ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,167,474,652,379
حجم معاملات 74,262,349,774
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,739.79
ارز دیجیتال هوش مصنوعی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 52 زمان مطالعه: 5 دقیقه

پنج ارز دیجیتال هوش مصنوعی برای سبد سرمایه گذاری ۲۰۲۴

پنج ارز دیجیتال هوش مصنوعی برای سبد سرمایه گذاری ۲۰۲۴

پنج ارز دیجیتال برتر هوش مصنوعی که برای ارتقاء سبد ارز دیجیتال شما به ۱ میلیون دلار آماده شده اند. این سبد شامل ترکیبی از میم ها و هوش مصنوعی است.

کانال تلگرام مارکت فلو

ظهور ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) سریع بود و در مدت زمان کوتاهی فضای کریپتو را به خود اختصاص داد. ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی، ارزهای رمزنگاری شده ای هستند که از میم ها ساخته شده اند اما دارای کمی از ویژگی های هوش مصنوعی یا کاربرد ساده ای هستند.

پتانسیل ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی برای متحول کردن سبد شما بسیار زیاد است. بخش ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی امروز ۱.۱ درصد کاهش یافته است، بنابراین، اگر به دنبال افزایش سبد خود به هفت رقم هستید، این پنج ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی که در حال حاضر در حال ترند هستند، مواردی هستند که باید حتما آنها را بررسی کنید.

۱. ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی – توربو (TURBO)

توربو در حال حاضر با ارزش بازار ۴۲۵ میلیون دلاری، یکی از بهترین ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی در بازار است. توربو اولین ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی است که به طور کامل با هوش مصنوعی و با بودجه ۶۹ دلار ایجاد شده است. موفقیت توربو پس از آن به دست آمد که جامعه کریپتو پشت آن جمع شدند و آن را به ارزش بازار فعلی خود رساندند.

قیمت TURBO حدود ۰.۰۰۶۱۷ دلار است که نسبت به پایین ترین قیمت ۸ ماه پیش بیش از ۹۳ برابر افزایش یافته است. نمودار ماهانه TURBO یک مثلث نزولی بزرگ را نشان می دهد و قیمت به سطح فیبویي بازگشت ۰.۵ رسیده است. این نشان می دهد که ممکن است به زودی جهشی رخ دهد که می تواند قیمت TURBO را تا ۰.۰۱۵ دلار، یعنی ۱۴۹ درصد افزایش دهد.

۲. گروک (GROK)

گروک یک ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی بدون ریسک است، زیرا عمدتا به دلیل ارتباط با پدر دوج، ایلان ماسک شناخته شده است. ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی Grok از Grok، هوش مصنوعی درون برنامه ای برای X (قبلا توییتر) الهام گرفته شده است. Grok که در رتبه ۵۲۰ کوین گکو قرار دارد، با روایت هوش مصنوعی، راه را برای فصل ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی هموار کرد.

قیمت GROK حدود ۰.۰۱۵ دلار معامله می شود که ۹۳۹ درصد نسبت به پایین ترین قیمت تاریخ آن در ۷ ماه گذشته افزایش یافته است. اخیراً علاقه سرمایه گذاران به GROK با افزایش ۲۳ درصدی حجم معاملات روزانه افزایش یافته است. نمودار ماهانه Grok صعودی است و نشان دهنده خستگی فروشندگان و انباشت صعودی است. حمایتی قوی در حدود ۰.۰۱۴ دلار ایجاد شده است و جهش از این منطقه می تواند برای سرمایه گذاران Grok بیش از ۷۰ درصد سود به همراه داشته باشد.

۳. کوالا ای آی (KOKO)

Koala AI یک ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی در بلاکچین سولانا است که از ارزش بازار ۱۳ میلیون دلاری برخوردار است. Koala AI که در ۲۳ مارس راه اندازی شد، از زمان پایین ترین قیمت خود، بیش از ۱۸۰ درصد افزایش یافته است. ویژگی اصلی ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی، ژنراتور میم هوش مصنوعی KOALA است که برای کار به اعتبار نیاز دارد. KOKO پروژه ای از یک شرکت بزرگتر، پروژه X، یک شرکت جامعه محور است که dApp های کاربردی را در وب ۳ می سازد.

