ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,039.71
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 3 دقیقه

کارشناس وال استریت؛ سیگنال خرید عمده بیت کوین مشاهده می شود

کارشناس وال استریت؛ سیگنال خرید عمده بیت کوین مشاهده می شود

یک معامله گر کارکشته به نام پیتر برانت، در بحبوحه سقوط اخیر قیمت رمزارزها، با شناسایی یک فرصت احتمالی خرید، جرقه امیدی را در میان علاقه مندان به بیت کوین روشن کرده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

برانت که به خاطر توانایی خارق العاده اش در پیش بینی حرکات بازار شناخته شده است، معتقد است علیرغم نوسان خطرناک بیت کوین در نزدیکی سطوح حمایتی، یک سیگنال خرید کوتاه مدت در حال ظهور است. با این حال، زمزمه های احتیاط همچنان به گوش می رسد زیرا نوسانات بازار همچنان بر این دارایی دیجیتال سایه افکنده است.

الگوی ضربه پا؛ نشانه ضعف یا قدرت پنهان؟

تحلیل برانت بر یک اندیکاتور تکنیکال به نام «الگوی ضربه پا» متکی است که از لحاظ تاریخی، قبل از افزایش قیمت رخ داده است. این تفسیر گاوی (صعودی) در تضاد کامل با احساسات فعلی بازار که به طور قاطع نزولی است، قرار دارد. 

الگوی بیت کوین چیزی است که من آن را «ضربه پا (جمعه)» می نامم. این یک سیگنال خرید کوتاه مدت است. 
— پیتر برانت (@PeterLBrandt) ۶ ژوئیه ۲۰۲۴

شاخص ترس و طمع، که یک سنجه محبوب برای احساسات سرمایه گذار است، در حال حاضر در سطح پایین ۲۹ قرار دارد، که به طور کامل در منطقه “ترس” قرار می گیرد. ریزش بیش از ۱۰ درصدی ارزش بیت کوین در ماه گذشته، نگرانی ها در مورد اصلاح عمیق تر را افزایش داده است.

نمودار ترس و طمع ارزهای دیجیتال

پیدا کردن فرصت در گرداب

برانت با وجود نگرانی های فعلی بازار، به گروهی از چهره های برجسته که از بیت کوین حمایت می کنند، می پیوندد. رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش “پدر پولدار، پدر فقیر”، اخیراً قصد خود را برای خرید بیت کوین بیشتر اعلام کرد و کاهش قیمت را به عنوان یک فرصت طلایی می داند.

همچنین بخوانید: بیت کوین در گذر از سطح کلیدی ناکام ماند، 52 هزار دلار در راه است؟

این احساس با پیش بینی برانت از کاهش احتمالی قیمت به ۴۸۰۰۰ دلار قبل از یک معکوس قابل توجه، همسو است. هر دوی آنها معتقدند که پتانسیل بلندمدت بیت کوین بر نوسانات کوتاه مدت آن می چربد.

نمودار قیمت بیت کوین

الگوی «سر و شانه معکوس» نشان دهنده حرکت بزرگ است

تحلیل برانت فراتر از نوسانات قیمت فعلی، به مسیر آینده بیت کوین می پردازد. او الگویی به نام «سر و شانه معکوس» را در نمودار قیمت بیت کوین شناسایی می کند، که یک اندیکاتور گاوی (صعودی) است که اغلب با افزایش های عمده بازار همراه است.

برانت با ترسیم یک خط موازی با روندهای صعودی تاریخی طلا، نشان می دهد که این الگو می تواند نشانه آغاز یک روند صعودی قابل توجه برای بیت کوین باشد. این چشم انداز خوش بینانه با برخی پیش بینی های قیمت که بیت کوین را تا ۶ آگوست ۲۰۲۴ به ۷۹۸۰۰ دلار می رسانند، تقویت می شود که افزایش قابل توجهی نسبت به قیمت فعلی آن است.

در حالی که اظهارات برانت و کیوساکی جرقه امیدی را برای طرفداران بیت کوین ایجاد می کند، اما رویکرد به بازار با دوز سالمی از تردید بسیار مهم است. بازار ارزهای دیجیتال همچنان به طور معروفی ناپایدار است و پیش بینی قیمت، به ویژه در کوتاه مدت، به طور بدنام غیرقابل اعتماد است. علاوه بر این، برانت و کیوساکی هر دو به خاطر مواضع گاوی (صعودی) خود در قبال بیت کوین شناخته شده اند، که به طور بالقوه تعصب را در دیدگاه های آنها وارد می کند.

همچنین بخوانید: آلمان در بحبوحه افزایش قیمت، ۷۰۰ بیت کوین دیگر انتقال داد

منبع: بیت کوینیست
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.