ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,523,331,004,100
حجم معاملات 115,609,589,752
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,927.47
شیبا اینو آلت کوین ارز دیجیتال بایننس
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 36 زمان مطالعه: 3 دقیقه

توکن BONE شیبا اینو در فیوچرز بایننس NEXT: رکورد 20 هزار انتخاب!

توکن BONE شیبا اینو در فیوچرز بایننس NEXT: رکورد 20 هزار انتخاب!

در یک نمایش منحصر به فرد از حمایت و اتحاد جامعه، یکی از توکن های اصلی شیبا اینو، Bone ShibaSwap (BONE) در برنامه Binance's Future NEXT به رتبه پنج برتر رسیده است و هدف آن کسب جایگاه شماره یک برای لیست شدن بالقوه توکن است.

حمایت جامعه SHIB از بیش از ۲۰ هزار انتخاب BONE

جامعه شیبا اینو حمایت فوق العاده ای را برای اکوسیستم در حال شکوفایی خود نشان داده است و با حمایت از توکن BONE به ارتقاء موقعیت آن به جایگاه برتر در برنامه Binance's Future NEXT کمک کرده است. بون (BONE) که در ابتدا در جایگاه چهاردهم برنامه جدید بایننس قرار داشت، جهشی تصاعدی انجام داد و به سرعت بیش از 10 رتبه را طی 24 ساعت افزایش داد تا جایگاه سوم را در چالش لیست شدن توکن های Binance's Future NEXT به دست آورد.

بون با افزایش محبوبیت از 2657 انتخاب متوسط به بیش از 23810 انتخاب، به رقیب اصلی دلیسیوم (AGI) و بیبی دوج کوین (BABYDOGE) تبدیل شده است که در زمان نگارش این مقاله به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار دارند. این صعود قابل توجه در رتبه ها، حمایت و وفاداری قوی جامعه شیبا اینو به اکوسیستم و توکن های اصلی آن را نشان می دهد. علاوه بر این، علاقه و تقاضای قابل توجهی را برای نمایش توکن محبوب BONE در پلتفرم فیوچرز بایننس برجسته می کند.

لوسی، تأثیرگذار بازاریابی شیبا اینو، برای حمایت از سفر بلندپروازانه BONE برای کسب جایگاه شماره یک، از اعضای جامعه خواسته است تا حمایت خود را از BONE حفظ کنند. او اعضای جامعه را برای رای دادن به این توکن به عنوان انتخاب برتر برای لیست شدن در Binance's Future NEXT ترغیب کرده است.

همانطور که توسط بایننس برجسته شده است، فرآیند رای دادن مستلزم هزینه یک دلاری برای هر رای است و به افراد امکان می دهد تا آرای زیادی را به دلخواه به دست آورند. در این زمینه، تعهد مالی جامعه شیبا اینو نیز با مشارکت قابل توجهی که از ۲۰۸۰۰ دلار فراتر رفته است، مورد تاکید قرار گرفته است. این مبلغ تعداد انتخاب هایی را نشان می دهد که برای ارتقاء BONE به موقعیت فعلی سوم انجام شده است.

همچنین بخوانید: حریم خصوصی شیبا اینو با تکنولوژی جدید افزایش می‌یابد

گام بعدی برای لیست شدن بالقوه BONE

با ادامه صعود بلندپروازانه BONE به بالاترین جایگاه در لیست فیوچرز بایننس NEXT، ذکر این نکته مهم است که کسب جایگاه شماره یک، لیست شدن فوری را تضمین نمی کند. این ارز دیجیتال قبل از اینکه برای لیست شدن رسمی در نظر گرفته شود، باید مراحل بررسی و غربالگری لازم را توسط بایننس طی کند.

بایننس قصد خود را برای انجام یک فرآیند لیست بندی مناسب، با ارزیابی همه رقبای از جمله دلیسیوم و بیبی دوج کوین اعلام کرده است. با وجود این، SHIB همچنان به عنوان یک نامزد پیشتاز برای فرآیند لیست شدن باقی می ماند و پتانسیل بیشتری را برای جمع آوری آرای بیشتر نشان می دهد زیرا اعضای جامعه همچنان حمایت خود را نشان می دهند.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: همکاری شیباریوم و شیبا اینو با دو توسعه‌دهنده بزرگ

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.