ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,936,340,903,341
حجم معاملات 83,765,914,673
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,104.44
گیم استاپ تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 33 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد قیمت گیم استاپ؛ فرصتی برای خرید؟

رشد قیمت گیم استاپ؛ فرصتی برای خرید؟

قیمت گیم استاپ دوباره در حال افزایش است و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است. با افزایش قیمت سهام گیم استاپ، سرمایه گذاران روند صعودی سکه میم را هدایت می کنند.

کانال تلگرام مارکت فلو

محبوبیت گیم استاپ با افشای خرید سهام واقعی شرکت توسط روئینگ کیتی (کیث گیل) به اوج خود رسید. اما این محبوبیت نتوانست ارزش آن را در بازار حفظ کند، زیرا قیمت پس از بزرگترین رالی خود در اوایل ژوئن کاهش یافت. در آن زمان، قیمت گیم استاپ به ۰.۰۳۲۷ دلار رسید و سپس کاهش یافت.

این توکن اکنون تقریباً ۸۰ درصد از ATH فاصله دارد، اما قیمت این هفته دوباره در حال افزایش است که ممکن است آن را به ATH نزدیک تر کند. با افزایش ۱۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت گیم استاپ ۰.۰۰۶۴۶۶ دلار با ارزش بازار ۴۴،۵۲۲،۳۲۷ دلار است. فعالیت شبکه نیز در حال افزایش است و در حال حاضر پس از افزایش ۳ درصدی به ۲۵،۹۳۹،۵۴۷ دلار رسیده است.

نمودار قیمت گیم استاپ

چرا قیمت گیم استاپ در حال افزایش است؟

از زمان عرضه، نمودار قیمت GME سه رالی اصلی را نشان می دهد که هر کدام با یک روند نزولی کامل همراه بوده است و این همان چیزی است که پس از رالی ژوئن اتفاق افتاد. با این حال، با شروع افزایش قیمت امروز، ممکن است نشانه ای از رالی قریب الوقوع باشد.

با وجود کاهش قیمت، محبوبیت این توکن کاهش نیافته است. این به دلیل رالی های سودآور گذشته آن است که تقاضا را برای پیش بینی رالی های آینده حفظ می کند.

بازگشت بازار ارزهای دیجیتال

افزایش فعلی قیمت گیم استاپ عمدتاً به دلیل بهبود بازار است زیرا احساسات کاربران به سمت طمع در مقابل ترس و شاخص طمع در حرکت است که نشان دهنده افزایش اعتماد به نفس است. این امر فعالیت تجاری را افزایش داد و بر قیمت رمز ارزها از جمله GME تأثیر گذاشت.

همچنین بخوانید: گیم استاپ: پیش گام حرکت بزرگ بعدی میم کوین ها؟

علاوه بر این، قیمت بیت کوین به ۶۵۸۰۰ دلار افزایش یافته است که با توجه به سقوط اخیر آن زیر ۵۴۰۰۰ دلار بسیار چشمگیر است. افزایش قیمت بیت کوین عملکرد آلت کوین ها را نیز تقویت کرده است.

افزایش قیمت سهام گیم استاپ

توکن میم GME هیچ ارتباطی با شرکت گیم استاپ، خرده فروش معروف بازی های ویدیویی، ندارد، اما با این وجود، قیمت آن تحت تأثیر ارزش سهام شرکت است. افزایش قیمت گیم استاپ پس از افزایش ۴ درصدی ارزش سهام امروز و ۱۵ درصدی طی یک ماه رخ داده است.

نمودار سهام گیم استاپ

در حال حاضر با ارزش ۲۹.۶ دلار معامله می شود و در بالاترین سطح خود در بیش از یک ماه گذشته قرار دارد و ارزش گیم استاپ و یک توکن میم مرتبط دیگر، Kitty AI را افزایش می دهد. تأثیر آن بر قیمت KITTY بیشتر است که پس از افزایش ۲۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۰.۰۰۴۸۳۵ دلار معامله می شود.

نتیجه گیری

افزایش قیمت گیم استاپ ناگهانی نیست، زیرا مدتی است که تلاش می کند همین کار را انجام دهد، اما با حضور فروشندگان کوتاه، این افزایش دوام نیاورد. افزایش فعلی به دلیل افزایش ارزش سهام گیم استاپ و بهبود شرایط بازار است. چند ساعت آینده برای تجزیه و تحلیل نحوه حرکت بعدی سکه میم برای نتیجه گیری در مورد خرید یا فروش بسیار مهم است.

همچنین بخوانید: پپه: امید جدید سرمایه‌گذاران؟ میم کوین با الهام از گیم‌استاپ در حال رشد!

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.