ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,399,848,360,309
حجم معاملات 124,265,570,332
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 16%
بیت کوین $62,606.56
شیبا اینو میم کوین آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 22 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد قیمت شیبا با افزایش ۱.۴ میلیون هولدر

رشد قیمت شیبا با افزایش ۱.۴ میلیون هولدر

شیبا اینو (SHIB)، قاتل خودخوانده دوج کوین، دوباره سرخط خبرها شده است. این ارز دیجیتال با مضمون سگ پس از یک سال پر نوسان در سال ۲۰۲۳، در نیمه اول سال ۲۰۲۴ نشانه هایی از جان گرفتن نشان می دهد.

به نظر می رسد شیبا اینو (Shiba Inu) با داشتن تعداد هولدرهای در حال رشد، شبکه حمایتی استراتژیک و افزایش قیمت اخیر، برای یک صعود بالقوه آماده شده است. با این حال، فشار فروش مداوم و سایه همیشگی بالاترین قیمت تاریخی آن، سرمایه گذاران را محتاط نگه می دارد.

بازگشت به قدرت برای شیبا اینو

محبوبیت شیبا اینو همچنان در حال افزایش است. تعداد هولدرهای شیبا اینو در بلاکچین اتریوم از ۱.۴ میلیون نفر فراتر رفته است، که یک نقطه عطف جدید است که نشان دهنده گسترش دامنه این ارز دیجیتال است. این افزایش تعداد هولدرها، نشان دهنده یک جامعه رو به رشد از کسانی است که به پتانسیل شیبا اینو اعتقاد دارند و به طور بالقوه به معنای حضور با ثبات تر و انعطاف پذیرتر در بازار است.

شیبا اینو برای ثبات قیمت سیستم حمایتی ایجاد می کند

علاوه بر گسترش پایگاه دارندگان، شیبا اینو یک سیستم حمایتی استراتژیک ایجاد کرده است که می تواند در صورت نوسانات قیمت به عنوان شبکه ایمنی عمل کند. این ناحیه‌ها که به «خوشه‌های حمایتی» معروف هستند، در ۰.۰۰۰۰۱ دلار و ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار قرار دارند و بر روی مناطق فشار خرید تمرکز می کنند.

به طور کلی، تعداد قابل توجهی از دارندگان، شیبا اینو را در ابتدا در این نقاط قیمتی خریداری کرده اند، به این معنی که تعداد زیادی از توکن ها در صورت کاهش قیمت به زیر این سطوح دوباره خریداری می شوند. علاوه بر این، داده ها نشان می دهد که بخش قابل توجهی از دارندگان فعلی شیبا اینو سود کرده اند. این معیار، که اغلب توسط ابزارهای تحلیل بلاکچین به عنوان «داخل و خارج از پول» نشان داده می شود، آنها را تشویق می کند تا به جای فروش با ضرر، توکن های خود را نگه دارند.

شیبا اینو هنوز برای رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی خود سر و صدا می‌کند

با وجود تحولات مثبت، ابهام احتیاطی بر شیبا اینو حاکم است. قیمت فعلی به راحتی بالاتر از خوشه های حمایتی ذکر شده قرار دارد، اما همچنان به طور قابل توجهی پایین تر از بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۰۰۰۰۸۶۱۶ دلار است که در جنون میم کوین‌ها در سال ۲۰۲۱ به آن دست یافت.

همچنین بخوانید: دوج کوین یا شیبا اینو؟ کدام میم کوین می درخشد!

علاوه بر این، در حالی که افزایش قیمت اخیر دلگرم کننده است، فشار فروش همچنان بیشتر از فشار خرید در بازارهای نقدی است. این عدم تعادل نشان می دهد که برخی از سرمایه گذاران مشتاق به نقد کردن هستند و به طور بالقوه مانع افزایش مداوم قیمت می شوند.

مسیر پیش رو برای میم کوین ها

آینده شیبا اینو همچنان نامشخص است. در حالی که تحولات اخیر تصویری محتاطانه خوش بینانه را ترسیم می کند، بازار ارزهای دیجیتال میم (میم کوین‌ها) به طور معروفی بی ثبات است. موفقیت شیبا اینو به عوامل متعددی فراتر از پایگاه فعلی دارندگان و ساختار حمایتی آن بستگی دارد. ادامه تحولات مثبت در بازار گسترده ارزهای دیجیتال، افزایش کاربرد خود توکن شیبا اینو و کاهش احتمالی فشار فروش، همگی برای افزایش قیمت پایدار ضروری هستند.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: انباشت ارز دیجیتال شیبا توسط وال‌ها: چه چیزی در انتظار است؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.