ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,059,916,115,230
حجم معاملات 139,555,377,255
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,885.57
اینجکتیو تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 3 دقیقه

جهش قیمت اینجکتیو INJ؛ هجوم خریدران و رشد ۱۲ درصدی

جهش قیمت اینجکتیو INJ؛ هجوم خریدران و رشد ۱۲ درصدی

ارز دیجیتال INJ، توکن اصلی پلتفرم اینجکتیو، روز خود را با قدرت شروع کرد و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۲ درصد افزایش یافت. این افزایش را می توان به روند مثبت غیرمنتظره بازار و همچنین افزایش بیش از ۶ درصدی ارزش کل بازار پس از افت آن در اوایل این هفته نسبت داد.

کانال تلگرام مارکت فلو

این جهش همچنین به دلیل دستاوردهای اخیر اینجکتیو است که باعث ایجاد هیجان در داخل و خارج از جامعه آنها شده است. با ادامه رشد و نوآوری اینجکتیو، سرمایه گذاران ممکن است ارزش بالقوه ای در INJ پیدا کنند.

حمایت یوتیلا از اکوسیستم اینجکتیو

امروز، یوتیلا (Utila)، کیف پول نهادی و زیرساخت بلاکچینی، حمایت خود را از اکوسیستم اینجکتیو اعلام کرد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که یوتیلا ویژگی های متعددی را که اینجکتیو را برای خود و سازمان هایی که از این پلتفرم استفاده می کنند جذاب می کند، تایید کرد.

خبرهای هیجان انگیز: یوتیلا اکنون از اینجکتیو پشتیبانی می کند

ما خوشحالیم که اعلام کنیم یوتیلا اکنون از اینجکتیو، بلاکچینی که برای امور مالی ساخته شده است، پشتیبانی می کند و با این کار، قابلیت های مدیریت دارایی دیجیتال شما را گسترش می دهد.

اینجکتیو که به دلیل زیرساخت های plug-and-play مشهور است،…

— یوتیلا (@utila_io) ۸ اوت ۲۰۲۴

اینجکتیو، که به خاطر زیرساخت «وصل کن و بازی کن» خود شناخته شده است، امکان استقرار سریع عملکردهای پیچیده در برنامه ها را فراهم می کند، که شامل تجارت غیرمتمرکز، وام دهی، دارایی های دنیای واقعی (RWA) و موارد دیگر می شود.

این امر نه تنها پایه کاربر اینجکتیو را گسترش می دهد که شامل سرمایه گذاران خرد و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال می شود، بلکه به این پلتفرم کمک می کند تا با استفاده از شبکه قدرتمند خود و همچنین بهره مندی از امنیت قوی یوتیلا، به بلوغ بیشتری برسد و توجه نهادی را به خود جلب کند.

ارزش بازار اینجکتیو در حال حاضر 1.73 میلیارد دلار است

همچنین بخوانید: پیش بینی رشد قیمت اینجکتیو با افزایش تعهدات توسعه دهندگان

با افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال در امور مالی سنتی، راحتی فزاینده گنجاندن ارزهای دیجیتال در سبد سهام آنها تأثیر بسزایی خواهد داشت. این امر قبلاً اتفاق افتاده است، زیرا از آن زمان تاکنون صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر ارزهای دیجیتال بیشتری اعلام شده است.

معامله INJ در یک خط روند صعودی

با نگاهی به نمودار INJ، این توکن در حال حاضر در سطح اواخر نوامبر ۲۰۲۳ قرار دارد که قبل از رالی دسامبر همان سال رخ داده است. اگر این امر دوباره اتفاق بیفتد، سرمایه گذاران ممکن است با گرم شدن بازار برای اقدامات بیشتر، در درازمدت سودهای هنگفتی را تجربه کنند.

تجمعات اینجکتیو در 24 ساعت گذشته

با این حال، گاوهای INJ با مقاومت جزئی در سطح ۱۸.۰۲ دلار مواجه هستند، زیرا نمودار به رنگ قرمز درآمده است. این سختی ممکن است حرکت صعودی را کند کند و با قرار گرفتن توکن بین ۱۸.۰۲ دلار و ۲۱.۱۶ دلار، نوسانات را کاهش دهد. ممکن است در کوتاه مدت یک توقف جزئی رخ دهد زیرا گاوها از نوسانات پایین برای به دست آوردن دوباره حرکت صعودی استفاده می کنند.

نمودار تحلیل ارز دیجیتال اینجکتیو

با کاهش ترس از رکود، روند صعودی در امور مالی سنتی ممکن است همچنان ادامه داشته باشد و شاخص های اصلی مانند S&P 500 و Dow Jones با افزایش مشاهده شوند که در درازمدت احتمال صعودی بالایی دارد. اما تحلیلگرانی مانند 8th Wonder معتقدند که رالی فعلی یک فشار کوتاه است زیرا حرکت فعلی یک فشار کلاسیک است: افزایش شدید و کوتاه قیمت قبل از سقوط آزاد.

اگر قیمت ارزهای دیجیتال اصلی واقعاً در یک فشار کوتاه قرار گرفته باشند، سرمایه گذاران در نهایت در درازمدت دچار ضرر خواهند شد.

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.