counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,452,705,672,964
حجم معاملات 112,079,274,846
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,964.45
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

آیا بیت کوین سطح ۶۰ هزار دلاری را از دست می‌دهد؟

آیا بیت کوین سطح ۶۰ هزار دلاری را از دست می‌دهد؟

قیمت بیت کوین روند نزولی جدیدی را از محدوده مقاومتی ۶۲ هزار دلاری آغاز کرد. در حال حاضر، بیت کوین در حال کاهش است و در صورت پایین آمدن از سطح ۶۰ هزار دلار، همچنان با ریسک ضرر بیشتری روبرو است.

کانال تلگرام مارکت فلو

پس از اینکه قیمت بیت کوین (BTC) در نزدیکی سطح ۶۲ هزار دلار با شکست مواجه شد، روند نزولی جدیدی را آغاز کرد. قیمت در حال حاضر پایین‌تر از سطح ۶۱ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود.

یک شکست نزولی از الگوی پرچم نزولی با سطح حمایتی نزدیک به ۶۰ هزار و ۹۵۰ دلار در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD (با داده‌های دریافتی از کراکن) رخ داد. این جفت ارز در صورت بسته شدن قیمت پایین‌تر از سطح ۶۰ هزار دلار، می‌تواند شتاب نزولی بیشتری پیدا کند.

قیمت بیت کوین نشانه‌های شکست را نشان می‌دهد

قیمت بیت کوین در نزدیکی سطح ۶۰ هزار و ۲۵۰ دلار به حمایت رسید و روند بهبودی را آغاز کرد. بیت کوین توانست بالاتر از سطح اصلاحی ۲۳.۶ درصدی فیبوناچی، از حرکت نزولی سقف قیمتی ۶۳ هزار و ۲۱۷ دلار به کف قیمتی ۶۰ هزار و ۲۵۰ دلار، بازیابی شود.

با این حال، فروشندگان در نزدیکی محدوده مقاومتی ۶۱ هزار و ۸۰۰ دلار فعال بودند. آن‌ها از سطح اصلاحی ۵۰ درصدی فیبوناچی، از حرکت نزولی سقف قیمتی ۶۳ هزار و ۲۱۷ دلار به کف قیمتی ۶۰ هزار و ۲۵۰ دلار، دفاع کردند. واکنش نزولی جدیدی در زیر سطح حمایتی ۶۱ هزار و ۲۰۰ دلاری وجود داشت.

شکست نزولی دیگری از الگوی پرچم نزولی با سطح حمایتی نزدیک به ۶۰ هزار و ۹۵۰ دلار در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD رخ داد. بیت کوین هم اکنون در حال حاضر پایین‌تر از سطح ۶۱ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. نخستین سطح مقاومتی مهم می‌تواند ۶۲ هزار دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته باشد. سطح مقاومتی کلیدی بعدی می‌تواند ۶۲ هزار و ۵۰۰ دلار باشد. عبور صریح از سطح مقاومتی ۶۲ هزار و ۵۰۰ دلار می‌تواند قیمت را به سمت بالا سوق دهد.

مقاومت اصلی در حال حاضر در سطح ۶۳ هزار و ۵۰۰ دلار قرار دارد. در صورت بسته شدن قیمت بالاتر از محدوده مقاومتی ۶۳ هزار و ۵۰۰ دلار، قیمت می‌تواند همچنان به افزایش خود ادامه دهد. در چنین شرایطی، قیمت می‌تواند تا سطح ۶۵ هزار دلار بالا رود.

همچنین بخوانید: تحلیلگر: آلت‌کوین‌ها با تضعیف بیت‌کوین قدرت می‌گیرند

کاهش بیشتر قیمت بیت کوین؟

اگر بیت کوین نتواند از سطح مقاومتی ۶۱ هزار و ۲۰۰ دلار عبور کند، ممکن است همچنان به روند نزولی خود ادامه دهد. نخستین سطح حمایتی در پایین نزدیک سطح ۶۰ هزار و ۵۰۰ دلار است.

اولین حمایت اصلی ۶۰ هزار دلار است. در صورت بسته شدن قیمت پایین‌تر از سطح ۶۰ هزار دلار، قیمت می‌تواند شروع به کاهش به سمت ۵۸ هزار و ۵۰۰ دلار کند. هر گونه ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سمت محدوده حمایتی ۵۶ هزار و ۶۵۰ دلار در آینده نزدیک سوق دهد.

شاخص‌های فنی:

  • مکدی ساعتی (MACD) - مکدی هم اکنون در حال افزایش سرعت در منطقه نزولی است.
  • شاخص قدرت نسبی ساعتی (RSI) - RSI برای BTC/USD در حال حاضر پایین‌تر از سطح ۵۰ است.
  • سطوح اصلی حمایت - ۶۰ هزار و ۵۰۰ دلار و سپس ۶۰ هزار دلار.
  • سطوح اصلی مقاومت - ۶۱ هزار و ۲۰۰ دلار، ۶۲ هزار و ۲۰۰ دلار و ۶۲ هزار و ۵۰۰ دلار.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: بیت‌کوین در مسیر ۲۰۱۶؛ قیمت تا ۳۵۰ هزار دلار صعود می‌کند؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.