counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,452,986,060,259
حجم معاملات 111,640,883,373
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,958.32
آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 3 دقیقه

آیا بازار آلت کوین ها آماده رالی انفجاری است؟ سه شاخص مهم!

آیا بازار آلت کوین ها آماده رالی انفجاری است؟ سه شاخص مهم!

با وجودی که ارزش کل بازار آلت کوین در ماه گذشته تقریباً ۲۰ درصد کاهش یافته است، معامله گران همچنان خوشبین هستند و پیش بینی می کنند که فاز «رالی انفجاری» هنوز در راه است.

کانال تلگرام مارکت فلو

بازار آلت کوین در حال حاضر در «مرحله ناباوری» قرار دارد، که طبق گفته معامله گران ارزهای دیجیتال که به دقت سه شاخص فنی را برای تأیید زیر نظر دارند، اگر تاریخ تکرار شود، به زودی می تواند به یک «رالی انفجاری» تبدیل شود. میلکی‌بول، تحلیلگر ارز دیجیتال، در ۱۱ می در پستی به ۶۶۶۰۰ دنبال کننده خود گفت: «ارزش کل بازار آلت‌کوین در حال حاضر در مرحله ناباوری قرار دارد که به طور تاریخی به دنبال آن یک رالی انفجاری رخ می‌دهد».

مرحله ناباوری زمانی است که سرمایه‌گذاران با وجود نشانه‌های مثبت بازار، به دلیل کاهش قابل توجه ۲۴ امتیازی شاخص ترس و طمع در ۳۰ روز گذشته، همچنان مشکوک باقی می‌مانند. امتیاز «طمع» در حال حاضر ۵۶ است. این در کنار کاهش ۱۷.۵۵ درصدی ارزش کل بازار آلت‌کوین – که ۱۰ ارز دیجیتال برتر را حذف می‌کند – طی ۳۰ روز گذشته به ۲۶۴.۹ میلیارد دلار، طبق داده‌های تریدینگ ویو، رخ می‌دهد.

با این حال، طبق گفته رکت‌کپیتال، تحلیلگر رمزارز ناشناس، در پستی که در ۱۲ می برای ۴۶۵۳۰۰ دنبال‌کننده‌اش منتشر کرد، همچنان بالاتر از سطح حمایتی ۲۵۰ میلیارد دلاری قرار دارد و «خود را برای حرکت آتی به سمت بالا آماده می‌کند».

معامله‌گران برای حمایت از پیش‌بینی‌های خود در مورد جهت بازار آلت‌کوین، سه شاخص را در کل بازار ارزهای دیجیتال زیر نظر دارند – میانگین متحرک نمایی (EMA) روی ۲۰ روز، استوکاستیک RSI و دامیننس بیت‌کوین.

EMA میانگین قیمت در طول دوره است که وزن بیشتری به دوره‌های اخیر داده می‌شود. تایتان کریپتو، تحلیلگر رمزارز ناشناس، در پستی که در ۱۱ می منتشر کرد، بیان کرد که اگر ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال «مجدداً EMA۲۰ را تست کند» در حالی که «در استوکاستیک RSI صعودی شود» – که خود قدرت و ضعف نسبی شاخص RSI را اندازه‌گیری می‌کند – می‌تواند منجر به «زمان رالی» شود.

همچنین بخوانید: بهترین میم کوین های پیش فروش در سال ۲۰۲۴

نمودار دامیننس بیت کوین (BTC) – که سهم بازار بیت کوین را نسبت به کل بازار ارزهای دیجیتال اندازه گیری می کند – یکی از قدیمی ترین و در عین حال پرکاربردترین شاخص ها است. این می تواند به معامله گران احساس کلی سرمایه گذاران و تمایل به ریسک در بازار را ارائه دهد.

در زمان انتشار، دامیننس بیت کوین ۵۴.۷ درصد است که نسبت به هفته گذشته ۰.۵۶ درصد کاهش یافته است. یودا، تحلیلگر فنی ناشناس، در ۱۱ می در پستی در X ادعا کرد که «کاهش بیشتر از اینجا می‌تواند یک فصل آلت‌کوین را آغاز کند».

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: آلت سیزن ۲۰۲۴؛ نظر تحلیلگر در خصوص آلت کوین ها

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.