ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,492,343,644,288
حجم معاملات 96,041,315,610
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $66,241.85
شیبا اینو ارز دیجیتال رمزارز آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 43 زمان مطالعه: 3 دقیقه

انباشت ارز دیجیتال شیبا توسط وال‌ها: چه چیزی در انتظار است؟

انباشت ارز دیجیتال شیبا توسط وال‌ها: چه چیزی در انتظار است؟

نهنگ‌های Shiba Inu اخیرا در بازار پرکار بوده اند، زیرا داده های درون زنجیره ای نشان می دهد که آنها خود را برای افزایش بیشتر قیمت این میم کوین آماده می کنند.

نهنگ‌های شیبا اینو ۳۳۲ میلیارد توکن شیبا جمع آوری می کند

این پیشرفت در حالی صورت می گیرد که قیمت این توکن رمزنگاری به بالاترین حد تاریخی خود (ATH) نزدیک می شود. داده های درون زنجیره ای نشان می دهد که بیش از ۳۳۲ میلیارد شیبا از شرکت تجاری کامبرلند به یک کیف پول مرتبط با پلتفرم معاملات رمزارز رابین هود ارسال شده است. در حالی که ماهیت این تراکنش همچنان نامشخص است، داده های بیشتر از اتر اسکن نشان می دهد که کیف پول مرتبط با رابین هود طی چند روز گذشته در حال انباشت شیبا در مقیاس بزرگ بوده است.

علاوه بر تراکنش واحد ۳۳۲ میلیارد شیبا، میلیون ها توکن شیبا نیز وارد این کیف پول شده است. توضیحی موجه این است که این پلتفرم معاملاتی شاهد افزایش علاقه مشتریان خود به این میم کوین بوده است و مجبور شده است تا ذخایر شیبا خود را انباشته کند. داده های آرکام اینتلیجنس نشان می دهد که رابین هود تقریباً ۴۰ تریلیون توکن شیبا در اختیار دارد.

در همین حال، به نظر می رسد رابین هود تنها یکی از پلتفرم های متعددی است که معاملات شیبا در آنها افزایش یافته است. داده های درون زنجیره ای نشان می دهد که صرافی رمزارز کریپتو دات کام در ۲۴ ساعت گذشته دارایی های شیبا خود را به طور قابل توجهی افزایش داده است. به طور قابل توجهی، ورودی ۲ تریلیون توکن شیبا از یکی از کیف پول های داغ صرافی به دیگری ارسال شد.

نیوز بی تی سی اخیراً گزارش داده است که شیبا از میانگین روزانه آدرس های جدید در ماه فوریه، ۲۰ برابر در مارس افزایش یافته است. بنابراین، جای تعجب نیست که معاملات شیبا در این پلتفرم ها افزایش یافته است. اعتقاد بر این است که انفجار در پذیرش شیبا به دلیل افزایش سهموی قیمت این میم کوین در این ماه است، زیرا سرمایه گذاران به دنبال موقعیت یابی برای افزایش احتمالی بیشتر قیمت هستند.

همچنین بخوانید: توکن BONE شیبا اینو در فیوچرز بایننس NEXT: رکورد 20 هزار انتخاب!

پیش بینی می شود قیمت شیبا اینو همچنان افزایش یابد

تحلیلگر رمزارز علی مارتینز اخیراً سناریویی را ارائه کرد که در آن قیمت شیبا می تواند تا ۰.۰۰۰۰۵۲ دلار افزایش یابد. علاوه بر این، به نظر می رسد که این توکن رمزنگاری در حال بازپس گیری سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۳۳ دلار است، که تحلیلگر آن را حیاتی ارزیابی کرده است. مومنتوم صعودی شیبا با این واقعیت تقویت می شود که میم کوین ها به عنوان یکی از روایت های پیشرو در این چرخه صعودی در حال جلب توجه هستند.

تحلیلگر رمزارز مایکل ون د پوپ نیز اشاره کرد که آلت کوین‌هایی مانند شیبا همچنان کم‌ارزش هستند، به این معنی که هنوز فضای کافی برای روند صعودی بیشتر وجود دارد.تحلیلگر انتظار دارد این توکن های رمزنگاری در اجرای بعدی خود ATH خود را بشکنند یا به آن نزدیک شوند. در زمان نگارش این متن، شیبا طبق داده های CoinMarketCap با حدود ۰.۰۰۰۰۳۲۵۶ دلار معامله می شود که در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: حریم خصوصی شیبا اینو با تکنولوژی جدید افزایش می‌یابد

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.