ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,178,035,778,456
حجم معاملات 72,119,363,248
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,976.49
کازماس تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 4 دقیقه

تحلیلگر؛ پیش بینی رشد ۵۰ درصدی و قیمت ۱۲ دلاری کازماس (اتم)

تحلیلگر؛ پیش بینی رشد ۵۰ درصدی و قیمت ۱۲ دلاری کازماس (اتم)

بازار ارزهای دیجیتال با امید به موج مثبت ناشی از افزایش اخیر بیت کوین و راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم امروز، پر از هیجان است. در این فضای پررونق، کازماس (ATOM) یکی از ارزهای دیجیتالی است که پتانسیل بالایی برای یک جهش بزرگ را نشان می دهد.

کانال تلگرام مارکت فلو

اگرچه ATOM تا حدودی ثابت مانده است، با افزایش کمی ۱.۲۳ درصدی در طول هفته گذشته و کاهش ۴ درصدی در ۳۰ روز گذشته، کارشناسان احساس می کنند که برای یک صعود قابل توجه آماده است.

موقعیت بازار ATOM در ارزش فعلی آن ۶.۲۳ دلار، با ارزش بازار ۲.۵ میلیارد دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته ۲۳۵ میلیون دلار قابل توجه است. با وجود عقب نشینی ۰.۵۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به نظر می رسد بازار در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار دارد و این زمان خوبی برای ATOM است تا سود خوبی به دست آورد.

الگوهای تکنیکی نشان دهنده شکست

گورو برجسته بیت کوین، جاناتان کارتر، بر پیکربندی تکنولوژی جالب کازماس تأکید کرده است. او در نمودار روزانه خود اشاره می کند که ATOM در حال مذاکره در یک الگوی گوه نزولی است که گاهی اوقات به عنوان یک الگوی مثبت تفسیر می شود.

#ATOM

کازماس در یک الگوی گوه نزولی در نمودار روزانه معامله می شود‍♂️

قیمت در حال حاضر در نزدیکی یک مقاومت نزولی است و برای شکست آماده می شود

اهداف بالقوه پس از شکست می تواند ۷.۲۵ دلار، ۸.۸۵ دلار و ۱۲.۱۵ دلار باشد.

— جاناتان کارتر (@JohncyCrypto) ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۴

این روند نشان می دهد که ATOM در حال کسب تکانه و شکستن از خط مقاومت نزولی خود است، که مکان مهمی است که فشار فروش به طور سنتی در آن قوی بوده است.

در صورتیکه ATOM بتواند بر این مانع غلبه کند، ممکن است روند صعودی قابل توجهی آغاز شود. کارتر چهار هدف قیمتی مهم برای ATOM تعیین کرده است: ۷.۲۵ دلار به عنوان هدف اولیه، به دنبال آن ۸.۸۵ دلار، و شاید تا ۱۲.۱۵ دلار در صورت ادامه روند خوش بینانه. برای کسانی که خود را قبل از شکست موقعیت یابی می کنند، این اهداف نشان دهنده سود قابل توجهی است.

نمودار تحلیل قیمت کازماس

پیش بینی ها و شاخص ها باعث افزایش خوش بینی می شوند

چندین نشانه فنی به این دیدگاه مثبت اشاره می کنند. حجم معاملات در حال افزایش و انحرافات شاخص تکانه واگرا (شاخص قدرت نسبی) در حال ایجاد یک شکست احتمالی هستند. معامله گران این نشانه ها را با دقت زیر نظر دارند و پس از شکسته شدن سطح مقاومت، ممکن است خریدهای هیجانی را آغاز کنند.

نمودار ارزش بازار کازماس

داده های کوین چکاپ نشان می دهد که پیش بینی می شود ATOM طی هفت روز آینده پیشرفت داشته باشد، بنابراین نشان دهنده پویایی خوب در آینده نزدیک است. عملکرد اخیر ATOM کمبود ارزش گذاری کمی را نشان می دهد که نشان دهنده فرصت خرید احتمالی برای سرمایه گذاران است زیرا اکنون با حدود ۱.۵ درصد کمتر از ارزش مورد انتظار خود برای ماه آینده معامله می شود.

با نگاه به آینده، برآورد رشد شش ماهه ATOM ۵۸ درصد قوی است و پیش بینی یک ساله افزایش شگفت انگیز ۱۰۸ درصدی را نشان می دهد. این پیش بینی بلندمدت بر ایمان به ثبات ATOM در بازار و امکان افزایش قابل توجه تأکید می کند.

کانون توجه بر روی کازماس

کازماس (ATOM) در حالی که جامعه بیت کوین بر موج قدرت سوار است و با هیجان منتظر تأثیر صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم است، به یک عملکرد برجسته تبدیل می شود.

با توجه به اینکه کازماس توانایی عبور از سطوح قیمت گذاری فعلی خود و ایجاد افزایش قابل توجه را دارد، آماده است تا توجه ها را در بازار آلت کوین به خود جلب کند.

ATOM یکی از مواردی است که معامگران و سرمایه گذاران در جستجوی چشم اندازهای جالب در بازار باید به آن توجه ویژه داشته باشند. برای کازماس، چند هفته آینده ممکن است حیاتی باشد زیرا به اختراقی منجر می شود که آن را به ارتفاعات بی سابقه برساند.

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.