزایش یافت و به ۵۱,۷۳۰ دلار رسید.

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: طلسم ۷۰ هزار دلاری بیت کوین شکسته می‌شود؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.