ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,449,409,452,367
حجم معاملات 95,573,077,201
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 17%
بیت کوین $63,236.13
کت این ا داگ ورلد میم کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 458 زمان مطالعه: 2 دقیقه

توکن میو: جهش ۱۲۰ درصدی گربه‌ها در سولانا!

توکن میو: جهش ۱۲۰ درصدی گربه‌ها در سولانا!

توکن «گربه در دنیای سگ ها» حتی پس از توزیع رایگان ۵ درصد از کل عرضه خود به توکن های میم با مضمون سگ، همچنان در حال افزایش است.

بر اساس گزارش وبسایت کوین گکو، توکن MEW با مضمون گربه در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۲۰ درصد افزایش یافته است. دارندگان دو توکن میم معروف دیگر مبتنی بر سولانا، داگ ویف هت و بونک، ۵ درصد از کل عرضه MEW را به صورت رایگان دریافت کردند. قیمت این توکن در حال حاضر ۰.۰۰۵۱۱ دلار است و ارزش کل بازار آن بیش از ۴۷۰ میلیون دلار، MEW را به بزرگترین توکن با مضمون گربه تبدیل می کند.

MEW نماد «گربه در دنیای سگ ها» است که اشاره ای به این واقعیت دارد که در حال حاضر محبوب ترین توکن های میم، همگی با مضمون سگ هستند. جامعه ارزهای دیجیتال به سرعت این روایت را پذیرفتند، به طوری که شخصیت هایی مانند آرتور هیز و ملتدم دیمیرورس در مورد خرید MEW پست گذاشتند.

با این حال، اگر این گربه سفید بخواهد جایگاه خود را با توکن های با مضمون سگ عوض کند، مبارزه سختی در پیش دارد. طبق کوین گکو، ارزش کل بازار توکن های میم با مضمون سگ تقریباً ۵۹ میلیارد دلار است که ۳۰۰۰ درصد از کل ارزش بازار ۱.۹ میلیارد دلاری توکن های با مضمون گربه بیشتر است.

همچنین بخوانید: نهنگ‌های سولانا BOME را رها و به MEW هجوم بردند!

با وجود این، تلاش MEW ممکن است به زودی «فصل گربه» را به همراه آورد. داده‌های گردآورنده صرافی‌های غیرمتمرکز DEX Screener نشان می‌دهد که از ۲۰ توکن محبوب جدید ایجاد شده در ۲۴ ساعت گذشته در سولانا، ۶ تا از آنها با مضمون گربه هستند.

منبع: CryptoBriefing

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.