ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,718,536,521,530
حجم معاملات 262,501,746,139
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 17%
بیت کوین $70,215.22
شیبا اینو میم کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 14 زمان مطالعه: 4 دقیقه

میم کوین‌های بونک و ربل ساتوشی؛ رقیب جدید شیبا اینو؟

میم کوین‌های بونک و ربل ساتوشی؛ رقیب جدید شیبا اینو؟

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت شیبا اینو (SHIB) ممکن است روند صعودی خود را تا ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار ادامه دهد. بهترین تحلیلگران انتظار دارند که بونک (BONK) تا اواسط ماه می به ۰.۰۰۰۰۳۱ دلار برسد.

ربل ساتوشی (RBLZ) در حال آغاز عصر جدیدی است که تحت سلطه پروژه‌های میم کوین با تمرکز بر تمرکززدایی و پاداش‌های جامعه است. ربل ساتوشی توجه قابل توجهی را از سوی سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان مبتدی به ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این پروژه به عنوان رقیبی قدرتمند برای آلت‌کوین‌های برتر مانند شیبا اینو (SHIB) و بونک (BONK) ظهور کند. این مقاله نگاهی عمیق به آخرین اخبار این سه پروژه خواهد داشت.

شیبا اینو شاهد افزایش حجم روزانه تاریخی فراتر از ۴ تریلیون SHIB است

در ۱۹ آوریل، چندین تحلیلگر از افزایش قابل توجه فعالیت تراکنش‌های بزرگ در اکوسیستم شیبا اینو طی ۲۴ ساعت خبر دادند. طبق داده‌های اینتو د بلاک «IntoTheBlock»، ۴.۳۴ تریلیون توکن شیبا اینو جابجا شد که نشان‌دهنده افزایش قابل توجه فعالیت نهنگ‌ها در این پروژه است.

پس از این خبر، قیمت شیبا اینو افزایش قابل توجهی ۲۱.۷ درصدی را تجربه کرد و از ۰.۰۰۰۰۲۳ دلار در ۱۹ آوریل به ۰.۰۰۰۰۲۸ دلار در پایان معاملات یک هفته بعد رسید. در نتیجه، تحلیلگران نسبت به چشم‌انداز شیبا اینو ابراز خوش‌بینی کرده‌اند و پیش‌بینی می‌کنند که قیمت آن به طور بالقوه می‌تواند به ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار برسد و به این ترتیب بالاترین رکورد سال ۲۰۲۳ خود را دوباره آزمایش کند.

در حالی که بسیاری از کارشناسان شیبا اینو چشم‌اندازی صعودی برای شیبا اینو دارند، برخی دیگر پس از هاوینگ بیت کوین، احتیاط را در ماه‌های آینده توصیه کرده‌اند. در صورت احساس بازار نزولی، الگوی نمودار شیبا اینو نشان می‌دهد که قیمت‌های شیبا اینو ممکن است تا پایان آوریل به سطوح حمایتی حیاتی ۰.۰۰۰۰۱۹ دلار بازگردند.

بونک با نمایش خیره کننده پهپاد خود را در دبی معرفی کرد

در ۱۸ آوریل، نمایش پهپاد بونک شهر دبی را مجذوب خود کرد تا حضور این پروژه را در دنیای عرب افزایش دهد. این نمایش خیره کننده، فناوری‌های پیشرفته را به نمایش گذاشت و تماشاگران را متحیر کرد و نشان دهنده افزایش قابل توجه در شهرت منطقه‌ای بونک بود.

پس از این رویداد، ارزش بونک شاهد افزایش قابل توجه ۴۱.۵۵ درصدی بود. این ارز دیجیتال که در ۱۸ آوریل با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار معامله می‌شد، در یک هفته به ۰.۰۰۰۰۲۱ دلار رسید. کارشناسان اکوسیستم بونک همچنان صعودی هستند و پیش‌بینی رشد بیشتر برای این توکن را دارند، به طوری که پیش‌بینی می‌شود تا اواسط ماه می به حدود ۰.۰۰۰۰۳۱ دلار برسد.

با این حال، همه تحلیلگران چشم‌انداز خوش‌بینانه مشابهی برای بونک ندارند. برخی از تحلیلگران نزولی بونک نسبت به سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال ابراز تردید کرده‌اند و به نگرانی‌های ناشی از الگوهای قیمت تاریخی بونک اشاره کرده‌اند. در نتیجه، آنها کاهش احتمالی ارزش بونک را پیش‌بینی می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنند که تا اواسط ماه می به حدود ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار کاهش یابد.

همچنین بخوانید: شیبا اینو مشکل شیباریوم را رفع کرد، آیا صعود در پیش است؟

بهترین کارشناسان ICO، RBLZ را برای افزایش ۱۰۰۰ درصدی پرتفوی توصیه می کنند

ربل ساتوشی به عنوان یک پروژه پیشگام میم کوین ظهور کرده است که مصمم است با اولویت دادن به تمرکززدایی و جامعه سازی، چشم انداز ارزهای دیجیتال را دوباره تعریف کند. پروتکل نوآورانه این پلتفرم، دارندگان توکن را قادر می‌سازد تا برای مشارکت‌های خود در اکوسیستم پررونق دو توکنی، پاداش‌های قابل توجهی دریافت کنند.

در هسته پلتفرم شورشی ساتوشی، توکن $RECQ قرار دارد که به عنوان ارز اصلی برای تمامی تعاملات و تراکنش ها در این اکوسیستم پر جنب و جوش عمل می کند. در مرحله اول پیش فروش، پذیرندگان اولیه می توانند $RECQ را تنها با قیمت ۰.۰۰۳۷ دلار خریداری کنند و در صورت رسیدن قیمت توکن به هدف پیش فروش ۰.۰۱۲۵ دلار، پتانسیل کسب سود تا ۲۳۷.۸۴٪ را دارند.

در مقابل، توکن ERC-۲۰ با نام $RBLZ به دارندگان خود حق رای برای تصمیمات جامعه و همچنین دسترسی انحصاری به ایردراپ های NFT را اعطا می کند. علاوه بر این، $RBLZ پاداش های جذاب استیکینگ و تخفیف های قابل توجهی برای کالاهای شورشی ساتوشی ارائه می دهد.

توکن $RBLZ پس از جمع آوری موفقیت آمیز بیش از ۲.۵ میلیون دلار در مرحله پیش فروش، در تاریخ ۴ مارس در صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ عرضه شد. کارشناسان کریپتو اکنون $RBLZ را بهترین ارز دیجیتال برای خرید می دانند، زیرا از قیمت اولیه ۰.۰۱۰ دلار، ۱۵۰٪ افزایش یافته است. این افزایش نشان دهنده پتانسیل بالای پروژه برای رشد و جذابیت آن برای سرمایه گذارانی است که به دنبال فرصت های امیدوارکننده در بازار کریپتو هستند.

منبع: CaptainAltcoin

همچنین بخوانید: رشد قیمت شیبا با افزایش ۱.۴ میلیون هولدر

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.