ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,375,796,306,521
حجم معاملات 121,732,511,513
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $61,458.45
کاردانو ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 30 زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیش‌بینی قیمت کاردانو: ۳ دلار تا سال ۲۰۳۰؟

پیش‌بینی قیمت کاردانو: ۳ دلار تا سال ۲۰۳۰؟

گروهی از کارشناسان در شرکت جهانی فناوری مالی فایندر، مجموعه‌ای از پیش‌بینی‌ها را در مورد توکن بومی کاردانو، یعنی ADA، ارائه کرده‌اند. با وجود رشد کند اخیر این ارز دیجیتال، کارشناسان مختلف حوزه‌ی کریپتو، پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت ADA به‌زودی به بالاترین حد خود برسد.

انتظار می‌رود کاردانو تا سال ۲۰۳۰ از مرز ۳ دلار عبور کند

نظرسنجی اخیر از اعضای پنل فایندر، چشم‌انداز آینده برای قیمت ADA را نشان داده است. طبق گزارش، انتظار می‌رود کاردانو شاهد افزایش قابل توجهی بین میانگین ۵.۳۷ دلار و ۳.۱۵ دلار تا پایان دهه باشد. متیو رودولف، مدیر ارشد عملیات (COO) لایه‌ وان ایکس، برای حمایت از پتانسیل رشد قیمت این ارز دیجیتال، پیش‌بینی کرده است که قیمت ADA می‌تواند تا سال ۲۰۲۵ به ۳.۵۰ دلار یا بالاتر برسد. او همچنین پیش‌بینی کرده است که این ارز دیجیتال می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ شاهد افزایش به بالاترین حد قیمتی جدیدی در حدود ۱۰ دلار باشد.

رودولف پیش‌بینی‌های خود را بر اساس اکوسیستم رو به رشد کاردانو و جامعه پرقدرت طرفداران آن بنا کرده است. او فاش کرد که جامعه وفادار این ارز دیجیتال یکی از بزرگترین دارایی‌های آن است که باعث پذیرش جهانی و افزایش ارزش این ارز دیجیتال می‌شود. میتسح شاه، بنیان‌گذار اومنیا مارکتس، نیز در مورد چشم‌انداز قیمت آینده‌ی کاردانو صحبت کرد و پیش‌بینی کرد که قیمت ADA تا سال ۲۰۲۵ به ۲.۷۵ دلار برسد. بنیان‌گذار این شرکت فناوری مالی، دلایلی برای پیش‌بینی قیمت خود ارائه کرده است و می‌گوید اگر بازار ارزهای دیجیتال وارد روند صعودی شود، کاردانو می‌تواند شاهد افزایش قیمت خود به بالاترین حد جدیدی باشد.

نیک رنگا، تحلیلگر ارشد ارزهای دیجیتال و فارکس بیان کرد: «اگر هاوینگ بیت‌کوین در سال آینده منجر به بازار صعودی ارزهای دیجیتال شود، کاردانو نیز می‌تواند از این موج صعودی بهره‌مند شود.»

به همین ترتیب، روان اُ، خالق ساشنال توکنز، همچنان نسبت به کاردانو خوش‌بین است و انتظار دارد که این ارز دیجیتال تا سال ۲۰۳۰ به ۲ دلار برسد. این سرمایه‌گذار حوزه‌ی کریپتو فاش کرده است که کاردانو به احتمال زیاد در طول دوره‌ی صعودی بعدی ارزهای دیجیتال، شاهد سود قابل توجهی از سهم بازار اتریوم باشد.

به طور کلی، به نظر می‌رسد پیش‌بینی‌های مربوط به چشم‌انداز قیمت کاردانو به عملکرد بازار و احتمال روند صعودی بستگی دارد. در زمان نگارش این متن، این ارز دیجیتال با قیمت ۰.۶۵ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش ۳.۶۳ درصدی در طول هفته گذشته است، طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ.

همچنین بخوانید: USDM در کاردانو! پایان انتظار برای استیبل‌کوین با پشتوانه دلار

ADA شاهد سقوط قابل توجه قیمت خواهد بود

با وجود پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه‌ی تعداد قابل توجهی از اعضای پنل فایندر در مورد قیمت کاردانو، برخی دیگر نظرات مخالفی را ابراز کرده‌اند و عملکرد ضعیف کاردانو و عدم توانایی آن برای همگام شدن با انتظارات بازار را برجسته کرده‌اند.

جاش فریزر، یکی از بنیان‌گذاران اورجین پروتکل، کاردانو و جوزف راچینسکی، آینده‌پژوه، پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت کاردانو به ترتیب تا سال ۲۰۳۰ و ۲۰۲۵ به صفر سقوط کند. تعداد زیادی از اعضای پنل دیگر که احساسات بدبینانه‌ی مشابهی دارند، فاش کرده‌اند که فقدان برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز کاردانو و عدم دستیابی به پذیرش جهانی، یکی از عوامل کلیدی پشت محدودیت قابل پیش‌بینی رشد قیمت آن است.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: رد ادعای شکست ارتقاء هیدرا کاردانو توسط چارلز هاسکینسون

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.