ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,942,939,065,264
حجم معاملات 81,182,936,768
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,286.18
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 15 زمان مطالعه: 2 دقیقه

متاپلنت ۴۰۰ میلیون ین دیگر بیت کوین خرید!

متاپلنت ۴۰۰ میلیون ین دیگر بیت کوین خرید!

متاپلنت ۴۲.۴۷ بیت کوین دیگر به دارایی‌های خود اضافه کرده و مجموع دارایی‌های خود را به بیش از ۲۰۳ بیت کوین رسانده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

استراتژی بیت کوین این شرکت بخشی از یک روند گسترده‌تر در میان شرکت‌های جهانی است که از ارزهای دیجیتال به عنوان محافظ اقتصادی استفاده می‌کنند.

شرکت متاپلنت، یک شرکت سهامی عام که در بورس توکیو فهرست شده و اغلب با مایکرواستراتژی مقایسه می شود، روز یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد که ۴۲.۴۷ بیت کوین دیگر به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ین ژاپن (حدود ۲.۳ میلیون دلار) خریداری کرده است.

این خرید جدید پس از خرید ۲۰۰ میلیون ینی بیت کوین توسط متاپلنت در هفته گذشته انجام شد. این اقدام همچنین پنجمین خرید بیت کوین این شرکت در چهار ماه گذشته است که کل دارایی های آن را به بیش از ۲۰۳ بیت کوین به ارزش حدود ۲ میلیارد ین (بیش از ۱۱ میلیون دلار) رساند. طبق گفته متاپلنت، متوسط قیمت خرید هر بیت کوین حدود ۵۸,۵۰۰ دلار است.

متاپلنت که در زمینه توسعه هتل و املاک فعالیت می کند، استراتژی سرمایه گذاری خود را به سمت بیت کوین تغییر داده است و از آن به عنوان دارایی ذخیره برای مقابله با چالش های اقتصادی ژاپن استفاده می کند.

همچنین بخوانید: کارشناس وال استریت؛ سیگنال خرید عمده بیت کوین مشاهده می شود

این استراتژی با یک روند جهانی همسو است که در آن شرکت هایی مانند میکرواستراتژی به طور فزاینده ای بیت کوین را به عنوان محافظی در برابر عدم اطمینان اقتصادی اتخاذ می کنند.

طبق گزارش BitcoinTreasuries.net، تا تاریخ ۷ جولای، شرکت‌های دولتی جهانی مجموعاً ۳۲۴,۲۹۵ بیت کوین در اختیار دارند که میکرواستراتژی با در اختیار داشتن ۲۲۶,۳۳۱ بیت کوین، که بیش از نیمی از ارزش بازار آن را تشکیل می‌دهد، در صدر قرار دارد.

همچنین بخوانید: بیت کوین در گذر از سطح کلیدی ناکام ماند، 52 هزار دلار در راه است؟

منبع: کریپتو بریفینگ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.