ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,155,830,545,288
حجم معاملات 171,933,054,027
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,878.29
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 3 دقیقه

جاستین سان؛ انتقال میلیون ها بیت کوین به بایننس

جاستین سان؛ انتقال میلیون ها بیت کوین به بایننس

جاستین سان مبلغ قابل توجهی معادل ۵۰۰ بیت کوین به ارزش ۳۰.۳ میلیون دلار را به یک آدرس سپرده بایننس منتقل کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • از ابتدای سال ۲۰۲۴، جاستین سان مجموعا ۲۹۶۹ بیت کوین به ارزش ۱۶۴ میلیون دلار را به صرافی های HTX و بایننس منتقل کرده است.
  • کارشناسان معتقدند که بیت کوین در حال حاضر در یک روند صعودی قرار دارد، چرا که بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روز (EMA) معامله می شود.

بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، برای چهارمین روز متوالی بالاتر از سطح ۶۰ هزار دلار باقی مانده و در حال حاضر در یک محدوده تنگ در حال تثبیت است. در بحبوحه این تثبیت، جاستین سان، بنیانگذار HTX و ترون، به دلیل انتقال قابل توجه بیت کوین خود به بایننس توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

جاستین سان ۳۰ میلیون دلار بیت کوین به بایننس منتقل کرد

در ۱۱ آگوست ۲۰۲۴، شرکت تجزیه و تحلیل درون زنجیره ای اسپات آنچین در پلتفرم X (توییتر سابق) پستی منتشر کرد که نشان می داد سان مبلغ قابل توجهی معادل ۵۰۰ بیت کوین به ارزش ۳۰.۳ میلیون دلار را به یک آدرس سپرده بایننس منتقل کرده است. با این حال، او بعداً ۵۱۳.۴ بیت کوین به ارزش ۳۱.۲ میلیون دلار را به یک کیف پول جدید منتقل کرد.

جاستین سان حدود یک ساعت پیش ۵۰۰ بیت کوین (۳۰.۳ میلیون دلار) را به یک آدرس سپرده بایننس و ۵۱۳.۴ بیت کوین (۳۱.۲ میلیون دلار) را به یک کیف پول جدید منتقل کرد.

او تا کنون در سال ۲۰۲۴، مجموع خالص ۲۹۶۹ بیت کوین (۱۶۴ میلیون دلار) را با متوسط قیمت ۵۵۱۸۵ دلار به صرافی های HTX و بایننس منتقل کرده است.

قابل ذکر است که جاستین سان اغلب ادعا می کند که یک حامی سرسخت ... است.

— اسپات آنچین (@spotonchain) ۱۰ اوت ۲۰۲۴

با این حال، پیش بینی برنامه های او بسیار دشوار است. تا کنون در سال ۲۰۲۴، او مجموعا ۲۹۶۹ بیت کوین به ارزش ۱۶۴ میلیون دلار را با متوسط قیمت ۵۵۱۸۵ دلار به صرافی های HTX و بایننس منتقل کرده است.

همچنین بخوانید: تقاطع مرگ به بیت کوین نزدیک می شود؛ آیا ۶۲ هزار دلار مقاومت نهایی است؟

بررسی اجمالی قیمت بیت کوین

پس از این انتقال عظیم، هیچ تأثیری بر قیمت بیت کوین مشاهده نشد. در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در حدود سطح ۶۱ هزار دلار معامله می شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۵ درصد افزایش قیمت داشته است. با وجود ثبات قیمت، حجم معاملات بیت کوین در همین دوره بیش از ۵۵ درصد کاهش یافته است. این کاهش در حجم معاملات نشان دهنده مشارکت کمتر معامله گران و سرمایه گذاران است.

در همین حال، به نظر می رسد بهره باز بیت کوین نیز با افزایش ۰.۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته در حال دست و پنجه نرم کردن است. این ثبات در بهره باز نشان دهنده علاقه کمتر معامله گران است.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

کارشناسان معتقدند که بیت کوین در یک روند صعودی قرار دارد، چرا که در تایم فریم روزانه بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روز (EMA) معامله می شود. با این حال، در ۴ روز گذشته در فاز تثبیت قرار داشته است. خروج از این فاز تثبیت نقش مهمی در روند صعودی قیمت آینده ایفا خواهد کرد.

نمودار تحلیل تکنیکال بیت کوین

اگر بیت کوین از این منطقه تثبیت خارج شود و یک کندل روزانه را بالاتر از سطح ۶۱,۷۰۰ دلار ببندد، احتمال زیادی وجود دارد که به سطح ۶۸,۰۰۰ دلار برسد. برعکس، اگر بیت کوین از این منطقه تثبیت شکسته شود، احتمال زیادی وجود دارد که با یک فروش گسترده به سطح ۵۸,۰۰۰ دلار برسد.

همچنین بخوانید: هشدار مقام سابق SEC درباره ETF بیت کوین مورگان استنلی

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.