ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,521,616,585,139
حجم معاملات 115,222,931,793
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $67,069.55
شیبا اینو رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 21 زمان مطالعه: 2 دقیقه

همکاری شیباریوم و شیبا اینو با دو توسعه‌دهنده بزرگ

همکاری شیباریوم و شیبا اینو با دو توسعه‌دهنده بزرگ

در یک توسعه بزرگ برای اکوسیستم شیبا اینو، ارائه‌دهنده گره Shibarium NOWNodes و Shibarium Technology (ShibTech)، پروژه توسعه چند ربات داخلی شبکه، در مشارکتی مهم با یکدیگر یک تیم را تشکیل داده‌اند. این همکاری نوید تغییر چشم‌انداز قابلیت‌های بلاک چین Shiba Inu و تجربه یکپارچه و کارآمد را به کاربران ارائه می‌دهد.

ShibTech در یک توییت، نتیجه کلیدی این اتحاد را اعلام کرد و اظهار داشت که در نتیجه مشارکت خود با NOWNodes به گره‌های اختصاصی دسترسی خصوصی پیدا کرده است. این دسترسی باعث کاهش زمان پاسخ‌دهی به صفر می‌شود و حدودا ۰.۰۶ ثانیه کاهش می‌یابد. کاهش این تاخیر، عملکرد مجموعه ربات‌های ShibTech را با هدف تبدیل شدن به رهبران در فضای رمزنگاری، بسیار افزایش می‌دهد.

این ادغام، گره RPC NOWNodes را به عنوان یک پل حیاتی بین داده‌های دفتر کل و درخواست‌های چند ربات در اکوسیستم شیباریوم ایجاد می‌کند، که طیف وسیعی از عملکردها، از پل زدن توکن تا تجارت خودکار را بهبود می‌بخشد. با این کار، NOWNodes تعهد خود را به دست‌آوردن شیباریوم و حمایت از سازندگان آن تایید می‌کند.

همچنین بخوانید: شیبا اینو به تازگی رکورد جدیدی را ثبت کرده است

مرکز پیشنهاد محصولات شیبتک، مجموعه Shibarium Tech Suite قرار دارد که از چهار بات اساسی تشکیل شده است و برای افزایش قدرت توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران در داخل بلاکچین شباریوم طراحی شده است. بات اسنایپر، معاملات را با امکان پل زدن بدون مشکل از اتریوم به شباریوم تسهیل می‌کند، در حالی که بات خرید اطلاعات فوری در مورد خریدهای توکن خاص ارائه می‌دهد. در همین حال، Live Pairing Bot کاربران را در مورد توکن‌های جدید وارد شده به اکوسیستم شیباریوم به‌روز نگه می‌دارد، و ربات Trending برجسته‌ترین پروژه‌هایی را که در حال حاضر در شیباریوم موج می‌زنند، شناسایی می‌کند.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.