counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,452,438,127,366
حجم معاملات 120,155,039,904
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,852.59
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 3 دقیقه

طلسم ۷۰ هزار دلاری بیت کوین شکسته می‌شود؟

طلسم ۷۰ هزار دلاری بیت کوین شکسته می‌شود؟

بیت کوین پس از لمس کردن سطح ۷۰,۰۰۰ دلار در آوریل، برای حفظ حرکت خود با مشکل مواجه بوده است. احساس غالب بین معامله گران نزولی بوده است، به طوری که قیمت بین حدود ۶۳,۸۰۰ دلار و پایین ترین سطح نزدیک به ۶۰,۰۰۰ دلار در نوسان است.

کانال تلگرام مارکت فلو

با این حال، برخی از تحلیلگران بر این باورند که روند نزولی به پایان خود نزدیک است و قیمت بیت کوین (BTC) برای جهش دیگری به سمت سطح مورد نظر یعنی ۷۰,۰۰۰ دلار آماده است.

یکی از افرادی که نسبت به آینده بیت کوین خوشبین است، زانروکس (Xanrox) تحلیلگر تریدینگ ویو است که الگوی قیمت اخیر را بخشی از یک الگوی اصلاحی می داند که زمینه را برای افزایش مجدد قیمت فراهم می کند. زانروکس در یک تحلیل دقیق استدلال می کند که بیت کوین یک حرکت اصلاحی «ABC ZigZag» را تکمیل کرده است و اکنون آماده است تا با هدف اولیه ۷۰,۰۰۰ دلار (یا دقیقاً ۶۹,۵۷۷ دلار) افزایش یابد.

نمودار تحلیل بیت کوین 70 هزار دلاری

به گفته زانروکس، سطح ۷۰,۰۰۰ دلار نشان دهنده سطح اکستنشن فیبوناچی ۱:۱ است که اغلب قبل از ادامه صعود قیمت به عنوان یک نقطه مقاومت عمل می کند. این تحلیلگر انتظار یک عقب نشینی کوتاه مدت بالقوه را دارد، زمانی که بیت کوین به این سطح برسد، اما همچنان نسبت به مسیر بلندمدت این ارز دیجیتال خوشبین است و سطح اکستنشن فیبوناچی ۱.۶۱۸ را به عنوان نقطه عطف اصلی بعدی در نظر دارد.

تحلیل زانروکس با مشاهده دو کانال صعودی موازی روی نمودار بیت کوین تقویت می شود. در حالی که قیمت همچنان در محدوده بزرگتر این کانال ها باقی می ماند، زانروکسپیشنهاد می کند که معامله گران ممکن است فروش یا فروش استقراضی بیت کوین را در صورت لمس خط روند بالایی در نظر بگیرند، هرچند نه در شرایط صعودی فعلی.

همچنین بخوانید: گلس‌نود: علیرغم ریزش ۲۰ درصدی، آینده بیت کوین روشن است!

از دیدگاه امواج الیوت، زانروکس یک «تنظیم رویایی» را برای معامله گران می بیند، به طوری که بیت کوین به طور بالقوه در موج سوم انگیشی چرخه فعلی خود قرار دارد. این فرصتی را برای سوار شدن بر موج تا پایان موج انگیشی قبل از شروع موج چهارم اصلاحی فراهم می کند.

ضعف خریداران در برابر ریزش بیت کوین

سانتیمنت (Santiment)، یک شرکت تحلیل زنجیره ای، همچنین در مورد قیمت اخیر بیت کوین نظر داده است. این شرکت در توییتی اشاره کرد که معامله گران در آخرین عقب نشینی به حدود ۶۰,۲۰۰ دلار، تمایل ضعیفی به «خرید در کف» نشان می دهند که نشان دهنده عدم اعتماد در بین جمعیت است. برعکس، سانتیمنت این عدم علاقه را به عنوان نشانه ای قوی برای نزدیک شدن قیمت به کف بازار تفسیر می کند، زیرا احساسات جمعی اغلب با حرکات بازار در تضاد است.

در حالی که مسیر قیمت بیت کوین همچنان نامشخص است، تحلیل‌های زانروکس و سانتیمنت نشان می‌دهند که ممکن است قدرت خرس‌ها رو به کاهش باشد و گاوها به زودی بتوانند کنترل را به دست بگیرند و سطح مورد انتظار ۷۰,۰۰۰ دلار را هدف قرار دهند.

منبع: CaptainAltcoin

همچنین بخوانید: آیا بیت کوین به سمت قله ۹۰ هزار دلاری حرکت می‌کند؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.