ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,262,551,315,288
حجم معاملات 133,587,360,327
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 18%
بیت کوین $61,067.08
برت میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 197 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز برت؛ افزایش قیمت تا کجا پیش می رود؟

ارز برت؛ افزایش قیمت تا کجا پیش می رود؟

بعد از افزایش ۳۰۰ درصدی، انتظارات از این میم کوین بالاتر رفته است، اما کاهش امروز پتانسیل برت (BRETT) را زیر سوال می برد.  بیایید ببینیم چه اتفاقاتی پیش رو است.

کانال تلگرام مارکت فلو

برت (بیسد)، یک میم کوین که از کمیک Matt Furie Boys’ Club الهام گرفته شده، با سایر ارزهای دیجیتال در مورد سود رقابت سختی را نشان می دهد. تنها در یک ماه ۳۲۷ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت ۰.۱۵۸۱ دلار معامله می شود. برت تنها سه ماه است که بخشی از صنعت کریپتو است، اما در مدت کوتاهی به محبوبیت رسیده است و منجر به ارزش بازار ۱،۵۶۰،۳۷۷،۱۳۶ دلاری شده است. این توکن در فوریه ۲۰۲۴ در شبکه Base راه اندازی شد و به دلیل ارزش بازار بالای خود در بین سکه های برتر قرار دارد.

قیمت کمی کاهش یافته است، اما این میم کوین همچنان صعودی است. پس قیمت برت تا کجا می تواند بالا برود؟ بیایید در این مقاله در مورد آن بحث کنیم.

عملکرد قیمت برت

برت با قیمت اولیه ۰.۰۳۸ دلار راه اندازی شد و از آن زمان تقریبا ۴۰۰ درصد رشد کرده است. این میم کوین چند روز طول کشید تا به حرکت درآید و به بالاترین سطح ماه آوریل یعنی ۰.۰۸۳ دلار برسد و سپس اصلاح شود. با این حال، قیمت در ۱۷ آوریل، زمانی که قیمت حدود ۰.۰۴۲ دلار بود، دوباره شروع به بهبود کرد و به بالاترین حد تاریخی یعنی ۰.۱۸۷۸ دلار رسید. این افزایش پس از افزایش فشار خرید در بین سرمایه گذاران صورت گرفت.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت برت پس از کاهش جزئی امروز به ۰.۱۵۸۱ دلار رسیده است. اما بهبودی در انتظار است زیرا حجم معاملات پس از افزایش ۳۸ درصدی به ۲۰۱،۶۲۶،۱۶۸ دلار رسیده است. این افزایش فعالیت شبکه می تواند به بهبودی و احتمالا سود منجر شود.

چه چیزی در انتظار برت است؟ افت یا جهش

پس از کاهش فعلی، دارندگان برت سردرگم هستند که آیا قیمت همچنان کاهش می یابد یا افزایش می یابد. با تحلیل اندیکاتورهای تکنیکال، احتمال بهبود وجود دارد زیرا بازار در منطقه خرید قوی قرار دارد. میانگین های متحرک در تمام سطوح در مناطق خرید قرار دارند که نشان دهنده سودهای آتی است. واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) نشانه دیگری از منطقه خرید است که همین موضوع را تأیید می کند و پیش بینی کننده بهبود قیمت است.

با این حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) ۷۵.۴ است که نشان دهنده خرید بیش از حد و ارزش گذاری بیش از حد دارایی است که باعث معکوس شدن روند می شود. در نتیجه، قیمت برت در حال کاهش است. با چندین نشانگر دیگر مانند مومنتوم، استوکاستیک و شاخص کانال کالایی (CCI) که برای منطقه فروش سیگنال می دهند، ممکن است قیمت در ساعات آینده حتی بیشتر کاهش یابد.

همانطور که تحلیلگران پیش بینی می کنند قیمت تا ۰.۲۴۲۷ دلار افزایش یابد، برت ممکن است پس از کاهش فعلی به دنبال بهبود باشد. باید دید برت پس از اصلاح چگونه می تواند بالاتر برود.

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.