ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,518,827,128,665
حجم معاملات 116,307,965,292
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,914.07
میم کوین آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 30 زمان مطالعه: 3 دقیقه

فلوکی و پپه در ۲۴ ساعت گذشته اوج گرفتند، بیت‌کوین و اتریوم درجا زدند

فلوکی و پپه در ۲۴ ساعت گذشته اوج گرفتند، بیت‌کوین و اتریوم درجا زدند

قیمت فلوکی توانست به جمع ۵۰ رمزارز برتر راه پیدا کند و قیمت پپه نیز در ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۱۵.۳۲ درصدی روبرو شد. شاخص‌هایی مانند AO و RSI نشان‌دهنده حرکت صعودی برای فلوکی هستند. پپه نیز همچنان با دیدگاهی صعودی، قیمت احتمالی ۰.۰۰۰۰۱ دلار را برای خود رقم زده است.

قیمت بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در ۲۴ ساعت گذشته افزایش ملایمی را تجربه کرده‌اند. با این حال، همین افزایش برای رمزارزهای میم فلوکی و پپه کافی بود تا شاهد رشدهای دو رقمی در همین مدت زمان باشیم. برای مدتی، رمزارزهای میم در مرکز توجه بوده‌اند.با این حال، رشد سهموی آن‌ها در طول هفته گذشته با کاهش سرعت مواجه شد. اما روز جمعه، ۸ مارس، روز دیگری برای افزایش قابل توجه قیمت‌های فلوکی و پپه بود.

بر اساس CoinMarketCap، قیمت فلوکی با افزایش ۵۳.۱۰ درصدی همراه بود و ارزش بازار آن به رتبه ۵۰ صعود کرد. پپه که بر بستر بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است، با افزایش ۱۵.۳۲ درصدی به ارزش بازار ۳.۸۶ میلیارد دلار دست یافت.

پیش بینی قیمت فلوکی

در تایم فریم ۴ ساعته، قیمت فلوکی همچنان به سطوح بالاتر حمله می کند. در زمان نگارش این مقاله، شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان داد که این توکن بیش از حد خرید شده است. به طور معمول، این امر قرار بود باعث معکوس شدن روند صعودی شود. اما در شرایط بازار گاوی، این ممکن است درست نباشد زیرا به نظر می رسد فلوکی در مرحله کشف قیمت قرار دارد. در زمان چاپ، قیمت این میم کوین ۰.۰۰۰۲۷۰۵ دلار بود.

اگر نزول قادر به تعلیق روند صعودی نشوند، ارزش ممکن است بالاتر رود. از دیدگاه صعودی، فلوکی ممکن است در کوتاه مدت به سمت ۰.۰۰۰۳۵۰۰ دلار حرکت کند. در صورت وقوع این امر، این پروژه ممکن است به ۴۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار برسد. مانند RSI، نوسانگر عالی (AO) میله های هیستوگرام سبز را نشان می دهد که نشان می دهد این ارز دیجیتال طی چند روز آینده برای رسیدن به ارزش بالاتر در نظر گرفته شده است. با این حال، اگر معامله گران تصمیم به رزرو سود بگیرند، ممکن است روند تغییر کند و قیمت فلوکی کاهش یابد.

همچنین بخوانید: هولد ارز دیجیتال ماگا: افزایش ۸.۷۹ میلیون دلاری ثروت دونالد ترامپ

پیش بینی قیمت پپه

پپه با افزایش قیمت ۸۵۱ درصدی در ۳۰ روز گذشته، پیشتاز رالی میم کوین ها بوده است. در حالی که توکن با مضمون قورباغه در حدود ۷ مارس با عقب نشینی مواجه شد، به نظر می رسد روند اخیر آن، احتمال کاهش مجدد را از بین برده است. با توجه به ساختار سهموی آن در نمودار ۴ ساعته، به نظر می رسد قیمت برای رسیدن به ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار آماده است. علاوه بر این، واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) یک قرائت مثبت را نشان داد که نشان دهنده یک حرکت صعودی است.

در حال حاضر، ممکن است یک کندل صعودی ظاهر شود. اما این تنها در صورتی اتفاق می افتد که گاوها بتوانند از حمایت ۰.۰۰۰۰۰۶۶ دلاری دفاع کنند. در صورت وقوع این رویداد، قیمت PEPE ممکن است شکسته شود.اما چشم انداز نزولی ممکن است قیمت را به ۰.۰۰۰۰۰۷۰ دلار کاهش دهد.اگر این سناریو باشد، ۰.۰۰۰۰۰۷۰ دلار می تواند قبل از شروع دوباره رالی، یک ورود خوب باشد.

منبع: CoinEdition

همچنین بخوانید: ماگ کوین: چگونه میم گمنام، ۱۸۰۰ درصد سود داد!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.