counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,449,649,012,489
حجم معاملات 129,171,572,353
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,850.67
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 2 دقیقه

سقوط بیت کوین به زیر ۵۸ هزار دلار؛ ریزش ۹ درصدی بازار ارز دیجیتال

سقوط بیت کوین به زیر ۵۸ هزار دلار؛ ریزش ۹ درصدی بازار ارز دیجیتال

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۹ درصد کاهش یافته است و در اواخر روز سه‌شنبه از سطح حمایت ۶۰ هزار دلاری عبور کرده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

بیت کوین با بازار گسترده ارزهای دیجیتال همسو شد، اتریوم و سایر آلتکوین‌ها نیز کاهش یافتند.  بازارهای مالی در آستانه تصمیم نرخ بهره فدرال رزرو و کنفرانس خبری امروز، تحت تأثیر احساس ریسک گریزی قرار گرفته اند.

بیت کوین (BTC) در صبح روز چهارشنبه به وقت اروپا به پایین ترین سطح از اواخر فوریه سقوط کرد و بدترین ماه خود را از نوامبر ۲۰۲۲ ثبت کرد.

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۹ درصد کاهش یافته است و از سطح حمایت ۶۰ هزار دلاری عبور کرده است. بازار گسترده ارزهای دیجیتال، که با شاخص CoinDesk ۲۰ (CD۲۰) سنجیده می شود، بیش از ۸.۵ درصد کاهش یافته است.

ارزهای دیجیتال به دلیل احساس ریسک گریزی در بازارهای مالی گستردهتر، در بحبوحه احساس رکود تورمی در ایالات متحده پس از نشانه‌هایی از کندی رشد و تورم چسبنده که امیدها به کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو را کاهش داده است، تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. کمیته بازار آزاد فدرال قرار است امروز آخرین تصمیم خود در مورد نرخ بهره را اعلام کند.

همچنین بخوانید: سقوط آزاد بیت کوین زیر ۶۰ هزار دلار؛ بدترین ماه از زمان FTX

اتریوم (ETH) نیز حدود ۹ درصد کاهش یافت، در حالی که برخی از آلتکوین های اصلی دیگر، مانند سولانا (SOL)، دوج کوین (DOGE) و آوالانچ (AVAX) بیش از ۱۰ درصد کاهش را ثبت کردند.

بیت کوین در ماه آوریل کاهش یافت و اولین زیان ماهانه خود را از آگوست به ثبت رساند. این کاهش ۱۶ درصدی بدترین عملکرد از نوامبر ۲۰۲۲ بود، زمانی که صرافی ارز دیجیتال FTX سقوط کرد.

منبع: CoinDesk

همچنین بخوانید: بیت‌کوین به بورس هنگ کنگ راه یافت!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.