ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,486,827,325,622
حجم معاملات 94,986,959,949
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $66,238.25
اتریوم رمزارز صرافی کوین بیس
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 17 زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتقال قابل توجه اتریوم به صرافی کوین بیس توسط بنیانگذار اتریوم ویتالیک بوترین

انتقال قابل توجه اتریوم به صرافی کوین بیس توسط بنیانگذار اتریوم ویتالیک بوترین

به گفته کارشناس بلاک چین LookOnChain، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، مقدار قابل توجهی از اتریوم ETHUSD را به صرافی ارزهای دیجیتال، کوین بیس، منتقل کرده است.

داده‌های بلاک چین نشان می‌دهد که بوترین ۴۰۰ اتریوم به ارزش تقریبی ۶۳۲،۰۰۰ دلار را به بزرگترین صرافی ایالات متحده واریز کرده است که باعث گمانه‌زنی‌هایی در جامعه کریپتو شده است.

یک معامله عادی؟

این اتفاق بلافاصله پس از یک انتقال قابل توجه دیگر توسط بوترین در ماه گذشته روی داد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده بود، بوترین ۶۰۰ اتریوم را به مقدار تقریبی یک میلیون دلار به کوین‌بیس واریز کرد.

انتقال اخیر بازخوردهای مختلفی از جامعه رمزارزی به دنبال داشته است، که بسیاری از علاقه‌مندان به رمزارز شوخی‌هایی می‌کنند در حالی که در مورد دلایل ممکن پشت چنین حرکت بزرگی گمانه زنی می‌کنند.

همچنین بخوانید: کاهش تعداد کیف پول‌های اتریومی با حداقل یک واحد دارایی در سه ماه گذشته

تأثیری بر قیمت اتریوم ندارد

علیرغم گمانه زنی ها و بحث های جاری، قیمت اتریوم نسبتاً ثابت مانده است و در حال حاضر روی ۱۵۷۰ دلار است. به گزارش CoinGecko، اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته شاهد حجم معاملات بیش از ۵ میلیارد دلار بوده است.
 

همچنین بخوانید: ادغام اتریوم و نکات برجسته این رخداد

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.