counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,446,157,165,847
حجم معاملات 117,564,858,851
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,880.89
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 18 زمان مطالعه: 2 دقیقه

خالی شدن ETF ها: بیت کوین گری اسکیل در آستانه تمام شدن

خالی شدن ETF ها: بیت کوین گری اسکیل در آستانه تمام شدن

رکورد خروج روزانه از این صندوق همزمان با کاهش قیمت بیت‌کوین به پایین‌ترین رقم روزانه در آمریکا یعنی تقریباً ۶۲ هزار دلار رقم خورد. این روند نزولی پس از رسیدن به بالاترین رقم خود در هفته گذشته ادامه دارد.

کانال تلگرام مارکت فلو

صندوق‌های قابل معامله در بورس مبتنی بر بیت‌کوین (BTC) در ایالات متحده شاهد بزرگترین خروج مشترک روزانه خود در تاریخ بوده‌اند، به‌طوری که در مجموع ۳۲۶ میلیون دلار از دارایی‌های ۱۰ صندوق در ۱۹ مارس خارج شده است. گریسکیل در ۱۹ مارس گزارش داد که GBTC بیش از ۲۳.۷ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد.اگر روند خروج با سرعت فعلی ادامه یابد، ممکن است تا اواخر جولای دارایی‌های این صندوق به اتمام برسد.

صندوق اعتماد بیت‌کوین Grayscale (GBTC) شاهد خروج خالص ۴۴۳.۵ میلیون دلاری در آن روز بود، در حالی که طبق داده‌های Farside Investors، صندوق‌های BlackRock، Fidelity و Bitwise تنها صندوق‌هایی بودند که ورودی خالص داشتند. این سه صندوق در مجموع ۱۱۷.۳ میلیون دلار ورودی خالص به دست آوردند که دومین روز کمترین ورودی برای ۹ صندوق ETF جدید بیت‌کوین (به استثنای GBTC) بوده است.

بزرگترین ورودی خالص روزانه متعلق به صندوق اعتماد بیت‌کوین iShares (IBIT) از BlackRock با ۷۵.۲ میلیون دلار بود، در حالی که صندوق فیデリتی وایز اورجین بیت‌کوین (FBTC) شاهد ۳۹.۶ میلیون دلار ورودی بود. صندوق ETF بیت‌کوین Bitwise (BITB) تنها ۲۵ میلیون دلار ورودی خالص جذب کرد که پایین‌ترین رقم آن در تاریخ (به جز روزهایی که هیچ ورودی جدیدی نداشته) است.

خروج از ETF ها بیش از دو برابر رکورد قبلی خروج روزانه (۱۵۸.۳ میلیون دلار در ۲۴ ژانویه) بود و دومین روز متوالی خروج خالص برای این صندوق‌ها را نشان می‌دهد. این خروج قابل توجه همزمان با کاهش قیمت بیت‌کوین (BTC) به پایین‌ترین رقم ۶۲۴۰۰ دلار در ۱۹ مارس در ساعات معاملاتی ایالات متحده رخ داد و روند نزولی خود را پس از رسیدن به بالاترین رقم تاریخی جدید ۷۳۸۳۵ دلار در ۱۴ مارس ادامه داد.

همچنین بخوانید: فروش هولناک نهنگ بیت مِکس قیمت بیت کوین را به ۸۹۰۰ دلار رساند!

قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۵.۴ درصد کاهش یافته و با قیمت ۶۱۱۷۳ دلار، درست بالاتر از پایین‌ترین رقم روزانه خود یعنی ۶۰۸۷۲ دلار، معامله می‌شود (بر اساس Cointelegraph Markets Pro). ۱۸ مارس شاهد بزرگترین روز خروج خالص GBTC با رقم ۶۴۲.۵ میلیون دلار بود.در مجموع، این صندوق از زمان تبدیل شدن از یک تراست به یک ETF در ۱۱ ژانویه، شاهد خروج تقریباً ۱۲.۹ میلیارد دلاری در ۴۹ روز معاملاتی بوده است.

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: آینده بیت کوین: آیا از افراط گرایی فاصله می گیرد؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.