ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,136,833,983,874
حجم معاملات 139,859,070,876
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,739.38
ریپل تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت ریپل؛ آیا به اوج قبلی باز میگردد؟

قیمت ریپل؛ آیا به اوج قبلی باز میگردد؟

قیمت ریپل (XRP) از حمایت سطح ۰.۴۳۲۰ شروع به بهبود کرد. قیمت بیش از ۸ درصد افزایش یافت و اکنون با موانعی در نزدیکی منطقه ۰.۵۱۲۰ روبرو است.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • قیمت XRP زیر سطوح حمایت ۰.۵۰۰ و ۰.۴۵۵۰ معامله شد.
  • قیمت اکنون زیر ۰.۵۲۵۰ و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت در سطح ۰.۵۱۲۰ در نمودار ساعته جفت ارز XRP/USD در حال شکل گیری است (منبع داده از صرافی کراکن).
  • این جفت ارز می تواند در صورت شکستن مقاومت ۰.۵۱۵۰، به روند بهبود خود ادامه دهد.

قیمت ریپل موج بهبودی را آغاز کرد

قیمت XRP مانند اتریوم و بیت کوین، زیان های خود را زیر حمایت ۰.۵۰۰ گسترش داد. خرس ها حتی قیمت را زیر سطح حمایت ۰.۴۵۵۰ پایین آوردند.

قیمت سطح ۰.۴۳۲۰ را آزمایش کرد. یک کف قیمتی در ۰.۴۳۲۰ تشکیل شد و قیمت اخیراً موج بهبودی را آغاز کرد. حرکت قیمتی بالای سطوح مقاومت ۰.۴۵۵۰ و ۰.۴۸۰ رخ داد. قیمت بالای سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰ درصدی موج نزولی از سقف ۰.۵۷۶۵ تا کف ۰.۴۳۲۰ صعود کرد.

قیمت هنوز زیر ۰.۵۵۰ و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. همچنین یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت در سطح ۰.۵۱۲۰ در نمودار ساعته جفت ارز XRP/USD در حال شکل گیری است.

گاوها اکنون با مانع بزرگی در نزدیکی خط روند و ۰.۵۱۵۰ روبرو هستند. اولین مقاومت اصلی در نزدیکی سطح ۰.۵۴۰ و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. این سطح نزدیک به سطح اصلاحی فیبوناچی ۷۶.۴ درصدی موج نزولی از سقف ۰.۵۷۶۵ تا کف ۰.۴۳۲۰ است.

نمودار تحلیل تکنیکال ریپل XRP

مقاومت کلیدی بعدی می تواند ۰.۵۵۰ باشد. حرکت واضح بالای مقاومت ۰.۵۵۰ ممکن است قیمت را به سمت مقاومت ۰.۵۵۵۰ سوق دهد. مقاومت اصلی بعدی در نزدیکی سطح ۰.۵۶۸۰ قرار دارد. هرگونه افزایش بیشتر ممکن است قیمت را به سمت مقاومت ۰.۵۸۰ یا حتی ۰.۵۸۸۰ در کوتاه مدت سوق دهد.

ریزش مجدد؟

اگر XRP نتواند مقاومت ۰.۵۱۲۰ را بشکند، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت اولیه در سمت پایین در نزدیکی سطح ۰.۴۸۸۰ قرار دارد. حمایت اصلی بعدی در ۰.۴۷۵۰ است.

همچنین بخوانید: کاهش شدید تراکنش های ریپل در سه ماهه دوم ۲۰۲۴

در صورت شکست نزولی و بسته شدن زیر سطح ۰.۴۷۵۰، قیمت ممکن است در کوتاه مدت به سمت حمایت ۰.۴۵۰۰ کاهش یابد. حمایت اصلی بعدی در ۰.۴۳۲۰ قرار دارد.

شاخص های فنی

MACD ساعته - MACD برای XRP/USD اکنون در حال افزایش در منطقه صعودی است.

RSI ساعته (شاخص قدرت نسبی) - RSI برای XRP/USD اکنون بالای سطح ۵۰ قرار دارد.

سطوح حمایت اصلی - ۰.۴۸۸۰ و ۰.۴۷۵۰.

سطوح مقاومت اصلی - ۰.۵۱۲۰ و ۰.۵۴۰۰.

همچنین بخوانید: افزایش قیمت ریپل؛ رشد ۹ درصدی با احتمال حل اختلاف SEC

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.