ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 2,301,383,850,230
حجم معاملات 135,014,109,606
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $59,319.39
کاردانو ارز دیجیتال رمزارز آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 7 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگر: کاردانو با اصلاح MVRV به سمت افزایش ۷۵ درصدی!

تحلیلگر: کاردانو با اصلاح MVRV به سمت افزایش ۷۵ درصدی!

در هفته های اخیر، ADA، توکن اصلی شبکه کاردانو، به دلیل عملکرد قیمتی نسبتاً پرآشوب که منجر به کاهش ۱۸.۷۷ درصدی در ماه گذشته شد، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این حرکت نزولی قیمت مشابه اکثر بازار ارزهای دیجیتال به دنبال افت شدید بی سابقه قیمت بیت کوین است.

با این حال، علی رغم مشکلات کاردانو (ADA)، علی مارتینز، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال، از این ارز برای کسب یک جهش قابل توجه حمایت می کند. جالب اینجاست که پیش بینی مارتینز در حالی صورت می گیرد که دارایی دیجیتال در تلاش است تا جای خود را پیدا کند و طبق داده های کوین مارکت کپ در روز گذشته ۹.۹۲ درصد افزایش یافته است.

کاردانو برای رسیدن به ۰.۸۰ دلار، بالاترین رکورد سالانه

علی مارتینز در پستی در X در ۱۹ آوریل به اشتراک گذاشت که ADA ممکن است به زودی شاهد افزایش چشمگیر قیمت باشد. مارتینز پیش بینی کرد که دهمین ارز دیجیتال بزرگ به دلیل پایین بودن نسبت MVRV آن به کمتر از ۲۲- درصد، به زودی می تواند شاهد افزایش ۷۵ درصدی باشد.

برای درک مطلب، نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق یافته (MVRV) معیاری است که در تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال برای ارزیابی ارزش یک دارایی دیجیتال نسبت به ارزش تحقق یافته آن استفاده می شود. اساساً برای دانستن اینکه آیا یک توکن با توجه به قیمت بازار مقایسه با میانگین قیمت تمام شده دارندگانش، بیش از حد ارزش گذاری شده یا کم ارزش است، استفاده می شود.

نسبت MVRV -۲۲٪ نشان می دهد که ارزش بازار ADA به طور قابل توجهی کمتر از ارزش تحقق یافته آن است. با این حال، علی مارتینز اشاره می کند که آخرین باری که این کوین به این اندازه کم ارزش شد، ژوئن ۲۰۲۳ بود، پس از آن در ماه بعد ۷۵ درصد افزایش یافت.

بر اساس چنین داده های تاریخی قیمت، تحلیلگر ارز دیجیتال پیش بینی می کند که کاردانو می تواند عملکرد مشابهی را در طی چند هفته آینده تکرار کند و به قیمت بازار ۰.۸۰ دلار برسد، که بالاترین ارزش آن در سال گذشته است. در زمان نگارش این مقاله، کاردانو با افزایش ۲.۴۳ درصدی در ساعت گذشته با قیمت ۰.۴۶ دلار معامله می شود. به همین ترتیب، حجم روزانه توکن ۴۳.۰۷ درصد و ۵۹۵.۳۰ میلیون دلار افزایش یافته است.

همچنین بخوانید: پیش‌بینی قیمت کاردانو: ۳ دلار تا سال ۲۰۳۰؟

کاردانو عصر جدیدی از حکمرانی غیرمتمرکز را آغاز می کند

بر اساس اعلامیه فردریک گرگارد، مدیرعامل بنیاد کاردانو، شبکه کاردانو قرار است عصر جدیدی را در حکومت غیرمتمرکز آغاز کند. گرگارد در پستی در X در ۱۸ آوریل اعلام کرد که قانون اساسی کامل برای این تغییر در دولت "در حال ظهور است"، در حالی که یک قانون اساسی موقت اکنون به اجرا درآمده است.

به گفته رئیس بنیاد کاردانو، قانون اساسی موقت بر ارزش های اصلی شبکه مانند شفافیت، باز بودن و تصمیم گیری مسئولانه تاکید دارد. این قانون اساسی به دنبال این است که به هر دارنده کاردانو نفوذی در تعیین آینده اکوسیستم کاردانو از طریق یک دولت فراگیر اعطا کند که در آن همه ذینفعان از حقوق و مسئولیت‌های خاصی که در قانون اساسی ذکر شده است، برخوردار شوند.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: USDM در کاردانو! پایان انتظار برای استیبل‌کوین با پشتوانه دلار

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.