counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,448,636,491,254
حجم معاملات 115,965,676,688
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,863.87
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 3 دقیقه

گلس‌نود: علیرغم ریزش ۲۰ درصدی، آینده بیت کوین روشن است!

گلس‌نود: علیرغم ریزش ۲۰ درصدی، آینده بیت کوین روشن است!

بیت کوین ممکن است عمیق ترین اصلاح قیمت را از زمان سقوط FTX در نوامبر ۲۰۲۲ تجربه کرده باشد و بیش از ۲۰ درصد از بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی حدود ۷۴۰۰۰ دلار کاهش یافته باشد. با این حال، تحلیلگران گلس‌نود در حالی که پیش نمایش خود را در مورد X به اشتراک می گذارند، محتاطانه خوش بین باقی می مانند.

کانال تلگرام مارکت فلو

بیت کوین از اوج ماه مارس ۲۰ درصد کاهش یافته است، اما گلس‌نود همچنان صعودی است

گلس‌نود اشاره می کند که «روند صعودی کلان بیت کوین همچنان به نظر می رسد که یکی از مقاوم ترین روندها در تاریخ است» و اینکه هرچند اصلاحاتی صورت گرفته است، اما آنها نسبتاً کم عمق هستند. با این موضع، پلتفرم تحلیل بلاک‌چین تأیید می کند که این کوین با افزایش نقدینگی و کاهش نوسانات، بهبود یافته است.

پس از اصلاح قیمت از سقف های مارس ۲۰۲۳، بیت کوین (BTC) برای حفظ روند صعودی تلاش کرده است. تاکنون، BTC در حدود ۶۰۰۰۰ دلار پشتیبانی داشته است، اما سطح واکنش کلیدی برای تماشا در سمت پایین ۵۶۵۰۰ دلار است. از طرف دیگر، اگر قیمت‌ها بهبود یابند و از ۶۶۰۰۰ دلار عبور کنند، BTC ممکن است افزایش یابد و حتی از ۷۲۰۰۰ دلار و بعداً ۷۴۰۰۰ دلار عبور کند.

با این حال، برای اینکه گاوها حمایت پیدا کنند و قیمت ها افزایش یابد، محرک هایی از عوامل بنیادی لازم است. اگرچه ساختار قیمت ممکن است حمایت کند، اما همانطور که تاریخ نشان می دهد، کاتالیزورهای قیمت با رویدادهای بازار مرتبط هستند. همانطور که گلس‌نود اشاره می کند، روند کلان قوی، که برای بیت کوین صعودی است، نوسانات را کاهش داده و به حفظ روند صعودی کمک کرده است. اصلاحات کم‌عمق‌تر، همانطور که پلتفرم تحلیل بلاک‌چین اشاره می‌کند، نشان‌دهنده یک بازار بالغ‌تر با پشتوانه مؤسسات بیشتری است.

نهنگان در حال انباشت با چشمانی بر BTC مؤسسات

اعتماد به قوت خود باقی مانده است. داده های درون زنجیره ای نشان می دهد که یک نهنگ از قیمت های نسبتاً پایین و اصلاح قیمت برای جمع آوری کوین ها استفاده کرده است. این نهنگ در هفته گذشته بیش از ۱۰۰ بیت کوین خریداری کرد و تعداد بیت کوین های خریداری شده در این ماه را به بیش از ۷۲۵۷ بیت کوین رساند. این انباشت تهاجمی نشان می دهد که این نهنگ، حتی در بالاترین سطح چند ساله فعلی، بیت کوین می تواند کم ارزش باشد.

همچنین بخوانید: آیا بیت کوین به سمت قله ۹۰ هزار دلاری حرکت می‌کند؟

بادهای موافق بیشتری برای بیت کوین در راه است. به عنوان مثال، این هفته، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، شروع به پذیرش کمک های مالی رمزنگاری در کمپین جاری کرد. این تغییر موضع از زمانی که ترامپ بیت کوین را رد کرد، صعودی بوده است. در همین حال، به نظر می رسد تنظیم کننده های اروپایی برای تأیید بیت کوین به عنوان یک دارایی قابل سرمایه گذاری در وجوه اوراق بهادار قابل انتقال برای سرمایه گذاری جمعی (UCITS) باز هستند. اگر این اتفاق بیفتد، می تواند میلیاردها دلار دیگر را از مؤسسات اروپایی به بیت کوین باز کند.

این حرکت عظیم است، زیرا غول های بانکی مانند مورگان استنلی و BNP پاریبا در حال حاضر به دنبال راه هایی برای سرمایه گذاری مشتریان خود در BTC هستند. از منظر کلان، افزایش عرضه پول M2 در ایالات متحده در میان نگرانی های فدرال رزرو ایالات متحده مبنی بر بالای تورم، ممکن است تقاضای بیت کوین را بیشتر تقویت کند. BTC، مانند طلا، به دلیل عرضه محدودی که برای کاهش تورم طراحی شده است، به عنوان یک پناهگاه امن در برابر تورم شناخته می شود.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: فرار سرمایه از بیت کوین! ۱۵.۷ میلیون دلار از ETF ها خارج شد

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.