ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,516,006,832,165
حجم معاملات 114,364,293,222
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,838.49
گالا رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 18 زمان مطالعه: 3 دقیقه

افزایش مداوم قیمت گالا و احتمال شکستن مقاومت

افزایش مداوم قیمت گالا و احتمال شکستن مقاومت

قیمت گالا با افزایش در ۲۴ ساعت اخیر به روند هفتگی چشمگیر خود ادامه داد. افزایش قیمت گالا در معاملات دیروز نه تنها به دلیل عملکرد قابل توجه آن در هفت روز گذشته قابل توجه است، بلکه در زمانی رخ داده است که اکثر قیمت ها در بازار کاهش یافته‌اند.

نکات کلیدی

  • رمزارز گالا با وجود کاهش ۱.۶۲ درصدی ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته توانسته است افزایش قیمت را تجربه کند
  • در زمان انتشار این مطلب، گالا بیش از ۴ درصد رشد در روز و ۱۸ درصد در هفت روز گذشته داشته است.
  • از نظر فنی گالا در تلاش برای رسیدن به مقاومت ۰.۰۱۵۶۰ دلار است.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، ارزش کل بازار کریپتو ۱.۶۲ درصد کاهش یافته است. به عبارت دیگر، ارزش بازار در زمان انتشار این مطلب حدود ۱.۰۹ تریلیون دلار تخمین زده شده است.

در همین حال، قیمت GALA بیش از ۴ درصد افزایش یافته است. این عملکرد روزانه برجسته، عملکرد هفتگی این آلت کوین را به عمق منطقه سبز سوق داد و آن را به ۱۸.۱۲ درصد رساند. در نتیجه قیمت این رمزارز به ۰.۰۱۵۸۱ دلار رسید.

از نگاه فنی، گالا توانست در طول هفته‌ی گذشته به مرز مهم ۰.۰۱۴۰ دلار برسد. علاوه بر این، این ارز دیجیتال در شروع معاملات امروز توانست از سد بعدی ۰.۰۱۵۶۰ دلار عبور کند، اما از آن زمان به سمت پایین تر از این قیمت قابل توجه حرکت کرده است.

اگر گالا بتواند کندل روزانه امروز را بالای ۰.۰۱۵۶۰ دلار ببندد، معامله گران ممکن است این نشانه را به عنوان سیگنالی برای ادامه حرکت صعودی آلتکوین در کوتاه مدت تشخیص دهند. متعاقباً، فشار خرید برای گالا می‌تواند شاهد افزایشی باشد و احتمالاً منجر به تلاش آلت‌کوین در مقاومت بعدی روی قیمت ۰.۰۱۷ دلار شود.

سرمایه‌گذاران و تریدرها باید توجه داشته باشند که خط EMA ۹ روزه در لحظه فشرده‌سازی در حال تلاش برای گذشت از خط EMA ۲۰ روزه بوده است. اگر این دو شاخص فنی با هم تلاقی پیدا کنند، می تواند نشانه‌ای از تغییر حرکت کوتاه مدت به نفع گاوها باشد. به عبارت دیگر، قیمت گالا ممکن است حمایت لازم را برای شکست ۰.۰۱۷ دلار را داشته باشد و شاید به سطح مهم بعدی در ۰.۰۱۸۹۵ برسد.

با این حال، اگر گالا نتواند یک شمع روزانه بالاتر از سطح مقاومت ۰.۰۱۵۶۰ دلاری ذکر شده قبلی را ببندد، این نظریه صعودی می تواند باطل شود. در این سناریوی کمی ناخوشایند، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است دچار یک اصلاح کوچک شود که ممکن است آن را به سطح ۰.۰۱۴ دلار بکشاند.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.