ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,943,697,604,080
حجم معاملات 82,163,536,903
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,242.41
کاردانو ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 10 زمان مطالعه: 2 دقیقه

حمله DDoS به کاردانو دفع شد؛ توکن های استیک شده در امان ماندند

حمله DDoS به کاردانو دفع شد؛ توکن های استیک شده در امان ماندند

در این حمله، تراکنش هایی با اجرای تعداد زیادی از قراردادهای هوشمند انجام شد که پس از افشای یک آسیب پذیری توسط توسعه دهنده کاردانو و در نتیجه از دست رفتن وجوه مهاجم، متوقف گردید.

کانال تلگرام مارکت فلو

بلاک چین کاردانو روز سه شنبه مورد حمله DDoS قرار گرفت تا توکن های سپرده گذاری شده (استیک شده) را به سرقت ببرد. با این حال، این حمله ناموفق بود و قبل از هرگونه آسیبی، دفع شد و شبکه به کار خود ادامه داد. حمله DDoS یک روش حمله رایج است که در آن مهاجم سرور (یا بلاک چین) را با ترافیک اضافی و کاذب بمباران می کند تا از دسترسی کاربران به سرویس های آنلاین و وب سایت های متصل جلوگیری کند.

رئیس بخش فنی توکن فلویید، @ElRaulito_cnft، اعلام کرد که این حمله از بلاک ۱۰،۴۸۷،۵۳۰ آغاز شده و در هر تراکنش ۱۹۴ قرارداد هوشمند اجرا شده است. مهاجم به ازای هر تراکنش ۰.۹ واحد ADA خرج کرده و سعی داشته با پر کردن هر بلاک با چندین تراکنش، شبکه را تحت فشار قرار دهد.

فیلیپ دی سارو، بنیانگذار شرکت توسعه کاردانو، آناستازیا، گفت که این حمله DDoS با لغو اعتبار اعتبار سهام استفاده شده توسط مهاجم قابل توقف فوری است. این حمله اندکی پس از پست دی سارو متوقف شد. وی گفت: «حمله کننده پس از خواندن توییت من برای محافظت از وجوه خود، حمله را متوقف کرد. با این حال، دیگر خیلی دیر شده بود و غارت وجوه آن ها در حال انجام بود.»

همچنین بخوانید: کاردانو در مسیر اوج گیری؛ TVL عاملی کلیدی در رشد قیمتی ADA

ارز دیجیتال ADA در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۴ درصد افزایش یافته و در ساعات اولیه معاملات آسیایی با قیمت ۳۸ سنت معامله می شود.

همچنین بخوانید: عصر ولتر در کاردانو با رونمایی از نود ۹.۰

منبع: کوین دسک
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.