ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,493,321,448,516
حجم معاملات 94,664,359,558
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,184.87
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 15 زمان مطالعه: 2 دقیقه

فرار سرمایه از بیت کوین! ۱۵.۷ میلیون دلار از ETF ها خارج شد

فرار سرمایه از بیت کوین! ۱۵.۷ میلیون دلار از ETF ها خارج شد

صندوق آی شرز بیت کوین تراست (IBIT) متعلق به بلک راک با کمتر از ۲۰ هزار بیت کوین نسبت به صندوق گری اسکیل بیت کوین تراست (GBTC) عقب است.

صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (BTC) آمریکا در تاریخ ۷ مه شاهد خروج سرمایه ۱۵.۷ میلیون دلاری بودند که این اولین روز خروج سرمایه از تاریخ ۲ مه به شمار می رود. طبق داده های فارساید (Farside)، صندوق GBTC متعلق به گری اسکیل مسئول این روند نزولی بوده است، چرا که خروج سرمایه ای معادل ۲۸.۶ میلیون دلار را تجربه کرده است. این رقم، مجموع خروج سرمایه از GBTC را از زمان راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین در ۱۰ ژانویه به بیش از ۱۷.۴۸ میلیارد دلار می رساند.

خروج سرمایه از ETF بیت کوین

به غیر از خروج سرمایه از GBTC متعلق به گری اسکیل، ورود سرمایه به سایر صندوق ها نسبتا کم بوده است. صندوق گلکسی بیت کوین (BTCO) متعلق به اینوستکو (Invesco) با تنها ۶ میلیون دلار، بالاترین ورود سرمایه را در این روز به خود اختصاص داد که مجموع ورود خالص سرمایه آن را به ۲۸۴.۶ میلیون دلار رساند.

صندوق FBTC متعلق به فیدلیتی (Fidelity) و صندوق ARKB متعلق به ARK به ترتیب شاهد ورود سرمایه ۴.۱ میلیون دلاری و ۲.۸ میلیون دلاری بودند که مجموع ورود خالص سرمایه آنها را به ترتیب به ۸.۱۳ میلیارد دلار و ۲.۲۴ میلیارد دلار رساند. با این حال، با وجود جریان های نسبتا متوسط طی چند روز گذشته، کل ورود سرمایه به صندوق های قابل معامله در بورس آمریکا همچنان قابل توجه است و به ۱۱.۷۶ میلیارد دلار می رسد.

همچنین بخوانید: ارز دیجیتال ربو؛ جذب سرمایه از بیت‌کوین و سولانا

بر اساس داده های هی آپولو (Hey Apollo)، صندوق GBTC دارای ۲۹۲ هزار بیت کوین، صندوق آی شرز بیت کوین تراست (IBIT) دارای ۲۷۴ هزار بیت کوین و «نوزادان ۹گانه» (Newborn ۹) به صورت ترکیبی مجموعا ۵۳۶ هزار بیت کوین در اختیار دارند.

منبع: CryptoSlate

همچنین بخوانید: فشار نظارتی آمریکا بیت کوین را به زیر ۶۵ هزار دلار رساند

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.