ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,201,102,038,996
حجم معاملات 174,590,730,286
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $62,931.64
اتریوم نیم سرویس ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ENS با همکاری پی پل و ونمو وارد دنیای پرداخت های روزمره می شود

ENS با همکاری پی پل و ونمو وارد دنیای پرداخت های روزمره می شود

ENS Labs، شرکت توسعه دهنده پروتکل ENS، با ارائه دهندگان خدمات پرداخت سنتی پی پل و ونمو برای ساده سازی انتقال ارز دیجیتال همکاری کرده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

این همکاری به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از نام های سرویس نام اتریوم (ENS)، دارایی های دیجیتال ارسال کنند. این ادغام به دنبال کاهش ریسک خطاهای رایج مرتبط با آدرس های کیف پول سنتی است که به طور بالقوه باعث افزایش امنیت در تراکنش های رمزنگاری می شود.

بر اساس بیانیه ای مطبوعاتی که با کریپتو دات نیوز به اشتراک گذاشته شده است، کاربران پی پل و ون مو در ایالات متحده اکنون می توانند هنگام انتقال ارزهای دیجیتال، نام های ENS را وارد کنند که این امر نیاز به کپی یا اسکن دستی آدرس های کیف پول را کاهش می دهد.

انتظار می رود این اقدام خطاهایی مانند ارسال وجوه به آدرس های اشتباه را که هدف رایجی برای کلاهبرداران است، به حداقل برساند. قابل توجه است که کلاهبرداری هایی مانند طرح های مسمومیت آدرس منجر به ضررهای قابل توجهی برای کاربران رمزنگاری شده است که قبل از انجام انتقال، آدرس های خود را تأیید نکرده اند.

به عنوان مثال، در ماه مه، یک نهنگ بیت کوین (BTC) با ارسال دارایی به یک آدرس تقلبی، تقریباً ۷۰ میلیون دلار ضرر کرد. ارائه دهنده کیف پول سخت افزاری Ledger اخیراً به کلاهبرداری مسمومیت آدرس جدیدی که سرمایه گذاران رمزنگاری را هدف قرار می دهد، توجه کرده است.

همچنین بخوانید: ENS اتریوم چیست؛ علت رشد دوبرابری نسبت به بیت کوین

با ادغام ENS، کاربران می توانند از تله های مرتبط با این طرح اجتناب کنند، زیرا نام های ENS نسبت به آدرس های کیف پول پیچیده، کاربرپسندتر و به خاطر سپردنشان آسان تر است. با استفاده از ENS، پی پل و ون مو تجربه ای روان تر و کاربرپسندتر را به ویژه برای افراد تازه کار در حوزه ارز دیجیتال فراهم می کنند.

به جای تکیه بر آدرس های دست و پاگیر کیف پول، کاربران می توانند به سادگی نام ENS را وارد کنند و پلتفرم ها به طور خودکار آدرس کیف پول مرتبط را بازیابی خواهند کرد. این کار باعث افزایش راحتی و تقویت امنیت می شود، زیرا کلاهبرداران اغلب از اشتباهات کاربران در وارد کردن یا ذخیره آدرس های کیف پول سوءاستفاده می کنند.

این همکاری همچنین شامل یک ویژگی دفترچه آدرس است که نام های ENS را ذخیره می کند و به کاربران اجازه می دهد تا مخاطبان قبلی را به سرعت به خاطر بیاورورند. این قابلیت بر بستر رمزنگاری موجود در پی پل و ون مو ساخته شده است و باعث می شود تراکنش های خارجی به همان سادگی تراکنش های داخلی انجام شود.

منبع: کریپتو دات نیوز
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.