ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,506,615,800,212
حجم معاملات 90,679,938,364
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $66,816.33
بیت کوین سولانا ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 11 زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال ربو؛ جذب سرمایه از بیت‌کوین و سولانا

ارز دیجیتال ربو؛ جذب سرمایه از بیت‌کوین و سولانا

در بازار در حال بهبود ارزهای دیجیتال، فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدیدی ظهور می‌کنند، زیرا بیت‌کوین تسلط خود را حفظ می‌کند و پروژه‌های جدیدی مانند رابو توجه قابل توجهی را به خود جلب می‌کنند.

امروزه سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین (BTC) تقریباً بهترین سرمایه‌گذاری است که می‌توان انجام داد. در همین حال، پیش‌فروش میم‌کوین جدید ربو (Raboo) از یک میلیون دلار نقدینگی فراتر رفت و ارزهای دیجیتال هرگز در موقعیت بهتری قرار نگرفته‌اند. فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال در آنجا وجود دارد.

آیا سرمایه‌گذاری بیت‌کوین بهترین سرمایه‌گذاری است؟

بیت‌کوین: ارز دیجیتال OG که همه چیز را از آنجا شروع کرد و همچنان بیش از ۵۰ درصد از بازار را در اختیار دارد. بیت‌کوین با ارزش بازار ۱.۴۲ تریلیون دلاری، از نقدینگی بیشتری نسبت به چندین کشور جهان برخوردار است. هرگونه بدبینی یا تردیدی در مورد ارزهای دیجیتال اکنون بی‌مورد است.

حداقل، هر سبد دارایی ارز دیجیتال باید دارای سرمایه‌گذاری بیت‌کوین باشد. یک سبد متعادل باید شامل گسترده‌ای از ریسک‌ها باشد، اما هر کسی که بدون سرمایه‌گذاری بیت‌کوین وارد ارز دیجیتال شود، ممکن است به مسیر اشتباه برود. بازار در آوریل با کاهش روبرو شده است، اما ماه مه با یک شروع عالی آغاز شده است و بیت‌کوین در حال حاضر روند بهبود خود را آغاز کرده و اکنون در حال رسیدن به ستاره‌ها است.

قیمت سولانا پس از افت کمی، دوباره بالا می رود

هر کسی که در ژانویه ۲۰۲۳ روی سولانا (SOL) سرمایه‌گذاری کرده باشد، خوشحال است. قیمت سولانا در سال   ۲۰۲۳ تقریبا ۳۰۰۰ درصد افزایش یافت. اما کسانی که در ژانویه ۲۰۲۴ سرمایه‌گذاری کرده‌اند، تعجب می‌کنند که چه اتفاقی افتاده است، زیرا قیمت سولانا در سال جاری متحمل ضررهای سنگینی شده است.

همچنین بخوانید: فشار نظارتی آمریکا بیت کوین را به زیر ۶۵ هزار دلار رساند

با این حال، عقب‌نشینی قیمت سولانا موقتی بود. قیمت سولانا در هفته گذشته تقریباً ۱۳ درصد افزایش یافت. تحلیلگران می‌گویند که سولانا در عرض یک سال ATH خود را پشت سر خواهد گذاشت – و آن را دو برابر می‌کند – و سولانا را به یک ابزار سرمایه‌گذاری بسیار باثبات تبدیل می‌کند. آیا قیمت سولانا می‌تواند سقوط کند و به سطوح ژانویه ۲۰۲۳ بازگردد؟ اتفاقات عجیب‌تر رخ داده است، اما با مسیری که بازارها در حال حاضر در پیش گرفته‌اند، سولانا فقط یک راه در پیش دارد و آن نزول نیست.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: پنج نکته ای که هاوینگ بیت کوین به ما آموخت

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.