ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,248,985,971
حجم معاملات 74,472,011,551
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,752.60
اتریوم رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 19 زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتریوم (ETH) در مسیر انباشت زیاد

اتریوم (ETH) در مسیر انباشت زیاد

تحلیلگر بلاک چین، Lookonchain افزایش قابل توجهی در تجمع اتریوم (ETH) را ثبت کرده است. قابل ذکر است، این انباشت با افزایش قابل توجه قیمت و پرونده های اخیر صندوق قابل معامله در بورس (ETF) همراه شده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

انباشت با افزایش قیمت همراه است

بر اساس داده‌های Lookonchain، یک نهاد یا شخص خاص با عنوان «نهنگ 0x7838» اخیراً ۴۲۸۸ اتریوم معادل ۷.۲ میلیون دلار از بایننس برداشت کرده و به کیف پول منتقل کرده است.

یک کیف پول تازه به نام «0x4b7B» نیز ۹۵۳۰ اتریوم (معادل ۱۶ میلیون دلار) را از همان پلتفرم برداشته و به کیف پول منتقل کرده است، که از این رو به افزایش موجی در بازار این ارز دیجیتال کمک کرده است.

در همین حال، دومین ارز دیجیتال بزرگ، ۲.۳ درصد افزایش در ارزش خود را تجربه کرد و قیمت خود را به ۱۷۱۸ دلار رساند. .بر اساس داده‌های CoinGecko، ارز رقیب بیت‌کوین در حال حاضر با ارزشی بالغ بر ۲۰۶ میلیارد دلار در حال معامله است.

هیاهوی صندوق‌های تبادل‌تراز (ETF)

همچنین بخوانید: انتقال قابل توجه اتریوم به صرافی کوین بیس توسط بنیانگذار اتریوم ویتالیک بوترین

پیشرفت بیشتر اتریوم، تصمیم اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است که قراردادهای آتی اتریوم را برای گنجاندن در صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) نشان می دهد.

صندوق‌های والکری از این فرصت استفاده کرده و معاملات آتی اتریوم را در ETF آتی بیت کوین موجود خود ادغام کرد. این توسعه نخستین نمونه است که آتیه‌های مبتنی بر اتریوم از طریق یک ETF برای سرمایه‌گذاران قابل دسترسی شده‌اند و احتمالاً راه را برای استحکام بازار و اعتماد سرمایه‌گذاران ارتقا می‌دهد.

چندین مدیر دارایی دیگر، از جمله VanEck و ProShares نیز در حال اجرا برای راه اندازی ETF های آتی اتریوم هستند.

همچنین بخوانید: کاهش تعداد کیف پول‌های اتریومی با حداقل یک واحد دارایی در سه ماه گذشته

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.