ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,516,788,817,444
حجم معاملات 115,963,689,111
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,755.28
پیکسل ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 105 زمان مطالعه: 2 دقیقه

راه اندازی بازی پیکسلز با ارزش بازار ۴۴۱ میلیون دلار

راه اندازی بازی پیکسلز با ارزش بازار ۴۴۱ میلیون دلار

بازی Pixels مبتنی بر بلاکچین و اجتماعی، توکن PIXEL خود را روز دوشنبه راه اندازی کرد و پس از آغاز به کار، شاهد افزایش قابل توجهی در ارزش شد.

پس از تعدادی کمپین های «بازی برای دریافت ایردراپ» و برنامه پاداش «لانچ پول» بایننس، ارزش این توکن با افزایش ۲۲.۷ درصدی در روز راه اندازی، طبق داده های کوین گکو، افزایش قابل توجهی داشته است.

بر اساس عرضه در گردش آن، توکن PIXEL با قیمت بیش از ۰.۵۸ دلار معامله می شود که ارزش بازار آن را به ۴۴۱ میلیون دلار افزایش می دهد.این ارزیابی، PIXEL را از نظر ارزش بازار در بین ۲۰۰ ارز دیجیتال برتر قرار می دهد. از مجموع عرضه پنج میلیارد، حدود ۷۷۱ میلیون توکن PIXEL در گردش هستند که نشان دهنده پتانسیل ارزش گذاری رقیق شده بیش از ۲.۸ میلیارد دلار است.

صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال بایننس از طریق پلتفرم «لانچ پول» خود به راه اندازی این توکن کمک کرد و ۳۵۰ میلیون توکن PIXEL را به کاربرانی که توکن بایننس کوین (BNB) یا استیبل کوین FDUSD را سهام گذاری کردند، ارائه کرد. به دنبال این، بایننس PIXEL را برای معامله لیست کرد.

Pixels همچنین در آخر هفته گذشته یک ایردراپ ۲۰ میلیون توکنی PIXEL برای کاربرانی که توکن RON شبکه Ronin را سهام گذاری کرده بودند، اعلام کرد تا مشارکت در شبکه را بیشتر تشویق کند. با وجود کاهش قیمت RON در اوایل روز دوشنبه، این توکن در طول هفته گذشته ۱۷ درصد افزایش یافته و به بالاترین قیمت دو ساله خود یعنی ۳.۴۹ دلار در اوایل ماه جاری رسیده است.

Pixels با یادآوری بازی‌های کلاسیک کشاورزی مانند «هاروست مون» و «استاردیو ولی»، یک اقتصاد توکن رمزنگاری شده را با قطعه های زمین و حیوانات خانگی مبتنی بر NFT ادغام می کند. این بازی که در ابتدا در شبکه پالیگان ساخته شده بود، پاییز گذشته به رونین، یک زنجیره جانبی متمرکز بر بازی، منتقل شد. این حرکت به طور قابل توجهی به پذیرش رونین کمک کرده است، به طوری که کاربران فعال روزانه آن از حدود ۲۰ هزار نفر در پاییز گذشته به حدود ۷۰۰ هزار نفر در حال حاضر رسیده است.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.