ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,242,832,880,657
حجم معاملات 204,727,064,615
دامیننس
BTC: 52%
ETH: 17%
بیت کوین $57,476.29
دجن آلت کوین ارز دیجیتال اتریوم
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 58 زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجن؛ سریعترین شبکه لایه ۳ در اکوسیستم اتریوم!

دیجن؛ سریعترین شبکه لایه ۳ در اکوسیستم اتریوم!

شبکه دیجن، یک شبکه جدید لایه ۳ اتریوم، در ۲۴ ساعت گذشته بالاترین تعداد تراکنش بر ثانیه (TPS) را در اکوسیستم اتریوم ثبت کرده است. با این حال، میانگین ارزش معامله شده در دیجن چین با ۰.۲۷ دلار نسبتاً کم است، در حالی که این رقم برای اتریوم و بیس به ترتیب ۱,۸۶۷ دلار و ۱۷۰ دلار است.

تعداد تراکنش بر ثانیه دیجن در روز گذشته با افزایش ۶۲ درصدی به ۳۵.۷ تراکنش بر ثانیه رسید که طبق گزارش L2BEAT، از بلاکچینی که روی آن ساخته شده، یعنی بیس با ۲۹.۷ تراکنش بر ثانیه، پیشی گرفت. آربیتروم وان، اتریوم و zkSync Era در رده‌های بعدی قرار دارند. ضرب تعداد تراکنش بر ثانیه دیجن (۳۵.۷) در ۸۶,۴۰۰ ثانیه یک روز به معنای پردازش ۳.۰۸ میلیون تراکنش توسط این زنجیره میم‌کوین در آن بازه زمانی است.

اما دیجن چین تنها ۸۱۹,۶۰۰ دلار حجم معاملات را در روز گذشته به ثبت رسانده است که این رقم آن را در رتبه ۳۵ از ۴۴ بلاکچینی که توسط کوین‌گکو ردیابی می‌شوند، قرار می‌دهد. این بدان معناست که میانگین ارزش هر تراکنش تنها ۰.۲۷ دلار بوده است که در مقایسه با اتریوم و بیس با ۱,۸۶۷ دلار و ۱۷۰ دلار به ترتیب، بسیار کمتر است.

در حالی که تراکنش بر ثانیه به طور گسترده برای اندازه‌گیری محدودیت‌های مقیاس‌پذیری یک بلاکچین استفاده می‌شود، برخی از رهبران این صنعت می‌گویند که این یک معیار ناقص است - زیرا اندازه محاسباتی هر تراکنش را در نظر نمی‌گیرد.

استیون گلدفدر، یکی از بنیان‌گذاران آزمایشگاه‌های Offchain که اخیراً با مجله کوین‌تلگراف مصاحبه کرده است، توضیح داد: «این موضوع کمی شبیه شمردن تعداد اسکناس‌های داخل کیف پول شماست، اما فراموش می‌کنید که برخی از آن‌ها یک دلاری، برخی ۲۰ دلاری و برخی ۱۰۰ دلاری هستند.»

این زنجیره که از یک میم‌کوین شکل گرفته است، با توکن دیجن (DEGEN) کار می‌کند که در ابتدا به عنوان توکن انعام برای کاربرانی که با کانال دیجن در فارکستر - یک پلتفرم غیرمتمرکز رسانه‌های اجتماعی - تعامل دارند، راه‌اندازی شد. به گفته توماس تانگ، معاون سرمایه‌گذاری در شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر ارزهای دیجیتال Ryze Labs، این یک نمونه‌ی درسی از چگونگی کسب ارزش اجتماعی واقعی توسط یک میم‌کوین است.

تانگ به کوین‌تلگراف گفت: «این به دلیل محبوبیت انبوه به دست آمده است، زیرا همه به هم انعام می‌دهند و همه آن را نگه می‌دارند.»

«بنابراین، آن‌ها بر اساس آن، یک لایه ۳ ایجاد کردند.»

در حال حاضر ۴.۱ میلیون دلار ارزش کل قفل شده در دیجن چین وجود دارد، در حالی که توکن دجن (DEGEN) که سه ماه از عمر آن می‌گذرد، از ارزش بازار ۳۲۶ میلیون دلاری برخوردار است (طبق گزارش کوین‌گکو). دیجن چین یک بلاکچین لایه ۳ فوق کم‌هزینه و خاص برنامه در نظر گرفته می‌شود که با آربیتروم اربیت ساخته شده است و از لایه تسویه بیس، یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم، استفاده می‌کند.

منبع: CoinTelegraph

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.