ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,059,916,115,230
حجم معاملات 139,555,377,255
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,815.51
بیت کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 4 دقیقه

بیت کوین در گذر از سطح کلیدی ناکام ماند، 52 هزار دلار در راه است؟

بیت کوین در گذر از سطح کلیدی ناکام ماند، 52 هزار دلار در راه است؟

قیمت بیت کوین در ۴ ماه گذشته با افت خفیفی، حرکت جانبی (ایستا) را تجربه کرده است که الگوی پرچم را تشکیل داده است. به تازگی، بیت کوین با ۲۵.۵ درصد کاهش به ۵۳,۵۰۰ دلار رسید و تلاش آن برای عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه، حکایت از نزول طولانی مدت دارد.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • پایدار ماندن قیمت بیت کوین زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه می تواند فشار فروش را در بازار ارزهای دیجیتال تسریع کند.
  • الگوی پرچمی که در حال حاضر تشکیل شده است، روند خنثی فعلی در BTC را کنترل می کند.
  • حجم معاملات روزانه در بیت کوین ۲۰.۷ میلیارد دلار است که نشان دهنده کاهش ۲۷ درصدی است.

بازار ارزهای دیجیتال در طول آخر هفته با کاهش نوسانات مواجه شد و قیمت بیت کوین بالای ۵۵۰۰۰ دلار تثبیت شد. کاهش فشار فروش در اوایل هفته به آلتکوین ها اجازه داده است تا حمایت قوی پیدا کرده و کف محلی را تثبیت کنند. با این حال، انتقال اخیر ۷۰۰ بیت کوین توسط دولت آلمان، به همراه تلاش بیت کوین برای شکستن مقاومت کلیدی، نگرانی هایی را در مورد یک اصلاح بالقوه طولانی مدت ایجاد کرده است.

نمودار تحلیل تکنیکال بیت کوین

در ۴ ماه گذشته، مسیر قیمت بیت کوین در نمودار روزانه عمدتا خنثی با کمی کاهش بوده است. این تثبیت به صورت بصری با تشکیل الگوی پرچم ردیابی می شود زیرا خطوط روند واگرایی مقاومت و حمایت عمده ای را ارائه می دهند.

در حالی که به طور تئوری، پرچم گاوی (صعودی) ادامه روند صعودی را تایید می کند، خطوط روند واگرایی نشان دهنده عدم اطمینان بازار و پتانسیل بالقوه برای شکسته شدن حمایت است. در بحبوحه بازار اخیر، قیمت بیت کوین روز جمعه از ۷۱۹۵۹ دلار به ۵۳۵۰۰ دلار کاهش یافت که معادل ۲۵.۵ درصد ضرر است.

به طور جالب توجهی، فشار نزولی دقیقاً از خط روند پایین الگو معکوس شد، اما نتوانست بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه باقی بماند. این شیب تعریف کننده روند به عنوان مقاومت اصلی برای خریداران بیت کوین عمل می کند و عدم شکستن آن می تواند ادامه روند نزولی را تقویت کند.

علاوه بر این، طبق گزارش آرکام، دولت آلمان ۷۰۰ بیت کوین به ارزش تقریبی ۴۰.۵۵ میلیون دلار را به یک آدرس ناشناس با شناسه ۱۳۹PoP…H۷ybVu منتقل کرده است.

طبق گزارش آرکام، دولت آلمان امروز در ساعت ۱:۰۷ به وقت هماهنگ جهانی +۸، ۷۰۰ بیت کوین را به آدرس ناشناس ۱۳۹PoP…H۷ybVu به ارزش تقریبی ۴۰.۵۵ میلیون دلار منتقل کرده است. این ممکن است یک آدرس سپرده برای یک موسسه یا سرویس OTC باشد. دارایی های بیت کوین دولت آلمان در حال حاضر به ۳۹.۸۲۶ هزار بیت کوین می رسد که ارزشی حدود ۲.۳۱ میلیارد دلار دارد.
— وو بلاک چین (@WuBlockchain) ۷ ژوئیه ۲۰۲۴

همچنین بخوانید: آلمان در بحبوحه افزایش قیمت، ۷۰۰ بیت کوین دیگر انتقال داد

این تراکنش که در ساعت ۱:۰۷ UTC+۸ انجام شد، می تواند به آدرس سپرده یک موسسه یا یک سرویس OTC مرتبط باشد. دارایی بیت کوین فعلی دولت آلمان ۳۹.۸۲۶ هزار بیت کوین است که ارزش آن حدود ۲.۳۱ میلیارد دلار است.

بنابراین، قیمت بیت کوین امروز ۱.۴۸ درصد کاهش یافته و با قیمت ۵۷۳۹۰ دلار معامله می شود، در حالی که ارزش کل بازار به ۱.۱۳ تریلیون دلار سقوط کرده است. اگر فشار فروش از صرافی سقوط کرده Mt. Gox و دولت های ایالات متحده و آلمان ادامه یابد، قیمت این کوین می تواند پایین تر از خط روند پایین سقوط کند.

کاهش پس از شکست، ممکن است ارزش بیت کوین را برای یافتن حمایت در سطح روانی ۵۰۰۰۰ دلاری کاهش دهد.

شاخص های تکنیکال

ADX: مقدار ADX در ۳۸٪ نشان دهنده یک نزول بیش از حد است که ممکن است قبل از ازسرگیری روند اصلاح، یک حرکت خنثی را تقویت کند.

میانگین های متحرک نمایی (EMAs): تقاطع احتمالی نزولی بین میانگین متحرک نمایی ۵۰ و ۱۰۰ روزه می تواند فشار فروش را تسریع کند.

همچنین بخوانید: تحلیلگر بیت کوین؛ سقوط تا ۴۷ هزار دلار محتمل است

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.