ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,347,599,737,563
حجم معاملات 127,296,171,693
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $60,888.02
کاردانو رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رد ادعای شکست ارتقاء هیدرا کاردانو توسط چارلز هاسکینسون

رد ادعای شکست ارتقاء هیدرا کاردانو توسط چارلز هاسکینسون

چارلز هاسکینسون، سازنده کاردانو در ویدیویی ادعاهای ارائه شده در خصوص مشکلات ارتقاء هیدرا در مقیاس بزرگ را رد کرد. در ادامه می‌خوانید که هاسکینسون چه چیزی را در مورد هیدرا، ابزاری که هدف آن افزایش سرعت زمان تراکنش‌ها در کاردانو است، گفته است.

هاسکینسون به اطلاعات اشتباه پاسخ می‌دهد

چارلز هاسکینسون با ارجاع به داده‌های eutxo.com اشتباهاتی مربوط به ناتوانی کاردانو در پردازش سریع تراکنش‌ها را رد کرد.

هاسکینسون در یک پست ضبط زنده در X توضیح داد که تراکنش ها در بلاک چین کاردانو به طور ذاتی با بسیاری از شبکه های دیگر متفاوت هستند. یک تراکنش می‌تواند شامل تعداد زیادی از خروجی‌ها باشد. در مثالی که توسط هاسکینسون بررسی شد، یک بلوک حاوی ۳۸۴ خروجی در یک تراکنش تکی بود.

بنیانگذار کاردانو توضیح داد که:

کاردانو یک سیستم TPS (تراکنش در ثانیه) نیست. این سیستم یک سیستم تراکنش به ازای تراکنش است و هر یک از این خروجی‌ها می‌توانند عناصر پیچیده تری مانند اسکریپت ها و اثبات ها را نشان دهند که فراتر از انتقال ارزش خام داده‌ها هستند.

هاسکینسون سپس نموداری را نشان داد که ۱۰۰۰ تراکنش در ثانیه (TPS) را برای نمایش ظرفیت توانایی کاردانو ارائه کرد. او معتقد است این معیار نشان می‌دهد که هیدرا در حالت عادی است و هیچ خللی وجود ندارد.

هاسکینسون همچنین تأکید کرد که نقش ابزار مقیاس‌پذیری هیدرا در طول زمان تغییر کرده است. او اعلام کرد که به جای به حداکثر رساندن TPS، این پروژه اکنون در حال توسعه یک میان افزار است که به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه های غیرمتمرکز پیچیده‌ای (dApps) بسازند که در زنجیره اصلی کاردانو فعال هستند.

همچنین بخوانید: قیمت کاردانو به پایین‌ترین سطح خود رسیده - آیا می‌تواند تا ۰.۳۰ دلار رشد کند؟

آینده کاردانو امیدوارکننده است

با این حال، هاسکینسون از جامعه کاردانو خواست تا مراقب باشند و اطلاعات نادرست در مورد راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دو کاردانو را بررسی کنند.

هر بار که دروغی گفته می‌شود، برای از بین بردن آن در خاطرات عموم ده برابر تلاش لازم است. بنابراین، وقتی مردم می گویند هایدرا شکست خورده است، هیچ راهی برای دستیابی به هیچ یک از این ادعاهای عملکرد وجود ندارد که ما دروغ گفته‌ایم. آنگاه کاری که آنها واقعاً انجام می‌دهند این است که کار سخت ده‌ها نفر و همه را تحمل می کنند. این کار درست و عادلانه نیست و باید متوقف شود.

هاسکینسون تکرار کرد که کاردانو به لطف تحقیقات دقیق، بنیادهای بررسی شده و مجموعه‌ای جهانی از مشارکت کنندگان، پروژه ای معتبر است. او تاکید کرد که آینده کاردانو با تلاش‌های مستمر برای رشد اکوسیستم و ایجاد راه‌حل‌های پیشرفته همچنان روشن است.

با این حال، از دیدگاه کاملاً عملکرد قیمتی، هایدرا و دیگر ارتقاءهای شبکه مهم مانند واسیل و آلونزو توانسته‌اند در مورد ترفند ارزش ADA انجام دهند، که ارزش آن ۹۱.۵ درصد پایین‌تر از بالاترین مقدار تاریخی آن در سپتامبر ۲۰۲۱ است.

با وجود عملکرد قیمتی ضعیف ADA که همچنان ادامه دارد، واقعیت این است که اکوسیستم کاردانو در یک سال یا چند ماه گذشته گام‌های مهمی برداشته است، که نشان می‌دهد که پروژه برای کارهای بزرگ در آینده آماده است.

همچنین بخوانید: کاردانو در مقابل روندهای بازار با افزایش حجم تراکنش‌های زنجیره‌ای (On-Chain) مقاومت می‌کند

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.