قیمت KOKO ۰.۰۰۰۰۰۱۴۳ دلار است و به تازگی از یک منطقه مقاومت اصلی در حدود ۰.۰۰۰۰۰۱۱ دلار عبور کرده است. قیمت KOKO ممکن است به بالاترین قیمت قبلی خود بازگردد، که ۲۰۸ درصد نسبت به قیمت فعلی افزایش یافته است. با رشد روایت ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی، سکه هایی مانند KOKO ممکن است به طور تصاعدی منفجر شوند.

همچنین بخوانید: انتشار کلید خصوصی؛ ضرر ۴۰ هزار دلاری در ۲ دقیقه

۴. کیتن هایمر (KHAI)

کیتن هایمر یک میم کوین هوش مصنوعی کم‌ارزش دیگر است که روی بلاک‌چین سولانا ساخته شده است. این پروژه خود را به عنوان یک پروژه هوش مصنوعی معرفی می‌کند که بر روی سادگی، امنیت و دسترسی‌پذیری طراحی شده است. طبق حساب کاربری رسمی توییتر آن‌ها، KHAI پروژه‌ای است که قصد دارد میم‌های تولید‌شده توسط هوش مصنوعی و داستان‌سرایی را با هم ترکیب کند.

قیمت KHAI در حدود ۰.۸۹ دلار است و از پایین‌ترین قیمت خود در ۳ ماه گذشته ۴۰۶ درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، حجم معاملات KHAI نیز ۱۰۵ درصد افزایش یافته است که نشان‌دهنده افزایش اخیر فعالیت در بازار است. KHAI نسبت به بالاترین قیمت خود یعنی ۱.۹۵ دلار، ۵۴ درصد کاهش یافته است، به این معنی که یک پمپاژ ۱۵۰ درصدی می‌تواند این میم کوین هوش مصنوعی با تم گربه را به منطقه کشف قیمت سوق دهد. با داشتن ارزش بازار ۴۷ میلیون دلاری، به نظر می‌رسد قیمت KHAI در حدود ۰.۷۵ دلار به حمایت رسیده باشد و ممکن است جهشی از این سطح قیمتی در آینده نزدیک رخ دهد.

۵. کورگی ای آی (CORGIAI)

کورگی ای آی اولین میم کوین هوش مصنوعی با تم سگ در بلاک‌چین کرونوس (Cronos) است و بالاترین ارزش بازار را در این دسته در کوین گکو دارد. این کوین روی بلاک‌چین‌های اتریوم و سولانا ساخته شده است که همین موضوع، ارزش بالای بازار آن را توضیح می‌دهد.

کورگی ای آی علاوه بر داشتن یک جامعه میمی قوی، از ابزارهایی مانند سوزاندن توکن، ضرب NFT، کلاب اجتماعی و ابزار Cre۸r، یک هوش مصنوعی برای ساخت NFTهای متنی-تصویری نیز بهره می‌برد. کورگی ای آی در آینده یک بازارچه هوش مصنوعی کامل را توسعه خواهد داد.

قیمت CORGIAI در حال حاضر حدود ۰.۰۰۱۶۹ دلار است که نشان‌دهنده افزایش ۳۷ برابری نسبت به پایین‌ترین قیمت آن در ۹ ماه گذشته است. علاوه بر این، حجم معاملات روزانه این دارایی ۲۵ درصد افزایش یافته است که نشان‌دهنده علاقه سرمایه‌گذاران است. CORGAI با داشتن ارزش بازار ۵۷۸ میلیون دلاری، یکی از بهترین میم کوین‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند در بازار صعودی آینده جهش داشته باشد.

نتیجه‌گیری

با بالغ شدن فضای ارز دیجیتال، برقراری تعادل بین سبد دارایی شما با کوین‌های کاربردی و میم کوین‌ها اهمیت دارد. هوش مصنوعی یکی از داغ‌ترین روایت‌ها در این چرخه بازار صعودی است و ممکن است به همراه میم کوین‌ها، سبد دارایی شما را به ۱ میلیون دلار برساند.

منبع: CoinGape

همچنین بخوانید: معامله‌گران آپشن: بیت‌کوین آماده فتح قله جدید ۷۴ هزار دلاری!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.