ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,059,916,115,230
حجم معاملات 139,555,377,255
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,757.90
ریپل تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 17 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رای دادگاه؛ ریپل می تواند به فروش به موسسات ادامه دهد

رای دادگاه؛ ریپل می تواند به فروش به موسسات ادامه دهد

فروش های ODL ریپل که از XRP به عنوان پل برای تسویه حساب های آنی استفاده می کند، مشمول قوانین اوراق بهادار نخواهد شد. قیمت XRP با ۲۰ درصد افزایش به بالای ۰.۶۰ دلار رسید.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • ریپل نیازی به نگرانی در مورد فروش های ODL که از XRP برای مدت کوتاهی استفاده می کند، ندارد.
  • تیم حقوقی ریپل همچنان برای اطمینان از رعایت مقررات لازم در ایالات متحده تلاش می کند.
  • تحلیلگران در مورد اینکه آیا SEC می تواند دوباره ریپل را به دلیل موضوع فروش های ODL تحت پیگرد قرار دهد، بحث می کنند.

روز چهارشنبه، ۷ آگوست، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دلیل فروش نهادی XRP و نقض قوانین اوراق بهادار، ۱۲۵ میلیون دلار جریمه به ریپل وارد کرد. با این حال، این امر سوالاتی را در مورد استفاده از فروش نقدینگی درخواستی (ODL) که از XRP به عنوان پل برای تسویه حساب های آنی بین المللی استفاده می کند، مطرح کرده است.

ریپل می تواند فروش ODL به موسسات را ادامه دهد

وکیل جرمی هوگان با رفع ابهام در مورد فروش های ODL که از XRP استفاده می کنند، گفت که این موضوع نباید در آینده مشکل بزرگی باشد. این وکیل افزود که اکثر فروش های ODL ریپل خارج از حوزه قضایی ایالات متحده است و مشمول حکم SEC نمی شود.

وکیل هوگان خاطرنشان کرد که ریپل همچنان می تواند از این فروش های ODL استفاده کند، اما باید مراقب نحوه انجام آن باشد. هوگان به پنج معافیت اصلی اشاره کرد که در صورت فروش به مشاغل، اعمال آنها آسان تر خواهد بود.

این وکیل افزود که قاضی زبان نقدینگی درخواستی (ODL) مورد نظر خود را ارائه نکرده است. این بدان معناست که اگر SEC معتقد است که این استارتاپ بلاک چینی دستور دادگاه را نقض کرده است، می تواند برای تحقیر دیگری اقدام کند و شواهدی برای این تخلف ارائه دهد. این امر همچنین به استارتاپ بلاک چین اجازه می دهد تا استدلال کند که در صورت بسیار کوتاه بودن استفاده از XRP در طول تراکنش های ODL، هیچ معافیتی در سود وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این، هوگان تاکید کرد که تیم حقوقی ریپل بیش از یک سال به حکم خلاصه دسترسی دارد. او معتقد است که این شرکت احتمالاً فروش XRP خود را برای اطمینان از رعایت مقررات تنظیم کرده است. با این حال، اینکه آیا ریپل طبق گفته قاضی “خیلی به خط نزدیک شده است” یا خیر، تنها در صورت برگزاری جلسه تحقیر مشخص خواهد شد.

همچنین بخوانید: قیمت ریپل؛ آیا به اوج قبلی باز میگردد؟

وکیل XRP، بیل مورگان، همچنین از تحلیل وکیل هوگان قدردانی کرد. او نوشت:

«تطبیق فروش های ODL با یک معافیت یا ثبت فروش ها محدودیت هایی برای امکان تراکنش های بسیار ارزان جهانی ثانویه ODL ایجاد می کند، زمانی که فروش ها ذاتاً اوراق بهادار نیستند. چشم انداز انتقال آنی ارزش با هزینه تقریباً صفر بود، همانطور که اینترنت امکان انتقال آنی اطلاعات را فراهم می کند. چرا یک تنظیم گر ملی باید در چیزی که فناوری برای کل جهان امکان پذیر می کند دخالت کند.»

قیمت ریپل ۲۰ درصد افزایش می یابد

ساعات پس از اعلام جریمه توسط SEC، جامعه XRP با خوشحالی از اینکه مبلغ واقعی جریمه بسیار کمتر از جریمه ۲ میلیارد دلاری درخواست شده توسط SEC بود، استقبال کرد. قیمت XRP با افزایش چشمگیر ۲۰ درصدی به بالای ۰.۶۰ دلار رسید. تحلیلگران بازار اکنون در مورد احتمال پیشروی یک ETF XRP صحبت کرده اند.

همچنین بخوانید: کاهش شدید تراکنش های ریپل در سه ماهه دوم ۲۰۲۴

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.