ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,934,597,438,138
حجم معاملات 82,492,842,215
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,044.31
اتریوم رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 53 زمان مطالعه: 3 دقیقه

کاهش تعداد کیف پول‌های اتریومی با حداقل یک واحد دارایی در سه ماه گذشته

کاهش تعداد کیف پول‌های اتریومی با حداقل یک واحد دارایی در سه ماه گذشته

تعداد دارندگان حداقل یک اتریوم در سه ماهه گذشته به پایین‌ترین حد خود رسیده است. بر اساس یک پست X که توسط پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای، Glassnode Alerts به اشتراک گذاشته شده است، تعداد آدرس‌هایی که بیشتر از یک اتریوم در اختیار دارند به ۱,۷۴۳,۷۴۴ نفر رسیده است. همچنین این توییت X اعلام کرد که کمترین تعداد آدرس در ۳ ماه گذشته در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۳ به ۱,۷۴۳,۷۹۵ آدرس رسیده بود.

کانال تلگرام مارکت فلو

نکات کلیدی:

  • هشدار‌های Glassnode امروز در یک پست ایکس اعلام کردند که تعداد آدرس‌هایی که حداقل ۱ اتریوم (ETH) را نگه داشته‌اند، به کمترین سطح ۳ ماهه ریزش کرده است.
  • کمترین سطح ۳ ماهه قبلی با تعداد ۱،۷۴۳،۷۹۵ آدرس در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۳ ثبت شده بود.
  • شاخص های فنی در نمودار روزانه اتریوم نشان می دهد که قیمت این رمزارز ممکن است در چند روز آینده کاهش یابد.

با وجود این کاهش در تعداد آدرس‌های متعلق به اتریوم که حداقل ۱ سکه دارند، ملکه ارزهای دیجیتال همچنان در یک روند مثبت معامله می‌شوند. با این حال، یک نشانه فنی نزولی قابل توجه ممکن است در ۴۸ ساعت آینده ایجاد شود که می تواند منجر به ورود اتریوم به یک روند نزولی شود.

در زمان انتشار این مطلب، قیمت اتریوم بالاتر از سطح حمایتی کلیدی در ۱۵۸۰ دلار بود. علاوه بر این، این ارز همچنان در زیر خطوط میانگین متحرک ۹ روزه و ۲۰ روزه EMA قرار داشته و پیش از آن در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۳ از این دو شاخص فنی پایین‌تر رفته بود.

اگر اتریوم در چند روز آینده به زیر سطح حمایت ۱۵۸۰ دلار برسد، ممکن است این ارز دیجیتال در خطر ریزش به سطح حمایت حیاتی بعدی یعنی ۱۴۸۰ دلار قرار گیرد. این تغییر همچنین به معنای شکستن خط روند مثبتی است که در نمودار روزانه ایجاد شده بود و پس از ثبت دو قیمت پایین‌تر ایجاد شده بود.

از سوی دیگر، اگر سطح حمایتی ۱۵۸۰ دلار در ۷۲ ساعت آینده توانایی مقاومت را داشته باشد، قیمت اتریوم ممکن است تلاش کند تا موقعیتی را در بالای خطوط EMA میانگین متحرک ۹ روزه و ۲۰ روزه بازیابی کند. اگر ارز دیجیتال موفق شود از این دو شاخص فنی عبور کند، ممکن است پایه و اساس لازم برای غلبه بر سطح مقاومت بعدی در ۱۶۹۰ دلار را نیز داشته باشد.

همچنین بخوانید: ادغام اتریوم و نکات برجسته این رخداد

ادامه فشار خرید می تواند باعث شود که اتریوم سطح مقاومت ۱۶۹۰ دلاری را به سمت حمایت تغییر دهد. در نتیجه، قیمت این رمزارز ممکن است در طی هفته آینده به ۱۷۷۵ دلار افزایش یابد.

شاخص‌های فنی حاکی از آن است که سناریوی نزولی در هفته آینده محتمل‌تر خواهد بود. ابتدا خط EMA متحرک ۹ روزه در زیر خط EMA متحرک ۲۰ روزه قرار دارد، که به معنای ترند نزولی بیشتری در طی ۹ روز گذشته است.

ثانیاً، یک نشانه فنی نزولی قابل توجه در نمودار روزانه اتریوم به طور احتمالی فعال می‌شود. در زمان انتشار این مطلب، خط MACD روزانه به دنبال عبور از زیر خط سیگنال MACD روزانه بود. اگر این دو خط با هم تلاقی کنند، ادامه حرکت نزولی کوتاه مدت اتریوم را نشان می دهد.

همچنین بخوانید: با ورود میلیون‌ها دلار اتریوم به صرافی‌های OKX و کوین‌بیس تحلیلگران انتظار کاهش قیمت را دارند

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.