counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,448,333,057,835
حجم معاملات 115,641,601,947
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,853.99
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 23 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ماتریکس پورت: پیش بینی قیمت ۶۳ هزار دلاری بیت کوین برای ماه مارس

ماتریکس پورت: پیش بینی قیمت ۶۳ هزار دلاری بیت کوین برای ماه مارس

شرکت ماتریکس پورت، پلتفرم برجسته خدمات مالی دارایی های دیجیتال، به تازگی پیش بینی صعودی منتشر کرده است که حاکی از افزایش احتمالی ارزش بیت کوین (BTC) است. طبق تحلیل آنها، بیت کوین ممکن است از اوج دو ساله خود فراتر رود و تا ماه آینده به 63 هزار دلار برسد.

کانال تلگرام مارکت فلو

این پیش بینی جسورانه ناشی از مجموعه ای از عوامل است که قرار است در هفته ها و ماه های آینده تأثیر قابل توجهی بر مسیر قیمت بیت کوین داشته باشد.

دلایل پشت پیش بینی خوش بینانه ماتریکس پورت

مهم ترین عامل پشت چشم انداز خوش بینانه ماتریکس پورت، معاملات زنده صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین است. طبق گزارش، این ETF های نقطه ای دروازه هایی را برای ورود سرمایه گذاران بیشتر به تجارت رمزارزها از طریق کانال های مالی سنتی باز کرده اند. علاوه بر این، با افزایش تقاضا برای این ETF های نقطه ای و رسیدن حجم معاملات روزانه به سطوح قابل توجهی که نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران به بیت کوین به عنوان یک کلاس دارایی است، این امر می تواند به حرکت پیشرو رمزارز به بالای ۶۰ هزار دلار در ماه آینده کمک کند.

علاوه بر این، انتظار می رود رویداد هاوینگ آتی بیت کوین که برای آوریل ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است، حرکت صعودی بیشتری را در قیمت های بیت کوین کاتالیز کند. هاوینگ های بیت کوین منجر به کاهش نرخ تولید بیت کوین جدید می شود و به طور تاریخی، این امر منجر به کاهش عرضه می شود و به طور معمول ارزش بیت کوین را افزایش می دهد.

گزارش ماتریکس پورت همچنین به تأثیر عوامل کلان اقتصادی بر قیمت بیت کوین اشاره می کند. انتظار می رود تنظیمات نرخ بهره پس از جلسات کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) تأثیر قابل توجهی داشته باشد. علاوه بر این، ابهام آینده پیرامون انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ممکن است نوسانات بازار را تحریک کند و سرمایه گذاران را به سمت دارایی های جایگزین مانند بیت کوین سوق دهد تا از تغییرات احتمالی در سیاست های اقتصادی محافظت کنند.

همچنین بخوانید: جزییات تازه پیدایش بیت کوین از ایمیل های دیده نشده ساتوشی ناکاموتو

نوسانات قیمت بیت کوین و نظرات کارشناسی

با وجود افزایش تقریباً ۱۰ درصدی قیمت بیت کوین در ۱۴ روز گذشته، این دارایی در هفته گذشته با کاهش ۲.۲ درصدی مواجه شد. قابل ذکر است که با وجود این عقب نشینی، ارزش بازار ارز دیجیتال همچنان بالای یک تریلیون دلار باقی مانده است. تحلیلگری به نام ماگز با ابراز احساسات بسیار صعودی نسبت به بیت کوین، اظهار داشت که این دارایی «هرگز تا این حد صعودی نبوده است». الگوهای تاریخی و سیگنال های فنی صعودی که ماگز به آنها اشاره می کند، نشان می دهد که بیت کوین به تازگی یک شمع هفتگی را بالاتر از سطح فیبوناچی ۰.۶۱۸ بسته است، که یک اتفاق نادر در چرخه چهار ساله این ارز دیجیتال است.

با این حال، مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، در مورد ریسک های بالقوه نزولی هشدار داده است و احتمال عقب نشینی مقرراتی یا تغییر احساسات بازار را که می تواند قیمت بیت کوین را به محدوده ۴۵۰۰۰ تا ۴۲۰۰۰ دلار کاهش دهد، پیش بینی می کند.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: ایمیل‌های ناشناخته ساتوشی ناکاموتو توسط آدام بک در دادگاه کریگ رایت ارائه شد

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.