ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 2,341,751,015,287
حجم معاملات 120,432,539,909
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $60,717.19
شیبا اینو ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 2 دقیقه

حریم خصوصی شیبا اینو با تکنولوژی جدید افزایش می‌یابد

حریم خصوصی شیبا اینو با تکنولوژی جدید افزایش می‌یابد

توکن TREAT، توکن اکوسیستم شیبا اینو، «لایه حریم خصوصی جدید» برای بلاک‌چین شیباریوم را تامین می‌کند. شیبا اینو روز چهارشنبه در بیانیه‌ای به کوین‌دسک اعلام کرد که شبکه‌ای جدید با تمرکز بر حریم خصوصی روی بلاک‌چین شیباریوم راه‌اندازی خواهد کرد که این اقدام ارزش پیشنهادی توکن‌های SHIB را افزایش می‌دهد.

شیبا اینو در حال همکاری با شرکت رمزنگاری متن‌باز Zama روی این شبکه است که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است. مکانیزم دقیق این شبکه، رمزگذاری همومورفیک کامل (FHE) نامیده می‌شود؛ ابزاری برای حفظ حریم خصوصی که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد بدون نیاز به رمزگشایی از داده‌ها، از آنها در حوزه‌های غیرقابل اعتماد استفاده کنند.

توسعه‌دهندگان شیبا می‌گویند این اقدام باعث افزایش حریم خصوصی تراکنش‌ها برای دارندگان توکن SHIB روی بلاک‌چین می‌شود و به حفظ داده‌های شخصی و تراکنش‌های آن‌ها کمک می‌کند. توکن TREAT، توکن اکوسیستم شیبا اینو، «لایه حریم خصوصی جدید» را تامین می‌کند.

لایه حریم خصوصی جدید به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا شبکه‌ای متمرکز را روی شیباریوم، یک شبکه لایه ۲ که تراکنش‌ها را روی بلاک‌چین اتریوم نهایی می‌کند، راه‌اندازی کنند. شیطوشی کوساما، بنیان‌گذار با نام مستعار شیبا اینو، در پیامی به کوین‌دسک تاکید کرد: «این دو نهاد، مجزا و به دلایل مختلف از هم جدا هستند.»

همچنین بخوانید: همکاری شیباریوم و شیبا اینو با دو توسعه‌دهنده بزرگ

شیباریوم در آگوست گذشته به عنوان یک اکوسیستم با کارمزد پایین و تمرکز ویژه بر خدمات مالی و بازی‌های ویدیویی راه‌اندازی شد. این شبکه از چندین توکن، یعنی BONE، TREAT، SHIB و LEASH برای برنامه‌های مختلف ساخته شده روی بلاک‌چین استفاده می‌کند.

منبع: CoinDesk

همچنین بخوانید: شیبا اینو به تازگی رکورد جدیدی را ثبت کرده است

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.