ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,017.82
لایت کوین آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 4 دقیقه

جهش لایتکوین به سوی ۹۰ دلار؛ مونرو و رقیب آکاش در مسیر صعودی!

جهش لایتکوین به سوی ۹۰ دلار؛ مونرو و رقیب آکاش در مسیر صعودی!

در حالی که در حال ایجاد امواج در فضای تامین مالی جمعی وب ۳ است، خود را به عنوان رقیبی برای آکاش و مونرو معرفی می کند.

کانال تلگرام مارکت فلو

به لطف فعالیت افزایش یافته نهنگ ها، لایت کوین (LTC) شاهد افزایش قابل توجهی بوده است که باعث شد از سد روانی ۸۰ دلار عبور کند و قیمت ۹۰ دلاری را در دسترس ببیند. با حذف نیاز به واسطه ها، بورو فایننس (ROE) به عنوان یک رقیب عالی برای آکاش و مونرو ظاهر شده است که روش تامین مالی درآمد را در بخش وب ۳ تغییر می دهد.

بورو فایننس تجربه کاربری وب ۳ را ارتقا می بخشد

با تکمیل هنر استفاده از قدرت فناوری بلاکچین، بورو فایننس تعهد خود را برای کارآمد، امن و شفاف کردن فرآیند تامین مالی جمعی در وب ۳ نشان داده است. در نتیجه، بورو فایننس به طور مداوم مهارت خود را به عنوان یکی از پروژه های امیدوارکننده جدید DeFi که قرار است صنعت وب ۳ را به سطح بعدی برساند، به نمایش می گذارد.

از آنجایی که بلاکچین پالیگان (Polygon)  پشتیبان بورو فایننس است، این شبکه به طور دوستانه با تأخیرهای مرتبط با پلتفرم های تامین مالی سنتی از طریق بازار منحصر به فرد مبتنی بر هوش مصنوعی و NFT خود که خریداران و فروشندگان درآمد را به طور یکپارچه مرتبط می کند، مقابله می کند.

قابل ذکر است، کسب و کارها و تولیدکنندگان محتوا در وب ۳ قادر هستند با استفاده از پرداخت های برجسته خود به عنوان وثیقه، که قبلاً به عنوان توکن های غیرقابل تعویض (NFT) ایجاد شده اند، سرمایه در گردش فوری را افزایش دهند. سپس این NFT ها در بازار بورو فایننس با تخفیف فروخته می شوند تا اطمینان حاصل شود که شرکت کنندگان وب ۳ پول نقد فوری برای تامین مالی پروژه های خود دریافت کنند.

بنابراین، این استراتژی منحصر به فرد، بورو فایننس را به عنوان یکی از سکه های برتر DeFi تبدیل می کند که به دلیل آینده درخشان آن، تحلیلگران پیش بینی ورود سرمایه های کلان را دارند.

ایمنی و قابلیت اطمینان بورو فایننس

با نمایش واضح بورو فایننس از هدف بلندمدت خود برای کاهش موانع ورود به وب ۳، این اکوسیستم از فناوری‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که به تحقق این هدف کمک می‌کند. بورو فایننس با استفاده از هوش مصنوعی (AI) ایمنی و امنیت خود را افزایش می دهد، زیرا به ایجاد امتیاز اعتباری واقعی که واجد شرایط بودن برای وام کاربران وب ۳ را تعیین می کند کمک می کند و آن را به بهترین ارز دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری تبدیل می کند.

قراردادهای هوشمند بورو فایننس نیز توسط شرکت حسابرسی معتبر بلاک آدیت (BlockAudit) به شدت بررسی شد و به شبکه سلامت کامل داده شد که نشان می دهد خرید خوبی است. بنابراین، قابلیت اطمینان بورو فایننس به لطف ادغام این پیشرفت‌های تکنولوژیکی جدید تضمین شده است و به همین دلیل است که ترس از دست دادن فرصت، اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

همچنین بخوانید: لایت‌کوین: انفجار ۱۰۰ دلاری در راه؟

به عنوان مثال، بورو فایننس اخیراً پس از جمع آوری ۴.۵ میلیون دلار، با موفقیت از مرحله پیش فروش خارج شد، زیرا توکن آن، ROE، شاهد افزایش نجومی بود. با نزدیک شدن به راه اندازی صرافی غیرمتمرکز (DEX) و صرافی متمرکز (CEX) بورو فایننس، آسمان برای این شبکه به عنوان یک ایردراپ در حال انجام است.

هدف لایت کوین قیمت ۹۰ دلار است، امیدوارم

با ادامه لایت‌کوین به عنوان یکی از آلت‌کوین‌های برتر، سوالاتی در مورد اینکه آیا این ارز دیجیتال به محدوده ۹۰.۰۰ دلاری خواهد رسید یا خیر، مطرح می‌شود، اگرچه این قیمت تنها با فاصله‌ای اندک قابل دسترسی است.

با توجه به داده های کوین گکو، LTC در هفته گذشته ۱۰.۵ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مقاله به ۸۷.۴۳ دلار رسیده است. این روند صعودی با افزایش تعداد تراکنش‌های نهنگ‌ها آغاز شده است که نشان‌دهنده افزایش علاقه و اعتماد سرمایه‌گذاران است. نسبت MVRV نیز در حال افزایش بوده است و این نشانگر صعودی دیگری از انتظارات در شبکه لایت‌کوین است.

این توسعه پس از آن رخ می دهد که خطر ذخیره لایت کوین به تازگی به پایین ترین حد خود در تمام دوران نزدیک شده است و این عامل دیگری است که باعث افزایش روند صعودی شده است. از آنجایی که لایت کوین بر اساس پروتکل بیت کوین توسعه یافته است، به عنوان نسخه نقره ای بیت کوین شناخته می شود. زمان نشان خواهد داد که در کوتاه مدت چگونه عمل خواهد کرد.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: جهش دوج کوین با مجوز CFTC برای معاملات آتی در کوین بیس!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.